Feesten en paarden... bij jullie ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Feesten en paarden... bij jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 14:26

WERELDS!! Lachen

Wij gaan bijna wel 2x in de maand naar feesten, en dan de echte feesten, innercity, sensation, multigroove, impulz noem ze maar op... OK dan!

Hier op bokt lees ik daar verder niet zo veel over, is dat omdat niemand er interesse in heeft? Omdat alle meiden op zondag wedstrijd hebben?

Ben gewoon benieuwd... Als ik zaterdag, eigelijk zondagochtend om 8 uur in mn bedje stap... paar uurtjes slapen en dan weer naar me paard, daar kom ik weer helemaal bij! Lachen

En ja ik weet het, dit is geeeeeen feest forum, maar er zijn wel meiden en jongens die lekker gaan stappen op zaterdagavond? Haha!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:29

Jaaaah, ik ga ook meestal lekker stappen in Rotterdam. Baal nu al dat ik dit weekend ziek ben. Boos!

Meestal ga ik naar hollywood of de skihut, niet echt naar hele grote feesten ofzo. Maar idd stappen en paarden zijn de meest leuke dingen Haha!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 14:31

Hollywood ben ik vorige week weer is geweest. hahaha was dat geweldig zeg... was er al een jaar of 3 niet geweest ivm vrienden die er nooit heen wouden... halloweenparty... whoehwieee Lachen

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:33

Kendera schreef:
Hollywood ben ik vorige week weer is geweest. hahaha was dat geweldig zeg... was er al een jaar of 3 niet geweest ivm vrienden die er nooit heen wouden... halloweenparty... whoehwieee Lachen


Heeey ik ben er ook vorige week geweest! Alleen jij ben zeker op vrijdag geweest, want zaterdag was er geen holloween meer.

Snollywood is echt leuk, wanneer ga je weer kunnen we boktmeeting houden. Haha!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 14:35

Geen idee wanneer we weer gaan.. waarschijnlijk op een onverwachts moment..Knipoog vroeger was het echt geweldig, half 3 in de grote zaal zijn, werden die fluoriserende dingen uitgedeeld, daarna als een speer naar de ramblas, want daar was " lik maar aan me lolly" GRATIS LOLLY'S! Haha!

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:39

Jaaaa tis nu nog gratis Lolie's, vorige week had ik de hele avond lolie's *LOL* Alleen meestal kwam het in iemand haar en had ik er niet zoveel trek meer in *LOL* Schijnheilig Kan ik niet zo goed mee omgaan als ik gedronken heb Haha!


Maar de skihut is het gezelligst.


missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:41

Ik ga zo een tot twee keer per maand naar terrorfeesten, en zo af en toe een 'gewoon' gabberfeest. Op dit moment rij ik zelf alleen niet meer, dus hoef ik het ook niet te combineren. Toen ik wel nog reed zorgde ik altijd dat ik de volgende dag niet naar de paarden hoefde. Nu ben ik groom voor iemand. Als ik dan op vrijdag heb gefeest rust ik zaterdag uit en ga ik zondag mee op wedstrijd. Gaat prima. Maar ik moet de dag na het feest wel echt uitrusten. Ik kan niet diezelfde dag nog actief met paarden zijn.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:45

ik ga ook altijd gewoon stappen hoor! en natuurlijk rijd niet iederéén wedstrijden op zondag, er moeten ook sociale contacten onderhouden worden! hahaha

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 14:46

Presies.. haha

Ik ben nu vanaf half 12 wakker, lag er half 7 in, kopje koffie.. zo douchen en dan lekker naar stal...Lachen

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:51

Stappuh mensen Haha!

Laatste tijd wat minder, maar ik pik het weer op Knipoog Vrijdag stamkroeggie, zaterdag tilburg, reusel, atmoz Tong uitsteken

Rotterdam moet ik nog us heen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:52

Ik ga weleens een avond stappen, maar naar grote feesten ga ik nooit. Het doet me niet zoveel...

* To Belg, or not to Belg *

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:28

Sinds ik Banjer heb, heb ik geen geld meer om te stappen... Verdrietig

Maar maandag (morgen dus) ga ik wel lekker naar de Chippendales... helemaal gratis... Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:37

Als ik ga stappen, moet ik echt een dag bijkomen.. Ben dan al een oude muts. Haha!
Ik ga zo 1 a 2 keer in de maand stappen. Vaker is ook onbetaalbaar, tegenwoordig.

