Mijn paard kan nederlands

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 20:26

Vorige keer dat ik ging rijden, ging ze 2 keer stijgeren. De eerste keer dat ze dat deed was niet heel hoog, dus ik zei nog van "is dat alles wat je in huis hebt?" en voordat ik klaar was met praten kwam ze steil overeind. Oke dat zeg ik dus ook niet meer *LOL* . Vandaag ging ik met een meisje buiten rijden en was met haar aan het kletsen over mijn paardje en ik zei tegen haar dat ze in stap wel wat voorwaarts mocht. Nou ik had het geweten, ze ging me er toch een partij van door in de galop en voorwaarts was het zeker hi hi Haha! . En als ik altijd klaar ben en zij gereed is voor naar stal te gaan, ga ik altijd ff wat grondoefeningen doen met haar in de binnen bak zoals haar benen strekken, hals buig oefeningen doen en ter afsluiting een complimentje. De mensen op stal weten dat ik dit doe (ze verklaren me al voor gek *LOL* ) dus zo'n jochie van 10 zegt nog, laat je haar ook een complimentje doen.......en ja hoor, ze ging uit haar zelf een complimentje maken Schijnheilig , en toen ze weer klaar was met buigen kwam ze echt zo met haar koppie van........."mag ik nu een snoepje"......... Haha!
Ik ben heel trots op haar, maar omdat ik nu weet dat ze nederlands kan zal ik met bepaalde dingen toch echt me mond houden Lips are sealed hi hi hi Party!!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:30

lijkt net alsof ze het echt begrijpt je kan toch neit alles vertellen haha
wel handig !

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:31

Hahahaha Haha!
Cool zeg!
Het schijnt dat je paarden beelden kunt 'doorsturen'..ja klinkt een beetje jomanda..maar dat is de theorie van linda tellington jones als ik het niet verkeerd heb *LOL*

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:59

Zolang ze maar niet terug gaan praten vind ik alles best...
Volgens mij zou ik hier hele discussies krijgen met opa sepp Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:37

Onze hond, die verstaat pas Nederlands..... Maar kijk maar uit met die maffe Pregini!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:40

Hahaha, je moet nog gaan uitkijken met wat je zegt Party!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:08

Citaat:
Op 2001-10-17 22:40, schreef Zep:
Hahaha, je moet nog gaan uitkijken met wat je zegt Party!!



*ggg* Ze moet pas echt uitkijhken als het paard terug antwoord en zegt: "bekijk het maar, doe het zelf"
Leuk hè, reageert ze dus duidelijk goed op stem !!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:11

Haha wat grappig *LOL*

Razinda kijkt mij ook altijd aan alsof ze begrijpt wat ik tegen haar zeg.

Toch is het wel handig als ze zouden kunnen praten! Zouden ze precies kunnen vertellen waar het pijn doet ofzo!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 11:58

Als ze haar mond zou opentrekken (echt plat amsterdams *LOL* ) dan zou ik zeker vreemd opkijken ha ha ha. Maar ik kijk nu al vreemd op met haar acties. Ik zit me zelf maar steeds wijs te maken dat het steeds toeval is dat ze van die Pregini acties heeft als ik wat zeg. Maar het gebeurt me nu toch te vaak Verward
Ik zal alvast voor haar een cursus nederlands aanvragen bij LOI, dan heeft ze de overige uren in haar stalletje wat te doen hi hi Pling

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 12:25

Citaat:
Op 2001-10-18 12:58, schreef Pregini:

Ik zal alvast voor haar een cursus nederlands aanvragen bij LOI, dan heeft ze de overige uren in haar stalletje wat te doen hi hi Pling



Van die casette-bandjes, die je dan de hele dag laat lopen ??! Goed idee, kan je d´r ´s avonds overhoren *LOL* !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:16

Probeer t eens in t frans ,mischien gaat dat nog beter .. Leuk zo.n gehoorzaam paard. Verward

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:04

Heel apart, maar mijn pony's reageren erg goed op Engels. Vooral als ze in de stress zijn enzo.
Ok, ze komen dan wel uit Engeland, maar daar zijn ze bijna niet in handen geweest.
Ook bij de hengstenhouder werd er veel in het Engels tegen de merrie's gesproken.

Ik snap er niets van, maar het werkt Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:06

ooh ik ga ook engels praten dan hihi
misschien helpt ut
echt vreemd joh..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers