Das lekker maar niet heus........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NRPS97

Berichten: 241
Geregistreerd: 23-03-03

Das lekker maar niet heus........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 10:49

Zaterdag heb ik mijn 1e indoorwedstrijd.
Levi had voordat ze me ging opgeven, gevraagd hoelang er tussen 2 proeven zou zitten.
Niet meer dan een half uur, dus dat was helemaal top.
Kijken we gisteren op www.startlijstten.nl en zit er 1.5 uur tussen.
Ik moet om 15.30 en 17.00 uur.
De laatste start om 18.00 uur.
We moeten om 13.30 weg en zijn (als ze een beetje opschieten met punten bekend maken) tussen 19.30 en 20.00 thuis.
Zijn jullie ook zo’n hoop tijd kwijt met een wedstrijd??



Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:04

Bij ons kun je altijd maar 1 proef rijden. Maar als het een grote ring is (bijv. 30 deelnemers), en je moet als eerste starten, dan kan het zijn dat je lang moet wachten. Sommige verenigingen zijn zo aardig om tussendoor uitslagen bij te schrijven, maar anderen vinden het fijn om veel mensen in de kantine te hebben Verward . Als je op een prijs moet wachten, dan ben je natuurlijk altijd tot het laatst van de rubriek daar.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:09

Hier kan je sinds de nieuwe regeling steeds minder vaak 2 proeven rijden indoor.

Idd, dat had ik zaterdag ook, kon je nog 3 uur gaan wachten op de uitslag, er werden ook geen punten bijgeschreven.En ook al reed ik L1, na de L2, kwam pas de prijsuitreiking.

Maar het verschilt echt per wedstrijd, en je kan het zo laat maken als je zelf wilt Haha!

Maar anderhalf uur is wel lang, bij mij was het langste een uur, en dat vond ik al genoeg Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers