Vanmiddag Brooke Hospital weer op tv!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Vanmiddag Brooke Hospital weer op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 15:50

Vanmiddag wordt de special van Dierenmanieren op reis,martin Gaus in Egypte weer uitgezonden.
Die is een paar jaar geleden gemaakt,en toen ook uitgezonden.
Vanmiddag om 17.15 wordt hij nog een keer uitgezonden,op Ned 2.

Ik heb hem eerder gezien,en het is erg indrukwekkend.


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:58

joepie, dat word tv kijken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:58

Ik heb hem ook al eerder gezien, en ik zat er echt bij te janken Verdrietig , zo zielig vond ik het voor die paardjes.

Maar het is idd wel erg indrukwekkend en misschien maken een aantal mensen na het zien van deze uitzending wel wat geld over naar het brooke hospital Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:01

Sammm schreef:
Ik heb hem ook al eerder gezien, en ik zat er echt bij te janken Verdrietig , zo zielig vond ik het voor die paardjes.

Maar het is idd wel erg indrukwekkend en misschien maken een aantal mensen na het zien van deze uitzending wel wat geld over naar het brooke hospital Lachen


Wij krijgen altijd boekje van brooke hospital.
Verschrikkelijk zielig.
En dat joepie, bedoel ik in de zin van: eindelijk weer eens wat nuttigs op tv.
Ik zelf maak elke maand 10 euro over naar brooke hospital.
Hoop dat die rit/spelletjesdag voor brooke doorgaat Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:14

Ilkkah"]
[quote="Sammm schreef:


Hoop dat die rit/spelletjesdag voor brooke doorgaat Lachen


Ik ook! Ik weet niet precies wanneer en waar het gehouden wordt. Anders kunnen we misschien iets organiseren op verschillende plaatsen door het hele land heen.

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:15

Ik wil ook kijken, maar ik moet zometeen oppassen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:31

Dat ga ik zeker kijken Lachen

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:57

Ik heb t gezien net, echt te erg voor woorden... zo zielig.. ik kan die mensen wel schieten dat ze dat die dieren aan doen, maar ja ze zullen wel echt niet beter weten! Arme beesjes..
Laatst bijgewerkt door Aramat op 08-11-03 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:59

Is het nog bezig ik wil het ook zien?! Volgens mij heb ik een hele tijd terug ook daar over iets op tv gezien, met al die arme paardjes voor die karren midden in de brandende zon. Verdrietig

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 20:09

Het was van 17.15 tot 18.00.

Ik heb het opgenomen,dan kan ik het op school ook even laten zien in 1 van de lessen.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:20

ik heb hem ook al eens gezien...
Verdrietig Verdrietig Verdrietig echt verschrikkelijk... Huilen

ik zelf ben ook lid van brooke hospital, nog bij de junioren.

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:29

ik ben nog geen lid, maar wat een zielige paardjes zeg! Huilen
ik vond dat ene oude oorlogspaard met die doorgezakte rug van een halve meter nog wel het ergste Huilen hoewel ze allemaal gewoon te zielig voor woorden zijn... ik vondt die wedstrijd erg goed gevonden. was echt fijn om goede baasjes te zien en gewone gezonde paardjes die ook best wel plezier in hun werk hadden..
maar je kunt het idd de eigenaren niet kwalijk nemen.. ze weten gewoon niet beter.. maar ze komen we naar het brooke hospital toe om hulp te krijgen!

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:39

Ik heb het gezien op tv!!
Wel goed van die wedstrijd met die koetsen!!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:12

ik heb het dit keer niet gezien, de vorige keer wel, komt er nog een herhaling? Of was dat hetzelfde als devorige keer? Toen was er ook een wedstrijd en kregen ze geloof ik een tuig en de anderen een halster?

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:27

Ik weet niet of het dezelfde was.. Ik heb hem ook al eens gezien... Die paarden en ezels op die markt vond ik wel erg zeg.. Verdrietig
Ik vind het wel heel goed dat de meeste mensen van wie de dieren zijn, ondanks dat ze zo arm zijn en eigenlijk hun dier niet kunnen missen, ze toch laten behandelen. Geloof me, ik ken mensen in Nederland die stukken wreder zijn. Knipoog En ze willen het ook leren! Ze gaan zelf aan de gang met die borstels enzo, echt tof vind ik dat.
De eerste keer dat ik het keek stond ik er wel wat anders tegenover, eigenlijk. Vond die mensen daar verschrikkelijk stom en raar en wreed etc. Maar ze weten gewoon niet beter, ze schaffen die beesten niet aan omdat ze ze zo graag willen, omdat ze ze willen knuffelen, of om de dingen met ze te doen die wij zo normaal vinden. Ze hebben ezels en paarden om te overleven. En dat maakt een groot verschil... Scheve mond
Brooke doet echt goed werk, ze lichten de mensen op slimme manieren voor, echt geweldig. Maar ik moet toegeven dat ik nog steeds tranen in mijn ogen krijg als ik ernaar kijk.... Verdrietig

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 10:37

Carolien007 schreef:
ik heb het dit keer niet gezien, de vorige keer wel, komt er nog een herhaling? Of was dat hetzelfde als devorige keer? Toen was er ook een wedstrijd en kregen ze geloof ik een tuig en de anderen een halster?


ja,het was dezelfde.
Ik denk niet dat het nóg een keer wordt uitgezonden,en anders kunnen we dat wel lezen op de site van Brooke.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ecudes en 85 bezoekers

cron