Fretje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Fretje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 17:55

Leuk alternatief op Loesje-->

Fretje is het helemaal zat!

Fretje kan het niet meer aanzien. Nederland dreigt ten onder te gaan door softheid. Knuffelmentaliteit en om feiten heendraaien zijn eerder regel dan uitzondering. Regels belemmeren eenieder die iets op tracht te zetten, de bureaucratie viert hoogtij. Fretje zet de tegenaanval in. Met posters kaart Fretje op ludieke wijze hedendaagse problemen aan. De scherpe teksten van Fretje zullen niet onopgemerkt blijven. Fretje zal overal opduiken.

Fretje is een liberaal initiatief. Het doel van Fretje is tweeledig. Fretje hekelt enerzijds de betuttelende, softe knuffelmentaliteit van de overheid en strijd anderszijds voor mondige, zelfbewuste burgers. Burgers die hun leven in eigen hand nemen, hun mening durven uiten, initiatief nemen en op een vrolijke manier in het leven staan. De zuurpruimentijd moet maar eens over zijn. De burger moet zich vrijmaken.

Fretje zal de komende maand zijn mening duidelijk naar voren brengen. Overal waar hij dat nodig acht zal hij opduiken.

www.Fretje.tk


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:59

Ik las net een paar teksten van fretje, die jij geplaatst had. Vond er een paar wel erg goed!

"What we call human nature, is actually human habit.."

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 18:04

Ik zal ze hier ook even plaatsen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alja

Berichten: 25577
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:37

vind ze erg goed, passen in het straatje van loesje..
vraag me alleen af hoe mensen het altijd maar weer kunnen bedenken......

ONDERSCHRIFTLOOS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Anoukjuuuhh, F_Orumster, haffiefreak, Jara, pluisje88, Vecar en 194 bezoekers