De inwijding

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

De inwijding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 20:43

Vanity (Vania) , Rosaly (Caroline) , Sofiekexxx (Sophie) en ik zijn naar de inwijding geweest met de paardjes van Vania alleen Caroline dan met Marido , gekocht van Vania.

Ik al om half 8 uit mijn bed , om half 9 mijn fiets op , op naar Vania Scheve mond geeuw geeuw.Dan lekker poetsen (Caroline en ik hadden overigens bijna geen werk ) dus wij maar wachten en wachten op de rest... .Toen vertrokken we met zen zessen (eindelijk!!!) richting het park Tong uitsteken.Vania met Cappucino , Caroline met Marido , Sophie met Jolly , Jennifer (meisje niet van bokt) op Fury en ikke met Mullo (muilezeltje Tong uitsteken).Caroline en ik hadden overigens nog veulens en heel de weg gestapt en jawel dat duurde wel 2 uur zonder ovedrijven Tong uitsteken !!Op de weiding allemaal sjieke paarden , jawel die van ons ook hoor Haha! , maar sjiek op een ehm andere manier.Allemaal keurig in een witte ribroek bijpassende onderlegger , Maar Fury met zijn mooie rode bandages en onderlegger en Capu met de lichtblauwe bandages en lichtblauwe onderlegger waren ook sjiek Haha! !Maar ik vond Mullo toch origineel met zijn strikje waar iedereen hem mee uitlachte Boos! !!! Het rode strikje betekend dus : PAARD STAMPT.Maarja , sommige mensen , ooh das lief gaan ze erachter staan !!

Toen zocht ik samen met Mullo Karolien (angelke op bokt) op met Tars (die helemaal niet vervelend deed Knipoog ).Toen zag ik ineens famillie van me met hun sjieke pony en ik met een muilezel haha Haha!:P.Toen maar is laten inwijden , Capu deed helemaal niet lastig Schijnheilig . OK dan! Vania is er op blijven zitten *jeeej* . En ze gebruiktte overigens hele originele scheldwoorden voor Capu Haha! . Toen kregen ze bij die pastoor zo'n stuk brood wij een medaille en dan zei die pastoor wat rare woorden ( wist niet of Mullo een veulen was of niet) iets en zwaaide dan een paar keer met de Wcborstel Haha! !Iedereen was heel braaf (en dat dan voor sommige de eerste keer buiten geweest te zijn Mullo oa. Tong uitsteken).Alleen Vany had het knap lastig met Capu... .

De inwijding was gebeurt en dan weer onderweg naar huis.Wat veel sneller ging Haha!.Heb veel bewondering voor Rosaly die toch wel 4 uur Schijnheilig gestapt heeft Tong uitsteken.Ik heb nog even op Jolly de shet gestapt. En Sophie je bent geslaagd als cowboy hoor Haha! ! Nog even de wijze woorden van Mullo (arm ding Haha!) : I'm a pour lonely dunkey,with my rainbow halster en my red red strike . Onderweg ook nog even gestopt bij Caroline want we hadden nogal dosrt.Caroline danku voor de cola Haha! !

$Foto's komen nog hoor Knipoog !

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:16

het was een zware dag (fysiek en emotioneel) en heb veel afgezien (maar ik neem het mijn meisje ni kwalijk, ze mist gewoon haar veulentje wss)! Verdrietig

Al bij al is het goed afgelopen en bedankt aan iedereen die mij zo goed heeft geholpen met mijn kleintjes veilig daar te krijgen en ook nog eens terug thuis!! Knipoog

Volgend jaar hopelijk in andere omstandigheden doen we het over!!! Lachen

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:20

hahahaha!
goed verslagje hoor!!

seg maar je hebt 1 fout! je weet zelfs niet meer op welke pony je hebt gereden Bloos! Schijnheilig t'was Fury!! *LOL* niet Jolly hihi! maar ja (al die namen ook) Vingers aflikken

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 21:22

sofiekexxx schreef:
hahahaha!
goed verslagje hoor!!

seg maar je hebt 1 fout! je weet zelfs niet meer op welke pony je hebt gereden Bloos! Schijnheilig t'was Fury!! *LOL* niet Jolly hihi! maar ja (al die namen ook) Vingers aflikken


Hahaha seg je ging niet lachen Boos! !Jah seg was nog aant twijfelen is verwarend ze Tong uitsteken !!! Jij zal sebiet ook niet meer lachen , voor foto's zie
[ITP] Foto's inwijding , er staat een hele charmante foto bij hoor Haha! !

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:34

Spikkel"]
[quote="sofiekexxx schreef:
hahahaha!
goed verslagje hoor!!

seg maar je hebt 1 fout! je weet zelfs niet meer op welke pony je hebt gereden Bloos! Schijnheilig t'was Fury!! *LOL* niet Jolly hihi! maar ja (al die namen ook) Vingers aflikken


Hahaha seg je ging niet lachen Boos! !Jah seg was nog aant twijfelen is verwarend ze Tong uitsteken !!! Jij zal sebiet ook niet meer lachen , voor foto's zie
[ITP] Foto's inwijding , er staat een hele charmante foto bij hoor Haha! !
[/quote]

puh! >;)

nu ja dat zijn ze hier toch al gewoon van mij!! Haha! OK dan!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:39