iemand zin in trail les???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 19:25

Ik heb iemand die wel zin heeft om 1x in de maand in NH trail les te geven.
Ze is bereid om die dag van stal tot stal te rijden.
Ze komt zelf uit friesland en heeft zich gericht op trailriding.
De lessen duren een uur en zullen zo'n 75,- gulden gaan kosten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:56

Lijkt mij wel leuk!!! Maarre...Ik geloof niet dat we echt over hindernissen beschikken die je in een trailparcour tegen komt, dus dan moet ze wel creatief zijn...enne...zou ze ook rekening houden met het type paard??? Escala -hoe braaf en lief ze ook is- wil namelijk wel eens (graag) schrikken van "enge" dingen die ze ziet...dat is eigenlijk de reden dat ik trailles juist wel leuk zou vinden, om haar aan wat meer 'obstakels" te doen ennen zeg maar... Haha! Maar als je over meer informatie beschikt hoor ik het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 06:47

Lijkt me heel leuk om te gaan doen, trail. Maar onze eigen instructeur is ook bezig met een vast trailparcours bij zijn stallen, dus ik denk dat we daar in de toekomst nog vaaaaaak op de koffie gaan...
Maar eh... clinic misschien???

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 07:20

Ja zeker erg leuk! Helaas voor mij te ver weg Huilen .

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:13

He Cowgirl,
waarom organiseer je niet een Trail-les op 1 lokatie, net als bij Rinus. Dan heeft niemand het probleem dat ze de spullen niet hebben en je kunt ook nog wat van elkaar leren! Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:26

Goed idee Vera.
Ik heb trail spullen, een overdekte lokatie , ruimte voor toeschouwers, en parkeerplaats.
nu nog deelmnemers. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:34

Wanneer zei je dat het was Jos? Als het ook maar half mogelijk is zijn we er; kunnen we meteen es lekker bij jou rondkijken, is er nog steeds nooit van gekomen!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:37

Nou Jos, ik wilde het al voorstellen maar ik wachtte op jou reactie! Toch aardig ingeschat dus! *LOL* .
Nu maar kijken wat Cowgirl er van vindt....

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:58

Ik moet eind van de maand op voor mijn "E achter B". Als ik dan nog een trekauto en een trailer kan ritselen, ben ik zeer zeker van de partij! Beets is niet ver weg, toch, Jos? En ik wil het graag eens proberen met die tante van mij. Ze is niet snel ergens bang voor, dus dat moet lukken.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:19

Bij deze aangemeld voor de clinic bij Jos! Trail is mijn favoriete onderdeel en ik durf zelfs hardop te zeggen dat ik er een beetje talent voor heb Cool

Kan er al onthuld worden wie deze instructrice is?

Overigens heb ik (nu) nog wel een vervoersprobleem. Onze Landrover is verkocht en we hebben nog geen andere aangeschaft. Maar we zijn druk op zoek dus dat lost zich wel op.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:43

Zaterdag 3 nov, of zondag 4 nov????
Wie de instrucrtice is weet ik niet.
Vragen we wel aan cowgirl.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:51

allebei de dagen ok wat mij betreft (voorbehoud vervoersprobleem). Maar misschien kunnen we Emmy ook wel zo gek krijgen om mee te gaan en dan kan Mac misschien met Belle meeliften in de trailer Haha! Is meteen goed voor zijn verlatingsangst want Mac is Lovers op Belle!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 12:33

Als het thuisparlement deze motie ook accepteert dan ben ik van de partij! Kwijl

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:20

Zaterdag 3 november zit ik al ergens anders met de knol (hihi, dat krijg je als je alles wilt doen.... *LOL* ) maar zondag 4 november zou Toppie zijn!!!! Ik vraag effe of Dick ook kan en wil (kans dat het JA is is > 500%... *LOL* ) LEUK JOS!!!!!!!!!!!!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 14:59

Okay ik vind jullie ideen prima over een clinic, maar daar kom ik dus weer voor de zoveelste keer ik heb nog geen vervoer!!!! Frusty
Als het aan mij ligt ga ik iedere week naar een clinic.
Ik vraag wel ff aan haar of ze dit topic wil bekijken en dan haar ideen opschrijft/
Okay?
Ik heb haar een mail gestuurd en gevraagd of ze hier ff wil komemm kletsen.

