2e gaatje in je oren

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

2e gaatje in je oren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 18:49

Hoi!

Misschien is dit een beetje onnozel topic, maar ik wil het toch wel graag weten. Wie van jullie heeft er een 2e gaatje in z'n oren en deed het pijn? M'n vriendin en ik willen het namelijk ook laten doen, maar we horen alleen maar enge verhalen over hoeveel pijn het wel niet deed.
Ik wil graag jullie ervaring horen.

Dank je!

:brr:


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:50

Ik heb een 2e gaatje, en het deed echt geen pijn!

Vind het nog steeds harstikke leuk staan, dus ik zou het gewoon doen Haha! Wel gewoon achter mijn 1e gaatje. Deed echt geen pijn. Lachen

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:50

pijn, komop stel je niet aan. Het is gewoon door je vlees en niet door je kraakbeen voelt hetzelfde als een eerste gaatje.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:58

voelt ind hetzelfde en staat hartstikke leuk! Het is gewoon even n prikje, maar tis meer de schrik. Doet dus echt geen pijn. Gewoon doen *LOL*!

Brent mijn stoere vent !

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:02

ik heb ook een tweede gaatje... het deed een beetje pijn, maar de pijn was al wel gauw weer weg. En ik heb ook zo'n gaatje boven in mijn oor gehad en dat deed helemaal geen pijn Lachen

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 19:04

okey, dank jullie wel! als de juwelier maandag open is ga ik het laten doen Haha!

:brr:

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:08

lindatje schreef:
okey, dank jullie wel! als de juwelier maandag open is ga ik het laten doen Haha!


oke maar vergeet er daarna geen ontsmettingsmiddel op te doen he Knipoog maar dat wist je waarschijnlijk al Lachen

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:10

Ik heb ook een 2e gaatje, het is (geloof ik) precies dezelfde "pijn", maar mijn oren waren toen bevroren van de kouw, dus ik voelde helemaal niets Haha!

... And we like all the fluffy animals.


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:33

Het voelt net zoals je eerste gaatje hoor,het is er maar een paar mm naast. Knipoog

(alleen bovenin je oor kan ik je afraden)

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:36

Ik heb drie gaatjes onder, en 2 gaatjes boven..(binnekort een 3e) ... Ik vond die onderste geen pijn doen,maar die bovenste ai ai, en dan vooral al je probeert te slapen...

Het gaat pas pijn doen als de boel gaat ontsteken...Dus niet lui zijn,maar de boel goed ontsmetten hoor!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:42

KellyenXena schreef:
Ik vond die onderste geen pijn doen,maar die bovenste ai ai, en dan vooral al je probeert te slapen...

Het gaat pas pijn doen als de boel gaat ontsteken...Dus niet lui zijn,maar de boel goed ontsmetten hoor!


Hier kan ik over meepraten...
Damn,ik laat bovenin nooit meer een gaatje schieten.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:43

Ik heb zo'n 5 weken geleden men eerste gaatjes laten prikken, en ik moet nu echt even niet aan tweede gaatjes denken Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 20:02

ik weet dus niks meer van m'n eerste gaatje, alleen dat ik de hand van m'n vriendin ongeveer heb gebroken Knipoog vond het best eng toen.

Mag ik vragen waarom jullie zo'n spijt hebben van een gaatje bovenin je oor?

:brr:

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:04

ik wil ook maar ik vind dat knopje zo stom Tong uitsteken
ik wil liever een tongpiercing maja...mijn papa en tong piercing = No combi Tong uitsteken

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:09

ik heb in ieder oor nu 3 gaatjes, en het deed niet echt pijn. je voelt het wel even, ik schrok eerder van het geluid! gewoon doen, dat eventjes dat je pijn hebt heb je wel een oorbel die je je hele leven zonder pijn kan dragen(tenminste als ie niet ontstoken raakt Knipoog ikzelf heb nog nooit een ontstoken gehad, van de totaal 6 gaatjes)


lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 20:25

Lautjuh123 schreef:
ik wil ook maar ik vind dat knopje zo stom Tong uitsteken
ik wil liever een tongpiercing maja...mijn papa en tong piercing = No combi Tong uitsteken

die knopjes zijn idd niet geweldig, maar ben vandaag naar de juwelier geweest en daar hadden ze hele kleine zilvere rondjes of zilvere sterretjes, die waren erg mooi.
ik wil graag een navelpiercing, maar mijn ouders en navelpiercing.....dat gaat ook niet zo goed Knipoog

maar.....kom op lau, jij 2e gaatje in je oren, ik 2e gaatje in m'n oren Knipoog:D

:brr:

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:27

ik heb ook 2e gaatje in me oren..voel je nisk van hoor..
heb in me rechter oor ook 2 oorbellen in me kraakbeen zitten..
links 1tje maar die is er momenteel eventjes uit..die deed me iets te pijn..

