Yippee, ik heb een bijrijdpaard!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 22:24

Vandaag heb ik het dus aan mijn stalgenoot gevraagd.... of ik Harald voor hem mocht gaan bijrijden. Yippee, helemaal heppie, het mocht!!!! Haha!
Harald is dus het paard van mijn stalgenoot Ronald, die meninstructeur is en hier door heel weinig tijd overhoudt voor zijn paard. Ik vind het al tijden sneu dat Harald zo veel dagen achtereen op stal staat, zonder beweging te krijgen. Aangezien hij dikke maatjes met Jurga is, gaan ze vaak samen een aantal uren de wei in, komt 'ie er toch even uit... *LOL* Effe de benen strekken dus... Ik liep dus al een tijdje met het plan hem te gaan bijrijden voor Ronald, maar ja...tijdgebrek....
Ik heb hem een aantal maanden terug ook een paar weken volop gereden toen ik vakantie had, het is echt een heel leuk paard, een schatje! Jur was toen echt wel jaloers, dat ik ook aandacht aan hem schonk... Moet ze nu dus ook maar overheen haha. Ze stond echt te kijken van: "Joehoe...je hebt de verkeerde stal....HIER BEN IK!!!!" En ik maar lachen om die sjaggie kop die ze erbij trok...
Maar ik heb nu toch besloten het te doen. Voor Harald om van zijn saaie leventje op stal zonder aandacht (af en toe een knuffel van mij) af te komen, maar ook voor mezelf. Ik ga dus wat meer rijden en hoop er wat van te leren. Ik moet nog zoveel leren in het rijden, dus er is nog genoeg werk aan de winkel. Knipoog Het komt wel goed met mij hoop ik. Is wel één ding.... Nu ik een aantal dagen in de week een paard erbij heb... ga ik minder online... dus bokken. Maar ik zorg wel dat ik bijblijf hoor!!!! *LOL* Ik kan NIET zonder bokt, dusse...wordt gewoon minder chatten op msn... Haha! Dat gaan we dus wel overleven...
Ik ga Harald een paar dagen in de week doen, zou ik nog even met Ronald overleggen, maar dat komt goed....
Ronald vond het eiggie meteen goed toen ik het vroeg.... maar ja, hij kent me langer dan vandaag en weet hoe leuk ik Harald vindt. Ik ben ook Ronald's groom op menwedstrijden, dusse... *LOL* Ik ga gewoon lekker kijken hoe het loopt met beide paardjes. Als Jurga verder komt in de dracht, ga ik toch langzaamaan afbouwen met haar.... en kan ik door blijven rijden. Al was ik van plan ff een break te nemen. Cool Ach, ik zla est eens weken hebben dat ik zelf ook weinig kan, ivm stages ed...maar dat komt wel goed.... Het is voor Harald al heel fijn dat ik dit doe. En volgend jaar als ik daar toch ga wonen..... is het helemaal geen probleem meer...dan kan ik zo als ik ff niks te doen heb..gaan rijden en verzorgen.... IK WIL VERHUIZEN!!!! Knipoog
Harald is het maatje van Jurga, echt... die twee zijn zo close!!! Je ligt soms in een deuk als je die twee kollen naast elkaar ziet!
Ik heb er iig zin in....ga lekker bezig met mijn eigen Jurres en nu ook Harald. SuperJurga en SuperHarald..... Lovers
Btw...Harald is een Gelderse ruin van Bazuin, 12 jaartjes oud dus.... Fotootje:

[img]../upload/485/ikendrie.jpg[/img]

De zwarte met kol, die grote bonk van een vent, is Harald....de bruine met kol is Jurga.... en over dat ding in het midden hebben we het maar niet meer.... Lips are sealed Schatjes hè???? Ben heppie!!!! bHeb nu een wat nuttiger tijdsverdrijf erbij dan nutteloos een avond achter de compu hangen..... ik ga sommige dagen een paardje erbij rijden..... Yippee!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:26

leuk voor je !! Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:27

welke is harald? die middelste of die staat te graze? in iedergeval heel veel geluk jammer dat je minder komt bokken maar paarden gaan wel voor he..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 22:35

Nou, ik denk dat het er op uitdraaid dat ik nog net zoveel bok hoor.... Ik en niet bokken...dat bestaat niet.... Die linkse die graast is mijn SuperJurga en die ik vastheb, die met die kol...niet die Fries dus..is Harald. Hier lijkt het niet zo, maar hij is wel een stuk groter dan Jurga hoor.... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:43

Gaaf voor je zeg! Harald is Cool Heel veel plezier en succes met leren Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 23:04

Super zeg ook fijn voor dat paard en hee een half broer van Udinde!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 23:06

Jaaaah Party!! Your wish has come true!!! Vind het echt heel leuk voor je dat je nu eindelijk het vriendje van Jur mag gaan rijden. Wat zul jij een plezier gaan hebben zeg. Tja, wordt dus wel iets minder bokken voor jou en minder msn Verdrietig Maar ja, als je maar lol hebt!!! Lachen

Echt heel veel plezier en succes!!

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 07:38

Leuk voor je. Hoe vaak in de week ga je hem rijden denk je? Waren jullie maar vast verhuisd, of niet?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 08:38

Ik ben van plan zo'n twee à drie keer in de week op Harald te stappen, net wanneer het me uitkomt. Voor hem is het zo wie zo al goed. Ben er echt blij mee, kan zo mooi dat paard helpen en voor mij is het ook goed. Haha! Ik ga mijn best ervoor doen dus. Nee maarten, bokken gaat voor msn hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:21

Wat fijn voor Harald... en voor jou!

Nou willen we binnenkort natuurlijk wel actiefoto's zien, dat begrijp je zeker wel? *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 09:26

Kan geregeld worden... Ik heb ook nog steeds geen pics van mij in actie op Jurga, dus wat dat aangaat... ik mag weleens wat gaan fotograferen, maar ja, gaat zo moeilijk als je er zelf opzit hè??? Ik charter wel een keer een fotograaf... Wie met fotograafkunsten biedt zich in Lunteren aan voor een Boktmeeting bij mij en Jur en Harald??? Binnenkort wel nieuwe foto's van mij van Jurga voor de kar.... Lunters dagje peerdsturen en menwedstrijd onder de Kastanje. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:50

en voor mij maar niet vragen of ik er op kon rijden he Knipoog
Nee hoor geeft niet.. iK heb nu pablo en daar ben ik dolgelukkig mee Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:23

ahhh wat leuk zeg!ik wou dat ik tijd over had om er nog een paardje bij te verzorgen!maar ik vind het super leuk voor je.veel plezier met hem!

soms is het beter om te zwijgen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 09:51

tof he!

Als alles doorgaat ga ik innenkort een tinker bijrijden!

groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers