Nick is verkocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Nick is verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 13:41

Hoi,

Sinds gisteren is Nick niet meer mijn paardje. Verdrietig Dinsdagmiddag kwam er iemand kijken en die was meteen zo verliefd Lovers dat ze hem meteen woensdagochtend opgehaald heeft.

Het doet best wel veel pijn. Ik heb hem gekocht toen hij 6 maanden oud was. Hij was echt mijn 'kindje'.

Maar vanwege mijn plannen om naar Portugal te verhuizen, kon ik hem helaas niet meer houden. Hem daarheen vervoeren was voor mij gewoon te duur. Ik ga nu waarschijnlijk in januari al naar Portugal.

Ik wens de nieuwe eigenaresse heel veel plezier. En ik ben blij dat ik af en toe nog naar hem toe kan.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:58

das altijd wel vervelend, maar als je de juiste beslissing hebt genomen dan krijg je wel vrede met het afscheid.
Afscheid is nooit leuk,
Wel fijn dat je er af en toe nog langs kan!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:16

Veel sterkte, en bedenk maar dat zijn nieuwe eigenaar niet voor niets zo verlieft is geworden, ze zal er goed voor zijn waarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:31

Ik kan me voorstellen dat z'n nieuwe baasje spontaan verliefd werd, het is ook een schitterend dier! Troost je maar met de gedachte dat hij/zij helemaal weg van 'm is....
Dikke lik over je wang van Mileen!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:24

Je hebt haar toch wel verteld dat ze ook moet gaan bokken hè?! Dan kun je ook vanuit Portugal lezen hoe het Nick vergaat.

=^.,.^=

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 17:52

aaah veel sterkte Verdrietig het doet altijd pijn maar wees blijd at hij nu ook een goed tehuis heeft. Ik weet nog dat hij te koop stond maar dan heeft het best wel lang geduurd toch? en je kan hem altijd opzoeken das leuk Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:14

djangogirl schreef:
aaah veel sterkte Verdrietig het doet altijd pijn maar wees blijd at hij nu ook een goed tehuis heeft. Ik weet nog dat hij te koop stond maar dan heeft het best wel lang geduurd toch? en je kan hem altijd opzoeken das leuk Lachen

Een paard verkopen in deze tijd is altijd moeilijk. Ik vind dat het nog snel gegaan is. Jammer voor je, joh! Maar gelukkig heb je een goed plekje kunnen vinden en dat is wel het belangrijkste Lovers
Heel veel plezier in Portugal...enne...word niet al te verliefd op die schitterende Lusitano's daar Knipoog

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 13:43

Dank je wel allemaal. Nee Nick heeft niet zolang te koop gestaan. Ongeveer 2 maanden. En Vera verliefd op die Lusitano's ben ik al. En ik mag de mooiste hengsten trainen daar.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:57

Nickolay schreef:
En Vera verliefd op die Lusitano's ben ik al. En ik mag de mooiste hengsten trainen daar.

Aiaiai, ben helemaaaal niet jaloers! Pling

yvonco
Berichten: 199
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:35

hoi nickolay
Hier een berichtje van mij nou ja van ons.
Het gaat super goed met nick en we zijn heel erg blij met hem. Lachen *LOL*
Aan nick hebben we echt een goud eerlijk paard en hij is zo braaf en het is een echte knuffel.
Je zult nog veel van hem horen hoor,
we houden je absoluut op de hoogte van hoe het met nick gaat. *LOL* Lachen
Hij heeft ons hart al gestolen Lovers

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:47

ah he jammer zeg dat je paardje weg moest, maar ben blij dat ut goed gaat bij zijn nieuwe baasje!:D

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:23

Heel veel sterkte! Ik weet hoe het is, mijn knuffel die ik al 10 jaar ken is vorige week zaterdag weggebracht. Tis (zeker in het begin) erg moeilijk. Maar het idee dat hij een goed baasje heeft maakt het al minder Knipoog !

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:27

leuk dat ze er zo superblij mee zijn *LOL* en jij hebt mazzel dat je met die hengsten mag werken *)

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:38

Ik leef met je mee ! Ik weet hoe het voelt als je MOET verkopen !
Maar ik neem aan dat je wel contact houdt met de nieuwe eigenaar ?

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 18:20

Ja ik hou contact. En totdat ik wegga geef ik haar 2 keer per week les.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:27

Wat leuk dat het nieuwe baasje ook op Bokt komt, toch makkelijk om eens te lezen hoe het gaat. Lachen
Wanneer ga je dan naar Portugal? En lusitano's......wauw!

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 18:30

Ik zit nu te denken aan begin februari. We starten daar een stal voor paardrijvakanties. En de jongen met wie ik ga werken traint ook lusitano's in de hogeschool dressuur. De bedoeling was om in april open te gaan, maar door de bosbranden wordt dat waarschijnlijk later.