Lactacyd Femina

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 15:56

OK, ff voor de duidelijkhied, ik heb dit niet gebruikt!!!
Ik word zoo moe van die reclame. Zit ik hier fijn te bokken komt er een reclamefilmpje langsgezeild met die reclame. Vooral dat op het einde: "je wast je haren toch ook niet met zeep?" Misselijk Misselijk
Voor de mensen die niet weten wat het is, het is een speciale zeep die de zuurgraad van de uhh vrouwelijke geslachtsdeel (lees ik op het reclamefilmpje) op peil houdt!! BAHBAHBAHBAH wat een k*tprodukt en wat een k*treclame.
Haha, lekker dubbel!! Wat ben ik toch komisch! Haha!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:02

Ik vindt het ook zo belachelijk. Al eeuwen hebben vrouwen het zonder gered en nou doen ze net alsof Lactacyd je leven redt. Misselijk

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:10

het is trouwens wel een heel prettig goedje hoor!!! zeker als je ongesteld bent, dan voel jeje er heel erg schoon door, veel schoner dan als je je alleen met water wast.
het is misschien wel een poedersuikerreclame, maar het werkt wel!
kussies liselot

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:40

Ik vind het heel vervelend al die reclame!!
Vrouwen moeten toch al van de wieg (luiers) tot aan het graf (incontinentieluiers) van die maandverbanden, inlegkruizen etc om.
En als dat dan nog niet genoeg is moeten ze ook nogeens speciaal reinigingsmiddelen gebruiken.
Is niet eerlijk!!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:12

ja jeemig dat is echt gewoon pure onzin dat spul.
ach ja ze moeten toch wat verzinnen he?
het word denk ik aleen gebruikt door mensen die smetvrees hebben ofzo

Maarre. doree, je bent lekker op dreeef zeg, dit is je 3e berichtje al ofzo

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:17

4e...
Maarreh, ik vind t ook onzinnig, moet er niet aan denken met zo'n spuit spul erIN te spuiten.. Jakkes, alles wat erin zit en eruit moet komt vanzelf wel (is wel gebleken)...
En dan ga ik er niet nog eens extra rotspul in hebben... Volgens mij proberen ze je TSS aan te smeren (dat is dus mijn # 1 fear)... Ik gebruik om die reden ook standaard géén tampons, ben echt als de dood dat ik dood ga... Ieks...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:18

Die reclame ken ik niet?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:00

Als je de reclame mag geloven gaat de vrouw door het leven als een continu lekkend wezen. En daarvoor heeft ze volgens diezelfde reclame van alles en nog wat nodig, ook een hoop dingen die ze helemaaaal niet nodig heeft, en waarvan ze met een beetje pech nog meer gaat lekken.

Bah. Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:05

ik ken het niet maar hoe komen ze er op! alsof het al niet erg genoeg is..

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:13

je hebt verschillende soorten hoor, die die erin moet lijkt mij ook nie echt prettig, maar ik heb gewoon een wasemulsie, en dat is wel lekker hoor, lekker schoon...
enne ik heb geen smetvrees hoor, absoluut niet, je zou mijn kamer eens moeten zien, maar ik zorg gewoon goed voor mijn lichaam.

kussies liselot

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:13

onzin? Dacht het niet!!!!
Ik had regelmatig last van een te lage zuurgraad, en ben op advies van de huisarts lactacyd gaan gebruiken. en tada, nooit meer last van een te lage zuurgraad.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 20:30

Nou met z'n allen dan maar even proberen.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 20:48

Citaat:
Op 2001-10-17 20:30, schreef greetje:
Nou met z'n allen dan maar even proberen.


hahahaha *LOL*
Ik zie het al voor me.
"Ja hallo met de infolijn van Lactacyd Femina
- "Ja dag, je spreekt met BartVB, beheerder van Bokt.nl(sorry Bart dat ik je in deze vrouwenkwestie meesleep) ik wil graag op verzoek van alle boktdames (althans degenen die al een "maandelijks probleem" hebben), een vrachtwagen vol proefpakketjes van uw produkt!!!

