Opleiding Hondentrimmen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Opleiding Hondentrimmen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 23:10

Wie heeft deze opleiding gevolgd? en wat zijn jullie ervaringen?
Is de opleiding z'n prijs waard?

Het lijkt mij leuk om deze opleiding/cursus ook te volgen... zeker nu het niet goed gaat met de economie... het is altijd "handig" om er een papiertje bij te hebben.... (en als ik eens zonder werk kom te zitten kan ik altijd hondjes in het zwart gaan knippen.. Haha!)



lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:17

Ik heb de opleiding zo'n 7 jaar geleden gedaan.
Ik weet niet eens meer wat het kostte, ik geloof dat het wel meeviel. Alleen de trimspullen waren wel erg duur, ik geloof dat alleen het scheerapparaat al 700 gulden kostte (zal nu wel 700 Euro zijn Haha! )
Ik liep 5 dagen in de week stage (een jaar lang) en ging 1 dag in de maand naar 'school'.
Ik heb 2 jaar getrimd en toen was ik alle honden hartstikke flauw Scheve mond

זכור

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:45

Ik heb een tijdje geholpen bij een hondentrimsalon, heb het daar altijd erg naar mijn zin gehad. Misschien een idee om gewoon eens een kijkje te nemen bij een salon bij je in de buurt en vragen voor info. Ik weet in elk geval wel dat de salon waar ik toen der tijd werkte het erg druk heeft op het moment, dus ik denk dat je genoeg werk zult hebben!

---CARPE DIEM---


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, ComscoreBot, Eskimo, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, KikiCelinevs, Setteli en 182 bezoekers