man o man wat een stress

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 18:02

gisteren vond ik dat ik wel weer lichamelijk zo goed in orde ben om weer werk te gaan zoeken dus daar begon ik mee.ik kwam smiddags thuis met 6 advertenties voor grooms.
met drie daarvan had ik een sollicitatie afgesproken.
vanochtend was de eerste
ik werd aangenomen.
maar op dat moment bekroop mij een naar gevoel
alsmaar als ik aan morgen dacht(dan moest ik beginnen)dan werd ik honds-misselijk.
dat kon toch niet goed wezen wel?
ik heb met veel mensen gepraat.
uiteindelijk heb ik besloten naar mijn intuitie te luisteren en heb de baan afgezegd.
het ging allemaal wel snel zo hoor.
ik ga toch maar werk zoeken in doetinchem,ik wil echt niet van deze stal weg waar ik nu met tinkie sta en na vanmiddag dat nare gevoel van dat ik zou moeten verhuizen en deze stal,dit thuis te moeten achterlaten was ik reuze uit mijn doen.heb de hele dag geen hap kunnen eten.kon alleen maar huilen.das niet normaal als je een baan hebt,dan is het wel spannend maar niet zoals het vandaag was.morgen stap ik naar het uitzendbureau .
ik ben 1 illusie armer.groom zijn is niet voor mij weggelegd.ik kan er beter van blijven dromen.ik wil niet weg hier.dus word ik maar wat anders!ik krijg veel te snel heimwee en ben te gehecht aan mijn plaatsje in de achterhoek.nee dan maar geen groom worden...........anders verlies ik mijzelf denk ik

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:07

heey jeetje wel goed dat je de baan af heb gezegd als je er zo'n naar gevoel over had.
nu wel weer eten he
je kan beter opzoek gaan naar een ander baantje want idd dadelijk krijg je erge heimwee ofzo..
(toen ik op ponykamp ging, verschrikkelijk, elke dag moest ik wel huilen was niet meer leuk en ook nog es heimwee toen ben ik naar huis gegaan ik heb nog nooit heimwee gehad maar ik ging altijd bij familie of helen (zie ik ook als familie) slapen)
dat is even een voorbeeld..

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:35

Heel verstandig meid, iets waar je je niet goed bij voelt nooit doen. Er komt vast nog wel iets op jouw pad wat perfect voor jou is.
Maar doe maar rustig aan, loop niet te hard van stapel! Je hebt het heus niet makkelijk gehad de laatste tijd, dus neem gewoon nog lekker de tijd voor jezelf. Van stress krijg je alleen maar problemen en dat is iets wat je beter niet kunt hebben!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:13

Hele verstandige beslissing, als je iets echt niet wilt moet je het niet doen.

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:23

Ik heb dat dus ook eens gedaan en dat was vroeger echt mijn droombaan nl op een arabieren stoetrijwerken, mocht paarden voorbrengen nationaal en internationaal.
Kon rijden enz enz. Maar toch heb ik het niet gedaan, nare ervaringen achter de rug en net als jou een heel raar gevoel.
Ik moest dan ook verhuizen en helemaal naar de andere kant van nederland.
Soms heb ik wel een beetje spijt dat ik het toch niet gedaan heb, maar het is een keus die je op dat moment beslist. Als ik morgen weer de kans krijg zou ik hem aannemen al is het maar voor een jaar.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:31

Goed hoor dat je geluisterd hebt naar je gevoel. Ik ken het gevoel niet weg te willen uit deze omgeving, heb 2 jaar ergens anders gewoond, maar had alleen maar huilbuien en was flink depri. Toen we weer hier woonden was het weg... Lachen
Ook voor jou valt er vast een leuke baan te vinden, al is het dan niet met paarden. Kun je 's avonds extra genieten van Tinkie.
Succes met het vinden van een baan, ik zal voor je duimen!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:06

Het is wel een wijs besluit denk ik. Gewoon je gevoel volgen, je leven staat toch al zo op zijn kop, meer onrust kun je er nu gewoon niet bij hebben, dat bleek wel.

Veel succes met het vinden van een baan, Sanderijn!

Groetjes Mieke

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:11

Het is goed dat je je gevoel hebt gevolgd hoor! Helemaal niets mis mee.
Eigenlijk zou je eens bij een ruitersportzaak moeten vragen of ze daar iemand nodig hebben, dat vind ik namelijk echt iets voor jou

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:44

Lieve Sanderijn,
Het eerste wat ik dacht: Hardstikke goed van je!!!
Peter heb ik meteen verteld wat je hier schreef, en hij vond het ook hartstikke goed van je.
Inderdaad, je gevoel volgen, niet je wereld nog meer op z'n kop zetten, gewoon een baan bij jouw lieve Tinkie in de omgeving Doetinchem, en genieten van het leven...
Gewoon kiezen voor jezelf.
Echt super dat je zo moedig was om toch af te zeggen, ook al weet ik dat je het zo graag had gewild om dit soort werk te doen.
Heel veel succes bij het zoeken van een baan, zeker weten dat het lukt!!!
Heel veel liefs, Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 10:49

dankjulliewel voor jullie lieve berichtjes!fijn dat jullie ook vinden dat het een wijs besluit is.ondanks dat heb ik natuurlijk wel de hele nacht wakker gelegen:had ik dit wel moeten doen?
maar goed het stemt me zoveel rustiger nu ik weet dat ik gewoon op mijn pensionstal kan blijven met tink want dat is echt óns plaatsje....ik zoek gewoon rustig verder

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:10

Als je niet zeker van je zaak bent moet je het inderdaad niet doen. En groom worden kan altijd nog, als je het dan nog steeds zou willen, daar is toch geen haast bij. Als je nu nog in je vertrouwde eigen omgeving wil blijven met tink is het goed dat je dat ook doet. Je moet doen waar je je goed bij voelt, ik vind het ook knap van je dat je die baan hebt afgezegd, de meeste mensen zouden eraan beginnen en dan alsnog ermee ophouden omdat ze zich er niet goed bij voelen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:53

Inderdaad goed dat je de baan hebt afgezet.
Ik weet zeker dat er ookandere super leuke banen te vinden zijn waar je je helemaal thuis voelt en waar je niets voor hoeft op te geven!!
Succes met zoekken, ennuh binnenkort komen helpen met Pinky he!!! Lachen

Liefs Kim

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 16:56

goed zo sanderijn! je hebt het imo goed gedaan.

Is er op die pensionstal van Tink geen werk voor je?