Dat mens aan de telefoon zal wel denken....... hahaha
Haha! Haha! Haha! *LOL* *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:38

Aha, proefpakketjes voor maandelijkse problemen? Die kun je ook gratis aanvragen bij http://www.aboutyou.nl, heb ik laatst gedaan (toen ik me verveelde en op http://www.gratiz.nl was gaan kijken), zitten best leuke dingetjes in! *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 22:40

Jaja, Karin. volgens mij leef jij gewoon op die gratis proefpakketjes!! Ontken het maar niet!
(Heel slim!!!! Haha! )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:49

Wist je dat er mensen zijn die leven op gratis voedsel? Kopen ze een zak chips, eten ze 'm leeg en dan sturen ze de lege verpakking op naar de fabrikant: 'er was iets mis', en dan krijgen ze zo 20 zakken thuisgestuurd, gratizzzz en voor niets! Cool

Sorry, off topic.

Oh nee, toch niet. Ik kocht een keer tampons bij het Kruidvat en toen zaten er twee in het doosje met een brak touwtje. Die heb ik teruggestuurd (neeeee, niet gebruikt natuurlijk!) en toen kreeg ik ook gratis een paar doosjes opgestuurd.

Zie je, hartstikke on topic. Haha!

Zal ik dit onderhand maar gaan verplaatsen naar het Kakelforum? Schijnheilig

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 23:01

Nee! Karin, ga toch modder ETEN (haha, hoe leuk is die Dorée toch!)
Het is hartstikke handy info en ik heb Bart trouwens ook al op de hoogte gesteld van zijn aandeel hierin, weet niet oftie het er mee eens is... maar ach
O en nog over dat gratis food: Een vriendinnetje van mij vroeger vertelde mij eens dat zij bij de Mac ofzo, na een driekwart big mac opgegeten te hebben, er een haar van haar hoofd tussen deed en hem dan terugstuurde.... Kreeg ze een nieuwe en als ze dan met twee was, hoefden ze er maar 1 te betalen...
duss Karin, weer wat gratis food voor je... Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:33

heey das een goeie man!

ik weet nog een betere

een vrouw in de USA die had een big mac besteld en er was een augurk op haar lip gevallen en die was zo heet dat ze een 1e graads verbranding ofzo op haar lip had.

Toen heeft ze een schadeclaim aangevraagd en nog gewonnen ook en nu is ze 3 miljoen dollar rijker Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 09:53

Ja, net als die vent die bij de MAC hete koffie over zich kreeg en ze toen ook meteen ging sue'en!
Echt belachelijk dat dat allemaal zomaar kan in Amerika!
Mijn moeder vertelde dat toen ze de laatste keer in Amerika was (toch al zo'n 15 jaar geleden) er een vrouw op straat viel. Dus mijn moeder ging er op af, hield een vrouw haar tegen. Die vraagt: "Wat ga je doen?" Dus mijn moeder zo: "ja die mevrouw helpen" Zei die andere: "ben je gek, strax gaat ze je nog aanklagen dat jij haar op de grond hebt gegooid!!" Dat is toch belachelijk! Amerika is gewoon belachelijk!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:34

ja echt stom joh.

en dat die rechters dat ook nog allemaal goed vinden enzo

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:02

Ha fijn Stef, nog een 'gebruiker'....ikke ook gebruiken en tevreden! Krijg inderdaad problemen met gewone zeep waar vaak parfum etc in zit. Reclame is wel dom, maar de enige 'vrouwenreclame' waar ik om kan lachen is 'meid meid meid, ik heb toch zooooo'n zin in een stuk chocoladetaart' (errug herkenbaar)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:08

De enige vrouwenreclame waar IK om kan lachen is die van dat mens dat verkleed als inlegkruisje de straat op gaat, waar vervolgens niemand haar opmerkt. Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:34

Ja die is echt geweldig, de rest is echt zo slaapverwekkend Gaaaap *LOL*

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:52

Hay
Ik ken die reclame niet maar wel uit de fancy ik snap ook wat je bedoelt en idd vrouwen hebben zich al eeuwen zonder kunnen redden en nu doen ze alsof het je leven red (not)
dus tis gewoon troep lekker vanaf blijven vroegen hadde ze dat niet en waren gezond en dat is toch wat je wil?
xXXangel

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:58

mag ik als man ook mijn mening geven? Ik weet niet hoe het is om te ervaren wat het is om een poentje te hebben. Maar er zijn een aantal voordelen op.

Ik denk dat het afhankelijk is van het meisje en dat het dus per meisje verschild of ze het nodig heeft of niet. Zoiets is ook leeftijds afhankelijk btw. Wat mijn vriendin betreft; die heeft het wel staan, maar gebruikt het alleen tijdens de menstruatie (geloof ik).
*mompeld* wat banketstaaf ik eigelijk allemaal.....