Blind sms'en cq. daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Blind sms'en cq. daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 03:13

Tja, San waagt weer eens een sprong in het diepe en niets lijkt haar te gek op dit moment.
Wat nu weer? Zul je misschien denken. Haha!

Afgelopen week liet een kennisje (vrouwelijk) mij het telefoonnummer van iemand zien en zei daarbij.. San.. dit is nou écht iets voor jou.
Dus wat doe ik.. ik neem het nummer over en stuur de persoon in kwestie zeer spontaan een sms, waarin ik schreef dat ik gehoord had dat hij een leuke vent zou zijn en hij om die reden van mij een sms ontving.
Nou wil het geval dat we inmiddels al sinds afgelopen donderdag sms'en en wordt er al gesproken over een eventuele afspraak om elkaar eens te ontmoeten.

Ik moet eerlijk bekennen wel ontzettend nieuwschierig te zijn. Ik ben inmiddels al 't één en ander over 'm aan de weet gekomen, heeft twee bedrijven in de horeca (lunchroom en discotheek), lijkt een gezonde dosis verstand en ook nog eens humor te hebben.

Alleen één heel groot nadeel van deze spontane actie.. ik durf niet meer de hoogte (of laagte) van mijn beltegoed op te vragen na al dat ge-sms. Bloos Dus wordt het toch wel eens tijd elkaar te ontmoeten. Scheve mond

Maar ik moet ook héél eerlijk bekennen ontzettend zenuwachtig te zijn.
Waar zal ik eens afspreken? Wat gaan doen? Zal het meevallen? Of zal het ontzettend tegenvallen? Kortom.. ik ben.. ZENUWACHTIG!!!!! Nagelbijten / Gniffelen
Al moet ik wel zeggen.. dat ik er niet iets van verwacht.

Iemand tips en adviezen voor een blinde ontmoeting?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 09:15

Oeioeioei.
Laat hem alsjeblieft niet weten hoe je eruit ziet dat ie je kan herkennen straks. Als het een enorme creep is kan je altijd nog maken dat je weg komt. Maargoed, dat is waarschijnlijk meer op mijzelf van toepassing met mijn foute mannen Haha!

Dus neem ook vooral niks van mij aan Knipoog
Succes!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:58

Haha! Haha! Haha! Zit San aankomende Zondagochtend bij mij op de bank??? Haha! Haha!
Ik ben weer erg benieuwd!

Tips en adviezen euhh geen idee, heb dit nog nooit meegemaakt.
Kan zeggen blijf vooral jezelf maar dat weet je allang natuurlijk!
Ik hoop dat je hem snet ontmoet en dat het ook zal klikken tussen jullie
Succes OK dan!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:31

Dat is leuk, alleen nadeel voor je beltegoed. Daar weet ik alles van Haha! !

ik zou afspreken op een plek waar het wat drukker is. Bijvoorbeeld een centraal punt zoals een station of iets dergelijks. Dan kun je vanuit daar ergens heen gaan. Of in een kroeg afspreken?
Het kan erg meevallen, maar soms ook niet. Das inderdaad wel spannend!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:08

Hoihoi,

ik woon sinds kort samen met mijn vriendje, hem heb ik 3 maanden geleden via mail leren kennen. Na het mailen ook veel sms-en (idd: een torenhoge telefoonrekening Verdrietig ). Toen uiteindelijk wat afgesproken. Een paar tips:
* als je samen ergens heen gaat: even zijn kenteken sms-en aan een vriendin (just to be sure...)
* spreek af met een vriendin dat ze jou direct "in paniek" opbelt om te komen als ze van jou een (leeg) sms-je ontvangt. Valt het super tegen, dan heb je zo een goede uitvlucht
* ik heb bewust niet afgesproken in een kroeg: vind het verschrikkelijk als andere mensen zien/ horen dat je een blind-date hebt (wij zijn naar de kermis geweest en wat gaan eten)
* ga er niet teveel vanuit dat het je prins is: gewoon een gezellige avond en de rest is meegenomen Knipoog

Eén groot voordeel heb je: je hebt zijn nummer van een goede bekende, die jou en hém kent. Zij zal je vast niet bewust een vervelende avond willen bezorgen!