זכור

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:57

Ik heb eigenlijk altijd zaterdag concour, dus kan ik s'avonds lekker weg.
Was ff een tijdje niet vaak weggeweest, maar nu gister weer en ik denk dat ik maar weer eens vaker moet gaan Haha! Lekker elke week stappen Tong uitsteken

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:07

Ik heb er helemaal geen behoefte aan. Zondag 's morgens heb ik altijd les en zaterdag 's avonds moet ik meestal werken. Als ik niet naar school hoef, of hoef te werken, ben ik blij dat ik bij Mirk kan zijn. Daarbij word ik altijd zow duf van uitgaan Bloos

Nee, ik koop liever een zak paardenbrokjes extra, dan een biertje Knipoog

:){

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:25

mmh, je houdt van feesten he?! Ga je volgende week zaterdag dan nog naar Qlimax? Ik wel. En uitgaan in combinatie met paarden kan prima!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:12

Joleen schreef:
mmh, je houdt van feesten he?! Ga je volgende week zaterdag dan nog naar Qlimax? Ik wel. En uitgaan in combinatie met paarden kan prima!


vind je? zondag rijd ik nooit echt serieus, ben ik veels te brak voor na het uitgaan.

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 18:38

Joleen schreef:
mmh, je houdt van feesten he?! Ga je volgende week zaterdag dan nog naar Qlimax? Ik wel. En uitgaan in combinatie met paarden kan prima!


Qlimax ben ik waarschijnlijk wel te vinden! Lachen

Jij ook?

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:34

Ik ga iedere vrijdag naar de kroeg tot een uur of 2, maak t dus nie superlaat. En dan ging ik smiddags naar mn paardje. Heb inmiddels geen paardje meer, ook geen wedstrijden op zondag. Maar over het algemeen ga ik vrijdags uit omdat dan heel Woerden in de kroeg zit, das het gezelligst! Zaterdags minder, behalve als er een megaparty ergens is, maar meestal moet je daar 18 voor zijn, btje jammer....

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:59

Ik ga elk weekend stappen. De laatste paar weken samen met Pipo en dan zijn we toch meestal niet voor 4-en thuis Haha!
Ga soms wel naar feesten, ga ook dit jaar naar Innercity. En ben vorig jaar naar Sensation white geweest. Ik wil wel elk weekend de deur uit, anders zit ik maar zo saai thuis.

geen

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 19:23

Zaterdag avondje thuis kan ook geen kwaad..Knipoog
Filmpje kijken en optijd me bed in vind ik ook nie erg.. maar af en toe lekker uit... heeeeeerlijk! Lachen

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:54

Ik ga zeer regelmatig stappen, en ook wel naar grote feesten af en toe.

De love parade in berlijn was het gaafste feest waar ik ooit geweest ben! Ongelovelijk, wat ben ik uit m'n dak gegaan ZONDER ook maar een druppel alcohol of drugs!

Overigens ben ik het afgelopen jaar wel heel wat minder actief met paarden, wegens m'n studie. En de laatste maanden staat het stappen ook al op een laag pitje... (ook wegens m'n studie...)

Ik wil heel graag naar Innercity, maar m'n vriend heeft geen zin...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:56

Vaak ga ik voor een wedstrijd te stappen dan ben ik erg relaxd Haha!

Euh,...?? Tsjah,...

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:55

Elk weekend 2 x de vrijdag naar een kroeg en op zaterdag het liefst naar een discotheek (meestal in België) en dan zijn we rond 7 uur thuis.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:43

Ik ben een bad example Haha! Mijn ouders hebben namelijk mijn paard moeten verkopen in de tijd dat jongens en feesten belangrijk werden omdat het paardengebeuren me niet meer zoveel kon schelen.

Inmiddels combineer ik het gewoon Alleen ga ik niet zoveel meer uit, want het is gewoon veel te duur geworden Moet mijn paard ook al helemaal zelf betalen en studeer nog dus..... daarnaast ging ik vroeger nog met twee tientjes de deur uit, nu heb ik aan 40 euries vaak nog niet genoeg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 142 bezoekers