_________________
**Voor een dier naar het asiel**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cowgirl op 2001-10-17 16:03 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 15:36

D'r mail doet het niet Extreme duivel Frusty Frusty Frusty
kreeg de brief weer terug.
Het zal wel weer niks worden...**ZUCHT*** }>

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:35

Weet je nog hoe ze heet, misschien ken ik of iemand anders haar.
Enne.......... als jij nou die duinen en het strand mee neemt naar Beets, dan heb ik nog wel 2 stalletjes voor je.
Dan ben je in ieder geval altijd als 1e op een clinic Haha!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jos op 2001-10-17 19:28 ]</font>

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:14

hoi marianne en jos, ik heb je hint begrepen marianne en dit lijkt me ook wel leuk om te doen, heb zelf eigenijk nog nooit iets met trail gedaan maar voor alles een 1e keer. belle en mac samen op de trailer zullen ze wel gezellig vinden, alleen zondag 4 november kan ik niet, zijn wij bij het openingsfeestje van Sylva en Sake.
Als het niet op een andere dag kan, neem je toch onze auto mee, is altijd goed. We bellen ook even om te kijken voor zaterdag, welke auto willen jullie?????? groetjes emmy

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 19:15

Okay ik heb nog een poging gedaan voor een mail te sturen.
En jos lijkt me een strak plan. Haha! Haha! Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:35

Ik od eook mee hoor Jos!!!
Je hebt mij toch zeker al wel op de lijst gezet?!
4 november komt mij ook beter uit denk ik. Maar eigenlijk vind ik alles een goed excuus om naar jullie toe te gaan! haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:30

Als het zondag 4 november is, doen wij graag met allebei de paarden mee. Als het de zaterdag wordt, moeten we helaas verstek laten gaan. Grtz!


KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 21:46

Ha Jos

Lijkt me erg leuk om mee te doen, maakt me niet zoveel uit of het za. of zo. is! Count me in! Overigens heb ik samen met een stalgenoot van pallets zelf wat trail hindernissen in elkaar geknutseld van de zomer. Twee verstevigde pallets als 'brug', twee tonnen waarmee je allerlei dingen kan doen, en een heus hek! Voor een paar tientjes en twee middagen werk was ik klaar! Nou nog er mee aan de slag...

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:20

wat leuk al die reactie's!!!
dacht dat er geen belang voor trail was daar in noord-holland.
maar goed de instructrice daar is niets geheim zinnigs mee hoor!
ik ben degene die de clinic verzorgt en mijn naam is silvia schoenmaker van jackeroo stables, ergens in het hoge noorden van friesland.
trail is mijn specialiteit en ik geef regelmatig trailclinics en het lijkt me erg leuk om mijn kennis op jullie over tebrengen aangezien jullie erg enthousiast zijn en dat is al de basis om te leren!
alles wordt door jos geregeld dus bij haar moet je je aanmelden,e.t.c.
de datum is zondag 4 november geworden want dat kwam mij het beste uit!
ik zou het wel leuk vinden als er wat geregeld kan worden voor cowgirl want zij is tenslotte de degene die dit aangewakkerd heeft en verdiend ze het om er met haar paardje bij te zijn.
nou hopelijk tot gauw, groeten silvia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:35

whoo had me echt gaaf gevonden maar het is te ver weg en een beetje te duur......ik krijg nu prive les voor 25,- dus dat is wel een heel stuk omhoog Haha! maar wel jammer anders had ik graag mee gedaan... *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers