Vanaf vandaag blijft het niet bij 1 paardje......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 17:33

Ik ben heel erg blij! Party!!

Was vanmiddag op stal en was zo aan het kletsen met Henk-Jan.(de eigenaar van de stalling dus)
Vraagt ie ineens: 'Heb jij door de week veel vrije tijd over? Je mag als je tijd hebt Daisy wel bijrijden'!

Daisy is de pony die Ka zondag mee had naar buiten. Ze is 4,5 en staat daar net 2 weken. Haar probleem is dat ze helemaal verstijfd als ze moet draven. Ze zet haar hele rug strak en gooit haar hoofd in de lucht.

Nu is het dus mijn taak om haar weer een beetje beter aan het lopen te krijgen!!! Party!!

Echt zoooooo gaaf! Cool

Ik dacht dat het dus daar alleen bij bleef, maar Henk-Jan zei daarna, dat hij nog wel meer jonge paardjes had staan die wel wat 'bijscholing' nodig hebben. En dat wil hij dus door mij laten doen!

Hihi, ik voel me echt vereerd! Lachen
Sta daar net 2 weken en dan vraagt ie DIT!

Volgende week heb ik herfstvakantie, dus ik heb elke dag genoeg tijd om na mijn eigen paardje, nog wat andere te rijden!

Ik verheug me er nu al op! Party!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:41

hel gaaf zeg!hartikke veel plezier met je nieuwe erbij-paard!

soms is het beter om te zwijgen

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:53

hej Lautje,

Mocht ik volgende week een dag vrij hebben kom ik wel over hoor om met Amaretto te knuffelen.

Je hebt het nu toch te druk met je bijrijpaardjes Knipoog Knipoog Knipoog hi hi hi hi hi hi

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 18:58

Haha Paulien!!! *LOL*
is goed!

Maar Ameretto komt bij mij nog steeds op de eerste plaats hoor!!! Lovers
Ik rijd die andere alleen als ik er tijd voor heb!
Ga Meret er niet voor opgeven!

_________________
**Stille wateren........vangen geen wind**
(met dank aan Trivial Persuit)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lautje op 2001-10-17 19:59 ]</font>

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:11

plaag je ook maar hoor.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:26

Tjonge, het kan niet op, iedereen krijgt hier maar paarden om bij te rijden enzo. Lachen Leuk voor je Laura dat je er weer eentje bij hebt. Tjonge je gaat het nog druk krijgen Haha!

Heel veel plezier!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 23:57

Hee leuk Lau, je gaat het nog druk krijgen! Maar dat wordt dus een lekkere stalvakantie, gezellig hoor! Jammer dat ik geen tijd heb om door de week langs te komen, anders wist ik het wel. Veel plezier! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 07:40

Hee Laura, wat gaaaaaf zeg!!!! Lekker paardjes bijscholen! Idd, voel je maar vereerd dat je daarvoor gevraagd wordt, dat doen ze heus niet voor niks. Zoals je misschien wel gelezen heb, is mijn plan om Harald bij te rijden, waar ik het zaterdag over had, ook doorgegaan!!! Pling Ik ben dus ook nogal heppie. Veel succes hoor en een hele fijne vakantie, je kunt het!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 07:45

Wat gaaf!!

Ik weet alleen niet wat voor stal het daar is...
als de pony uiteindelijk weer voor de verkoop is zou ik het niet voor niets doen....
Kom ik weer met zo'n waardeloze opmerking...
Maar ik vind het gewoon niet eerlijk als jij daar zo'n pony gaat opknappen met als gevolg dat als hij zometeen weer lekker fijn loopt verkocht wordt!

Mocht dat niet het geval zijn en is hij gewoon voor zijn dochtertje ofzo is het hardstikke leuk om hun op deze manier te helpen! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:07

iedereen krijgt een bijrijdpaard erbij lijkt het..maar heel veel rijplezier zeg

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:12

Super!! Dat word een hele leuke tijd!! Veel plezier!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:15

Jeetje, daar kun je trots op zijn, toch? Zegt genoeg over jouw rijkunst!

Veel succes! Mieke

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:34

Suus, het is een manege met pensionstal. De paarden en pony's die daar aangekocht worden zijn uiteindelijk bedoeld voor de manegelessen. Maar omdat de eigenaar geen 'afgestompte' manegepaarden wil, laat hij ze ook wel eens rijden door de wat meer gevorderde ruiters (o.a. pensionklanten). Vandaar dat ik Daisy zondag mee naar buiten mocht nemen.

Een leuk paardje trouwens, in stap heel nageeflijk, haar galop kun je fijn uitzitten, maar in draf steekt ze haar hoofd omhoog en drukt ze haar rug weg. Ik vermoed dat ze is gereden door iemand die haar steeds heel strak heeft gehouden omdat hij/zij bang was dat ze er vandoor zou gaan, ze is namelijk nogal voorwaarts. Maar ik kon haar zondag uiteindelijk op een lang teugeltje laten draven (en toen kwam ze ook wel wat omlaag), dus met dat er vandoor gaan valt het naar mijn idee wel mee.

Voor Lau is het ook goed om eens andere paardjes te rijden naast Ameretto, ik heb het zelf altijd erg fijn gevonden om niet één vast paard te rijden maar af en toe ook eens op een ander, om niet 'vast te roesten' zeg maar.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-18 09:37 ]</font>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:41

Nou, hardstikke gaaf dan!

Sorry, maar ik ben altijd een beetje behoedzaam,
zie zo vaak om me heen zulk soort taferelen gebeuren dat ik te pas en te onpas met waarschuwingen rondstrooi Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:53

Ik ken dat soort verhalen ook, bij de club van m'n zusje zit ook een kerel die je de mooiste toezeggingen doet ('je mag alles met dat paard doen, lessen, wedstrijden') maar vervolgens het paard onder je kont verkoopt. Kom je nietsvermoedend op stal, is het: 'breng jij dat paard ff naar die en die, hij is verkocht'. Daar sta je dan. Wat dat betreft is Henk-Jan toch wel anders. Natuurlijk moet hij aan zijn zaak denken, maar hij is geen handelaar.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:33

Leuk een bijrijdpaardje zeg hopelijk komt ameretto niets te kort nu. Haha! .

Ik hoor ook veel van dit soort verhalen dat is een van de redenen waarom ik nooit een verzorgpaard/pony zonder betaling of regeling heb gehad. Er was altijd ellende mee. Goede afspraken maken is natuurlijk altijd het beste.

Ik denk ook dat Lautje wel weet dat ze weer verkocht gaat worden want zo leverd ze ook niet op maar kost alleen maar geld Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:44

Pris, het is niet de bedoeling dat Daisy verkocht gaat worden: ze gaat in de manegelessen lopen. Dat probeer ik net uit te leggen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 16:55

Daisy is inderdaad gekocht voor manegepaarde en wordt echt niet zomaar verkocht. Enne....als het ooit mocht gebeuren ben ik daar echt wel op voorbereid. Jammer, maar het is mijn paardje niet.

Ik vind het vooral leuk dat Henk-Jan mij erop wil laten rijden en mij die verantwoordelijkheid geeft.
Ik mag ook andere paarden rijden daar, dus het blijft niet alleen bij Daisy, hoor! Lachen

BTW: Hihi Sjuimpje, Henk-Jan is nog maar 22 dus die heeft nog geen dochtertje Haha! !

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, HuyanaJoy, meniekske, Monique1963 en 43 bezoekers