vreeeemde dromen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

vreeeemde dromen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 17:43

Naar aanleiding van een ander onderwerp: wat voor vreemde dromen (die je durft te vertellen Haha! ) heb jij?

Ik heb weleens het idee dat ik in mijn 'droomlandschap' op dezelfde plaatsen terecht kom, dat is heel vreemd... verder verwerk ik heel duidelijk dingen die ik meemaak in het dagelijks leven.

Daarnaast zijn er echter altijd de dingen waar ik geen touw aan vast kan knopen. Mensen die door een paardenbak heen lopen net als op een schaatsbaan Verward Apenkooien met een stel volwassenen Verward

Vaak herinner ik me dromen trouwens niet meer en dat is soms eigenlijk maar beter ook, want als dat wel het geval is dan voel ik me vaak nog helemaal vaag als ik wakker wordt. Zo droomde ik eens dat ik vreemd ging en werd ik met een super schuldgevoel wakker Bloos!

Hebben jullie hier ook weleens last van?

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:57

hahaha apekooien met volwassenen? ik ben 18, val ik dan onder volwassen? Hehe ik zou graag mee doen Knipoog

Ik heb ook vaak rare en onverklaarbare dromen zoals dat ik iemand vermoord ofzo en ik wakker word met de gedachte *hey, dat was leuk* nou, dat klopt toch ook niet denk ik Haha!

Nee, maar DeesDeBest kan er veel over vertellen!

Groetjess

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:01

Ik heb ook wel eens hele rare dromen.. Scheve mond
Vanacht heb ik gedroomd dat ik in een heel groot huis woonde.. echt mega groot..
Er waren hele lange gangen..en overal hingen foto's van een superknap meisje.. ik kan me nog herinneren dat ik heel erg jaloers was..
En toen kwam ik bij mijn kamertje (was trouwens heel klein) en die hing helemaal vol met foto's van Jordy.. heel erg apart..
Ik snap helemaal niets van die droom.. maargoed..
Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik op een heel groot schip was met allemaal mensen.. en wij waren oorlog aan het voeren..
En ik was zo bang in mijn droom.. Scheve mond
Dat was wel ff minder..

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 18:06

Ja erg he! Ik droomde vanacht dat ik een frontale botsing kreeg met de auto en ik vond het nog leuk ook Bloos!

Mensen dromen toch ook vaak dat ze achtervolgd worden? Ik had het vroeger weleens maar tegewoordig eigenlijk nooit meer

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:10

ik had vroeger een altijd terugkomende droom, als snap ik hem nog steeds niet...

Ik liep op een boerderij, met mijn ouders, ik viel in het water en mijn ouders wilden eruit helpen wat niet mocht van de boer die net aan kwam lopen, dus ik dreef langzaamaan weg naar een snelstromende rivier en kwam uiteindelijk bij een waterval uit, deze viel ik naar beneden, maar dat dan ONEINDIG lang totdat ineens door de mist heen, ik allemaal scherpe rotspunten zag waar ik op zou vallen... Dan werd ik wakker.