Wie gaat er zondag in Eersel kijken/rijden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Wie gaat er zondag in Eersel kijken/rijden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 13:23

Ik ga in ieder geval kijken en ben benieuwd of er nog meer Bokkers heen gaan.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 14:26

Was wel de bedoeling maar gaat niet door
Zaterdag is er in Barendrecht de jeugdshow.
En om dan zondag nog naar Eersel te gaan wordt te gek
8en9 januari gaan we wel allebei de dagen.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:44

Ik ga zeker kijken want een vriendin rijdt mee in de open horsemanship en pleasure. Weet iemand de volgorde van de onderdelen op zondag?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:48

Ik wil graag komen kijken nadat je me hebt getipt, Linda! Ik had namelijk geen idee dat er een wedstrijd zou plaatsvinden zondag. Nu maar hopen dat het niet zo koud is als een tijdje geleden... toen was ik echt helemaal bevroren.
Ik zou eigenlijk zaterdag naar Barendrecht gaan om daar foto's te maken, maar als er aanstaande zondag toch een wedstrijd is in Eersel, dan is dat een stuk makkelijker voor mij. Ik denk echter dat ik er alleen bij de reining ben, dat zal wel weer aan het eind van de middag zijn, of niet?

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:26

O.K. ik moet weer werken Boos! . Dus ik kan helaas niet komen. Huilen

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:23

Ik doe zaterdag mee! *LOL* Met pleasure en horsemanship (beginners). Het wordt voor Bonanza en mij de eerste wedstrijd op vreemd terrein. SPANNEND!!! Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:32

Zaterdagavond beginners??
Ik kom kijken!!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:37

OK dan! Ennuh, Jac, Ingrid doet zondag mee (Open), met Taffy! Lachen

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:25

Ik doe niet mee maar kome wel kijken , er zal op zaterdag avond wel weer wat bergerhoeve daar zijn , Herma doet mee met Zilla en Linda met Trix , allebei in de reining

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:13

Hoe ging het vandaag?? Kan iemand me nog het programma vertellen voor morgen? Ik moet in ieder geval de reining niet missen ivm het maken van foto's. Ik zie vast een aantal van jullie morgen wel!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:15

Helaas was ik er ook niet vandaag, maar morgen gaan we kijken! Begint de reining niet vanaf 14.00?
Hee Toekie... Hoe ging ie??

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:29

Ik zat er al aan te denken dat het vast rond 14.00 uur zou beginnen. Dat was de afgelopen paar keer ook zo. Ik zorg dan dat ik er rond 14.00 uur ben. Misschien dat ik dan zelfs nog wat van een ander onderdeel mee kan pikken. Ik moet niet te laat zijn, anders kom ik straks helemaal voor niks.. Scheve mond

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 11:46

Jac schreef:
Helaas was ik er ook niet vandaag, maar morgen gaan we kijken! Begint de reining niet vanaf 14.00?
Hee Toekie... Hoe ging ie??


Nou, das een lang verhaal, hahaha! Bonanza vond het allemaal nogal vreemd; helemaal opgetut, daarna wilde hij de trailer absoluut niet op (terwijl die dat eerder gewoon wel deed). Daar zijn we een half uur mee bezig geweest. Toen wij in Eersel aankwamen was ie alweer wat gekalmeerd, maar hij keek natuurlijk de hele tijd rond; waar ben ik? Verward Lachen Toen die kleine losrij-bak in, ging best goed, maar daarna de wedstrijdarena in. Bij het eerste rondje lag ik er al af. Hij schrok ineens, begon te rennen in combinatie met een rodeo. Ik vloog er dus van voren af Scheve mond . En bijna niemand had het gezien. Judith riep Wendy; Heej, Danai is er afgevallen!!!' Wendy kwam dus naar me toe rennen, zijn we teruggelopen naar de losrij-bak. Wendy heeft Bonanza ff gelongeerd (gewoon met de teugels, die zijn nogal lang Haha! ). Ik stond nog ff bij tekomen (was niet echt een leuke binnenkomst Knipoog ). Toen is Wendy ff op Bonanza gegaan, zowel in de losrij-bak als in de wedstrijdarena. Het duurde 5 minuutjes en toen was -ie alweer over z'n schrik heen. Ik er weer opgekropen (held op sokken Haha!), nog een tijdje losgereden om m'n vertrouwen weer terug te krijgen. Hij was de rest van de dag KEI EN KEI BRAAF!!! Heeft geen stap meer verkeerd gezet. We zij allebei de keren niet geplaatst; bij pleasure had ie een paar passen verkeerde galop en dat heeft de Jury dus net gezien. En bij horsemanship ook verkeerde galop. Maar dat maakt me echt helemaal niets uit!! Ik ben zo ontzettend blij dat het voor de rest zo goed ging! Het is een hele goeie ervaring geweest en ik ben hartstikke trots op Bonanza. Hij is ten slotte pas drie jaar, en dit was onze eerste wedstrijd! Lovers Haha!