Karaat_the_newforest op Instagram

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:11

ik heb er een hele zooi gehad vroeger, de onderste 2 zijn nog open.
Het 2e gaatje voel je geen bal van, als je hoger komt wel.....

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:41

haha idd niet aanstellen gewoon laten schieten ik heb 3 gaatjes in elk oor waarvan bij mij de tweede een keer compleet op de verkeerde plaats is geschoten en dus in de problemen kwam toen ik mijn derde liet schieten...
deze heb ik dicht laten groeien en later op nieuw laten schieten maar is nooit helemaal dicht gegaan dus heb eigenlijk 4 gaatjes in mijn linker oor...
haha ik vind het heerlijk die dingen... ga over een paar weekjes mijn vierde laten schieten (en in mijn andere oor dus de vijfde Haha! )

maar het doet echt niet zo`n extreem zeer je hebt eventjes rode oren en zijn de eerste 3 minuten ofzo even gevoelig ... maar verder ook niks

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:43

ik wil zon oorbel bovenin me oor. maar me moeder zegt allemaal als ze verkeerd schieten dat je oor kan verschimpelen had ze op tv gezien is dat waar?

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:51

ik heb een 2e gaatje (en een 3e en 4e en 5e en rechts een 7e, 8e en 9e Knipoog) en het doet helemaaaaaal geen pijn Haha!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:51

Verward poe poe nou nou wat n pijn joh Verward Ik heb er helemaal nix van gevoeld... van geen 1.. heb er ook 1 bovenin mn oor, 1 keer ontstoken geweest, zelfs daar voelde ik weinig van.. Het doet echt geen pijn hoor!!tenminste bij mij niet, maar ja, ik zal wel gevoelloze oren hebben Bloos

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:56

Ik heb 5 gaatjes in mijn oor (niks bovenin) en zelfs na het laatste gaatje in de rij leef ik nog steeds Tong uitsteken
Het laatste gaatje voelde ik wel iets meer als de rest, maar niks om dood om te gaan hoor.
Als je het mooi vind moet je het gewoon doen, pijn hoort erbij maar en zal je het ook een heel klein beetje voelen als je ertegen aan stoot of op ligt, maar vreselijk pijn doet het echt niet hoor Haha! En daarnaast is dat zo over.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:59

lindatje schreef:
Mag ik vragen waarom jullie zo'n spijt hebben van een gaatje bovenin je oor?


Het schieten zelf is al redelijk pijnlijk,maar goed,dat is maar even dus daarom zou ik het niet laten. Een groot nadeel vond ik dat ik wekenlang niet op dat oor kon liggen 's nachts.
Verder gaat een gaatje bovenin je oor snel ontsteken,een paar jaar geleden had ik er ook een ringetje,maar dat is gaan ontsteken en heb ik moeten laten dichtgroeien.
Toch heb ik een tijdje terug weer een nieuw knopje laten schieten omdat ik zo mooi vind. Nou,dat heb ik geweten...
Na een paar dagen ging het alweer ontsteken,uiteindelijk zo erg dat mijn oor knalrood was,en zo dik en rond dat de hele vorm er uit was. Ik had bijna gewoon een rode ronde bol naast m'n hoofd. Clown
En het was echt ontzettend pijnlijk,er tegen blazen deed al pijn.
Dus naar de dokter geweest,en allemaal moeilijke verbandjes erom heen gehad. Gelukkig is het toen redelijk snel opgeknapt.
Natuurlijk zal het in de meeste gevallen goed gaan,maar ik hoef zelf geen gaatje meer bovenin m'n oor. Knipoog

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:24

Toen ik 13 was ofzo heb ik zelfs 3 gaatjes laten zetten, nou errug leuk. Not. Ik heb alleen m'n onderste gaatje nog, de rest "gebruik" ik niet meer. Ze willen nietecht dicht groeien ofzo. Maargoed, het deed eigenlijk helemaal niet pijn. Je kan het beste laten schieten wanneer het lekker koud buiten is, zo koud dat je oortjes er bijna af vriezen, dan merk je er helemaal niks van! Haha!

"What we call human nature, is actually human habit.."