Voor het eerst naar buiten met Omega

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 21:37

Zondag ben ik voor het eerst naar buiten geweest met Omega. Nadat ik hem even gereden had in de bak heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken. Gelukkig was mijn man mee, dus touw mee, bij de weg touw eraan en toen verder. Kon hij i.p.v. hond het paard uitlaten.
Het ging hardstikke goed, de auto's die voorbijkwamen trok hij zich niets van aan. Maar wat pas eng is: geitjes, vooral als het nog jonkies zijn en dan ook nog geluid maken! Maar hij deed gelukkig niet al te raar, beetje kijken en met een grote boog eromheen. We zijn naar mijn schoonouders gestapt, hebben daar even staan praten en zijn weer terug gestapt.
Dit was wel een hele overwinning voor mij, nadat ik er in het voorjaar afgevallen was had ik toch nog niet alle vertrouwen weer terug. Maar het is echt een lieve knollie, maar blije sprongetjes maken doet hij maar als ik er niet op zit. Ben helemaal blij!! Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:45

ahh goed zeg.goed dat je nu je angst aanvecht.
nou zo zie je maar dat je behalve een super paard ook een super man hebt of niet dan!sterkte hoor met al je mooie volgende buiteritjes die voor je in het verschiet liggen!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:04

Heeejjj....het verzorgpaardje van mijn zus (Patricia) heet ook Omega alleen ziet die van 'ons' (het is een manegepaard) er anders uit. Het hoofdje van 'onze' Omega lijkt een beetje op die van Biotop. Kijk maar:

[img]../upload/396/biotop1.jpg[/img]

Groetjes van Jessica!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:22

Lache hè, hoe die paarden soms reageren. Ik was ooit eens met iemand buiten, moesten we langs een hele groep gakkende en blazende ganzen. Dat andere paard vond het maar doodeng en Dikke maakte het geen barst uit. Komen we 20 m verder langs een garage waartegen gele bloemen stonden te wiebelen. Ja..... maar dát is eng *ggg*.
Gewoon iedere keer weer een beetje oefenen (met je man aan de ene- en je paard aan de ander kant van de strik Knipoog ), dan gaat het vast wel weer!
Veel plezier!! Sterre