Groetjes en veel plezier Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:19

Gewoon doen! Als ik het nooit gedaan had, was ik volgende maand niet tien jaar bij Dick geweest.... Haha! Begon ook zoiets.... Lovers

Gezien dat je het nummer van een vriendin had gekregen, hoef je ook niet onherkenbaar want dan zal het geen grote viespeuk ofzo zijn.
Joh leuk, gewoon doen!!!!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:41

gewoon doen!!

Wel ons op de hoogt houden he Tong uitsteken

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:54

Ik zou er een dagje Ameland van maken, werkt gegarandeerd Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 16:02

Zoals het nu lijkt.... (weet het nog niet zeker) gaan we woensdagavond even ergens wat drinken.
Hij gaf aan misschien woensdagavond wel tijd te hebben, ik gaf aan dat we wellicht ergens wat konden gaan drinken.
Ergens wat eten leek me leuker, maar aangezien ik dat financieel niet trek, heb ik dat ook maar niet voorgesteld. Haha!
Vandaag zouden we weer sms'en om een definitieve afspraak te maken.
Ik heb gister toch even geinformeerd naar de hoogte van mijn beltegoed en schrok me werkelijk een hoedje... Lips are sealed Geld, geld!

Maar goed, nu nog even een plekje vinden wáár we wat zouden kunnen gaan drinken. Hij vroeg nog bij mij thuis of op neutraal terrein..
Eeeeh.. op neutraal terrein dus Haha!
Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Waar o waar kun je nou gezellig even wat drinken, zonder bekenden tegen te komen die je gaan overstelpen met vragen als.. Wie is dat? Is dat je nieuwe vlam? enz. enz.

Ps... hij is de ex van degene die me het nummer gaf. Bloos!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:05

Gewoon gaan! Heeft bij mij ook goed uitgepakt want we zijn al weer meer dan een half jaar samen.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:39

Whahaha klinkt als Sex and the City waarbij de dames hun exvriendjes meenemen naar een feest om hun vriendinnen daarmee plezier te doen.

Belangrijk is dan: waarom is dat stuk gelopen Haha!
En mag de koppelaarster jou wel? Knipoog

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:50

Ik heb ooit een date gehad via internet. Ik blijf het raar vinden via internet. Eigenlijk heel onschuldig had ik me bij Cu2 aangemeld voor de lol, wist niet dat er ook veel mensen komen om te daten.
Maar ik heb uiteindelijk 6 maanden met die jongen gehad, het klikte dus wel.

Verder heb ik het nog een keer een 'date' gehad met een jongen die ik ook via een vriendin leerde kennen. Net zoals bij jou gaf ze me zijn nummer met de woorden: "is vast jou type wel".
Na een was smsjes heb ik hem bij haar thuis ontmoet, klikte ook gelijk goed. Is alleen verder nooit wat geworden aangezien ik op dat moment even niets vast wilde (had tenslotte die tijd al meer dan genoeg meegemaakt).

Echt tips heb ik niet voor je. Gewoon naar een openbaar iets, maak het gezellig. En al is het je type niet, dan ben je weer een ervaring rijker, toch? Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:27

Laura schreef:
Whahaha klinkt als Sex and the City waarbij de dames hun exvriendjes meenemen naar een feest om hun vriendinnen daarmee plezier te doen.

Belangrijk is dan: waarom is dat stuk gelopen Haha!
En mag de koppelaarster jou wel? Knipoog

Waarom het is stuk gelopen? Ik zou het niet weten en heb het ook niet gevraagd. Ik ben niet direct op zoek naar een relatie en kan daar evt. in de toekomst (mocht dat nodig zijn) altijd nog naar vragen.
En of de koppelaarster mij mag? Ik denk dat dat wel aardig goed zit. (daar heb ik zo mijn redenen voor om dat te weten Haha! )