YES .. mag weer een ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

YES .. mag weer een ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 20:12

was vandaag op de manege want had weer les vandaag .. kom ik op de manege aan staat er een onbekende pony ( bleek dus niet ) in de stal. K vroeg aan thijs ( eigenaar van de manege) wie dat was. . bleek dat het het veulen van nadja was , manege pony die onverwachts een veulen kreeg *LOL* ... ik zo hoe oud is die nu ?? thijs zo ja 2 jaar als je wilt kun je er mee aan de gang Haha!:D:D dus k heb weer een pony bij die ik volgende winter in kan gaan rijden *LOL*

Suprise is nu wel beetje bang voor mij en andere maar het is al weer een stuk minder geworden. Ik heb haar laten snuffelen aan mij en heb haar gepoetst *LOL* deed ze perfect .. ze stond de eerste 2 jaar bij de ouders van chris ( eigenaresse ) en daar zal ze denk ik ook wel gepoetst zijn want ze keek er nog nie eens van op. En voetje gaf ze namelijk ook al *LOL*

Ze is een vosje met achter hoog wit achterbeen en voor ook ( allebij haar linker benen )

Ik kan nu nog neit veel met haar doen maar ik ga haar iig poetsen .. aan de hand leren mee te lopen en als dat allemaal goed gaat alvast buiten op de hei gaan lopen met haar zodat ze daar ook aan went

Echt zoo blij ben ik .. dit is de 2e keer dak een pony ga inrijden .. de vorige is begin deze zomer weggegaan Verdrietig


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:19

leuk joh!
veel succes!
maar het zou wel lukken als ik het zo hoor Lachen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:26

Gaaf zeg, veel succes!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 20:57

ja zal ook wel lukken het is voirg jaar ook perceft gegaan dus hopen dit jaar ook *LOL* zolang ik maar vertrouwen bij het beesje heb Haha!