Boom gebroken, wanneer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen27
Berichten: 31
Geregistreerd: 10-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 22:22

Mijn vriendin heeft een zadel van 3 jaar oud, maar ze denkt dat de boom gebroken is. Als ze de lepel zeg maar tegen haar buik aan houdt en bij de kamer het zadel vast pakt en daar dan mee beweegt, dan gaat het zadel heel iets uit elkaar....pff moeilijk zeg om dat uit te leggen.
Ik heb zelf een heel oud zadel voor de sier, daarvan is zeker weten de boom gebroken want die kraakt ook als een gek als je dat doet en die kan een heel eind uit elkaar. Kan iemand mij helpen? Zijn er toevallig ook zadels die iets meeveren? Of is de boom gebroken? Hoop snel op reacties...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:46

Sorry, is echt niet te zien via het net. Vraag het even aan de zadelmaker!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 22:50

mij is verteld:
Als je de kamer tegen je buik zet, en de lepel naar je toe kan trekken is ie gebroken, of,
als je het zadel tussen je knieen zet, en je knieen naar elkaar toe knijpt, en dat gaat is ie ook gebroken.
DIt is mij verteld, heb er verder geen ervaring mee

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:40

ik heb wel eens een gebroken boom gehad
ik had het zadel, zoals stef al zei, tussen mijn knieen en ik kon mijn knieen dus een heel klein beetje naar elkaar toebewegen
maar daarvoor wist ik ook al dat mijn boom gebroken was omdat mijn zadel op de schoft van mijn pony kwam te liggen, wat eerste dus niet het geval was.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 08:51

Das niet zo mooi .....is ie ermee achterovergeklapt of zo?
Welk merk heeft het zadel?
Zowiezo bij twijfel altijd even naar de vakman!