Ik spreek je vandaag nog wel Jac, Ingrid is er rond 14.00 uur! Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 12:36

Toekie, wat balen dat Bonanza het in het begin toch nog zo eng vond met als gevolg dat je op de grond belandde. Maar ik denk dat je het daarna goed hebt aangepakt en zo zie je maar, het is toch nog allemaal goedgekomen. Gelukkig maar. En tja, op zich is het jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, maar ik vind het zelf altijd veel belangrijker dat je trots kunt zijn op je paard. Daar hoef je zelf verder geen bevestiging voor.
Hoeveel deelnemers waren er trouwens? Was het een beetje een drukke wedstrijd of waren er maar iets van drie deelnemers in de pleasure?? Ik ben benieuwd wat en wie ik vandaag allemaal ga zien. Ik verwacht er ook rond 14.00 uur te zijn, misschien 14.30 uur

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:52

Hey Gera, ik heb je foto's zien maken! Haha! Gisteren waren er 13 deelnemers bij de pleasure, en ik geloof ook in de horsemanship. Het viel dus best wel mee. En ik ben zekersteweten supertrots op Bonanza! Lovers Zet je de foto's die je vandaag gemaakt heb hier neer? Pling Mijn instructrice (Ingrid) was trouwens tweede in de Open reining (met Taffy)! Was hun eerste wedstrijd!! OK dan! Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:41

Ik zal thuis eens kijken hoe de foto's geworden zijn. Ik ben nu nog bij mijn ouders en het zal vandaag wel weer laat zijn als ik thuis kom. Ik moest voor school dynamische en statische sportfoto's maken, dus er zitten ook heel veel 'bewogen' foto's bij (waarin de snelheid te zien is). Ik hoop niet dat ik net van dat soort foto's heb gemaakt van bokkers of van bekenden van bokkers Scheve mond Op zich was het nog niet makkelijk foto's maken daar. Er werd redelijk wat gerookt en mijn toestel is behoorlijk gevoelig. Daarnaast was de bak erg donker en stoof het zand flink op. Ik kon dus niet anders dan flitsen, anders was de maximale sluitertijd 1/30. Dat heeft dus ook zeer weinig zin...

Ik heb jou niet gezien, Toekie, jammer. Je hebt mij ongetwijfeld gezien met die megaflits.. haha. Kan niet anders. Ik heb Linda wel gesproken, erg leuk!! Jammer dat ik alles een beetje snel moest doen. Ik heb Jac ook nog gezien, en Monique Mertens, maar ik heb hun beide niet gesproken... Scheve mond Mijn zusje was vandaag jarig en ik kon het gewoon niet maken om langer te blijven dan nodig was. Vandaar dat ik ook halverwege de open reining al weg ging

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:07

Hee Toekie, heb je niet gezien, ben heel even geweest en heb de proef van Ingrid gezien! Heel netjes gereden en een verdiend tweede plaats! OK dan!
Gera, heb jou ook gezien, maar je liep heel hard voorbij!! Lachen

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:08

Volgende keer spreken we met z'n allen een duidelijke plek af!! Knipoog

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:10

Hee Jac, ook al weer achter de PC. Mijn tenen beginnen net weer een beetje warm te worden. Wie was er eerste dan in de open reining?

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:21

Kweetniet...heb het niet gezien! We hadden zo'n honger, dat we zijn gaan Maccen...hahaha Vork
Enne Toekie...wilde je de bodem ff testen? Haha! Belangrijkst is dat je er weer opgeklommen bent! OK dan!
Wie was er eerste geworden?

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:51

Hahaha, ja ff kijken of -ie geschikt was om te glijden!! Cool Haha! Maar ik ben totaal vergeten wie er 1e was!! Verward Bloos

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:00

Jac schreef:
Gera, heb jou ook gezien, maar je liep heel hard voorbij!! Lachen


Jaa, sorry! Scheve mond Ik zag dat het al over vier was en ik had mijn zusje beloofd om vier uur weer terug te zijn... in Geldrop. Dat werd dus racen. Vandaar dat ik ook al zo snel liep... Bloos
Ik herkende je ook eerst niet, ik weet niet waarom, ik heb je toch wel vaak genoeg gezien.. Misschien dat ik er vandaag niet echt bij was. Volgende keer speken we een bokt-plek af *LOL*

LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 22:54

Ben net pas terug Haha! we waren nog even uit wezen eten ter afsluiting.
Ben blij dat ik eindelijk Gera eens heb gezien Knipoog
en ben heel benieuwd naar de foto's

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:02

Halloooo allemaal,

Ik heb sommige mensen wel gezien in Eersel (he Toekie..) , maar helaas ook wel wat mensen gemist (Jac?). Ook heb ik nog eens bij kunnen kletsen met diverse mensen, die ik al een aantal jaren (!!) niet meer gezien had. Kortom, de wedstrijd en de sfeer daarom heen heb ik als erg gezellig ervaren!!
Eerste in de open reining was een dame met een buckskin, maar wie? (Er reden 2 buckskins mee...). Wat dachten jullie trouwens van Marleen OK dan! ?? Die was toch ook maar mooi 5e met Bonita... (Ex equo (schrijf je dat zo) eigenlijk met Anniek Hagelaars, met die hele bijzondere paint. Maar na het tossen was Marlien 5e en Anniek 6e).
Verder werd er erg leuk gereden, ik kan niet wachten tot ik weer eens mee kan rijden!!

Groetjes....

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:35

Jazeker, Marleen heeft het ook heel netjes gedaan!! OK dan!