Hotmail - 'nep echt'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 13:39

Kreeg dit net toegestuurd via de mail. Bleef het de laatste paar keren nog bij een getypte mededeling dat je account gedelete zou worden als je het mailtje niet door zou sturen, nu maken ze je bang met een 'nep echte' Hotmail-mededeling. Zucht. Zei iemand iets over bezigheidstherapie? Frusty

[img]../upload/29/hotmail_newsletter_urgent.jpg[/img]

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:41

Ja zooo irri al die meels daarover. En je krijgt ze ook maar steeds binnen, want bijna iedereen gelooft dat het echt is.... grrr

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:42

Idd, vage zooi! Als je logisch nadenkt kun je zelf bedenken dat het niet klopt. Ik kreeg laatst een mailtje met de waarschuwing dat als ik deze niet door zou sturen naar iedereen in mijn mailbox, mijn account gesloten werd. Wat bleek, dat mailtje was ongeveer een maand of 5 geleden gestart. Hmm, had toch onderhand mijn account gesloten moeten zijn toch?? Verward Of ben ik dan BlonT? *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 13:45

Haha, ja, idd. Ik kreeg er vorige week nog eentje die was gestart in JUNI. Get real...

Weet je waar aan ik meteen zag dat deze mededeling nep was? Hotmail gebruikt nooit het R-teken bij de naam. De termen MSN en Passport zijn wel geregistreerd en het vlindertje ook (trademark/copyright), maar bij Hotmail zelf zie je nooit zo'n aanduiding. Triest, triest, triest. Scheve mond\

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:53

Ondanks dat ik mijn hotmail weinig gebruik krijg ik niet van die vreselijk dingen!


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:56

Jeetje wat triest zeg ? En heel irri maar goed dat je goed oplet Lachen.

Ik kreeg een waarschuwing bij mijn Wish van de week dat er een mail rondging met het verzoek naam en wachtwoord op te geven. Leuk er zullen dus altijd mensen zijn die dat braaf doen Frusty .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 13:56

Ik kreeg deze ook niet van Hotmail, maar van een mede-Hotmailgebruiker. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:00

Met doorgestuurde mail moet je altijd opletten als het echt was had je hem wel rechtreeks van Hotmail gehad Party!!.

Ik heb ook zo´n hekel aan die kettingbrieven wat moet ik daar mee en ik geloof er ook niet in Boos!.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 14:04

Om het serieuzer te doen lijken zat er nu dus als attachment deze mededeling bij, die ik hierboven heb neergezet. Maar als je echt goed kijkt, dan kijk je er wel doorheen. Vraag me ook af hoe ze dat doorsturen willen controleren. MSN heeft zulke geavanceerde programma's, die zullen zelf heus wel efficiëntere manieren weten om na te gaan of accounts gebruikt worden of niet. En trouwens: waarom zouden ze dat uberhaupt willen weten?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:35

ik delete ze altijd heel vrolijk metteen weer zonder te lezen
irri zooi

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:00

Die e-mails heb ik ook vaak gehad. Ik gooi ze er ook meteen weer uit en stuur ze zeker niet door. Geen enkele "fwd mail" trouwens.

Geen onderschrift.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:34

Neem dan ook een account ergens anders.....Dolfijn (van ilse) werkt bijvoorbeels ook erg goed nmm. Met Hotmail is en blijft het gezeur.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:39

Ja Rieja, ik heb een Dolfijn adres gehad maar die was zo sloom met opstarten. Niet dat Hotmail nu zo gigantisch snel is, maar ik vind de e-mail notificatie in MSN wel handig.

Geen onderschrift.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:49

dolfijn is traag..

je kunt beter een gratis abbonnement van wish, zonnet, of 12move. nemen.
daar krijg je meteen gratis mail bij.
_________________
Paarden zijn nix meer dan Logica!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Steef op 2001-10-18 22:51 ]</font>

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:55

ohkee, dan werkTE Dolfijn goed....'k heb dat adres nog wel maar kom er eerlijk gezegd bijna nooit meer.....het voordeel vind ik dat je je berichten offline kunt typen (ivm telefoonrekening). Nu zit ik bij planet, kan via Outlook en da's helemaal ideaal...maar dat kost centen...(i-net is trouwens ook veel sneller sindsdien)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:11

Die heb ik ook al 4x gekregen dat is echt heel iritant Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, AhrefsBot, Amazonbot, amy495, craiester, IASCrawler, Lalladidoo, ManonGrr, MuffinX, nicole_floor, NinaCharlie, Roosch, Telpeva, Vavane, Xayah, YandexBot en 200 bezoekers