Verslag bereden politie Nunspeet dinsdag 14/10

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Verslag bereden politie Nunspeet dinsdag 14/10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 07:37

Nou, veel bokkers heb ik niet gezien, behalve Pearl_tje... Haha!

Ze begonnen met een demonstratie met honden. Het was alleen een beetje ver weg (precies aan de andere kant van de bak), dus echt lekkere foto's heb ik daar niet van. Toen riepen ze een kudde kinderen van de tribune af, die met hun tassen naar beneden mochten komen. Twee van de kinderen kregen een tas van hun, geloof ik. Daar zat natuurlijk wat in. Hier heeft de hond het gevonden:
Afbeelding

Dit waren de paarden die meededen aan de demonstratie: de schimmel is DE schimmel, Amerigo, die met de Goedheiligman op TV komt... Ik had al eens ergens gelezen dat die in Nunspeet stond.
Afbeelding

Eerst over een paar diepvriestassen heen, die waren zilver en kraakten lekker. Ervoor en erachter liggen caravankussens (zo te zien).
Afbeelding
Om het extra spannend te maken, gooide iemand een boei achter op het paard.
Afbeelding

Toen door de surfzeilen heen, de man die ernaast staat, rammelt ook flink met dat zeil. (de schimmel vond dit trouwens niet zo tof Haha! )
Afbeelding

Bij deze oefening moesten de paarden achter het zeil aanlopen en erop gaan staan.
Afbeelding
Afbeelding

Ze hadden ook zo'n grote voetbal. Ze hadden er eerst mee gevoetbald, voor de paarden langs. Nu gooiden ze ermee over de paarden heen, vanaf de voorkant en ook vanaf de achterkant.
Afbeelding
Afbeelding

Toen werd er een hindernisje aangestoken. Eerst er doorheen...
Afbeelding

Het eerste paard dat eroverheen moest springen sprong opzij, zijn ruiter lag er bijna naast Tong uitsteken Daar heb ik nét geen foto van, het paard sprong precies buiten de foto... Scheve mond
Afbeelding

Als laatste moesten ze door de rook. Daarna stond de hele bak blauw... *hoest*
Afbeelding

En speciaal voor jarno: ik heb Noran ook gevonden. Hij zag er goed uit (net als de andere paarden) en had aan aandacht geen gebrek!
Afbeelding


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:22

Wat een gave foto's!
Lijkt me leuk om dat ook eens van dichtbij te zien.
Zitten wel heftige dingen bij, ik geloof niet dat Paula er erg blij van zou worden Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:26

echt gave foto's
lijk me echt tof om in het echt te zien.
en dan op de voorste rang hhaa

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:02

Leuk verslag Elles!! OK dan! Vind het nog steeds jammer dat ik niet kon gaan. Ik weet nu wel dat Mistral zich in het vervolg niet moet aanstellen als er iemand voorbij de bak loopt. Als ik zie wat ze daar allemaal met hem uitgespookt hebben, dan moet hij toch wel ergens tegen kunnen Schijnheilig Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:22

Wow, lijkt me gaaf om ook zo'n training te doen... heh, toch Amy?? Schijnheilig Haha!
(Amy zegt: Boos! )

Maareh... was dit een demonstratie in trainingsvorm? (aangezien er een agentje afgevallen was)

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:13

ik oook niet want ik was er niet

<3

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:52

Ja ik was er lekker wel Tong uitsteken

Nee echt het was super om een keertje te zien Haha!

Een leuke dag en waar waren idd de andere bokkers of niet elles!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:03

Echt gave foto's!!!!!
Grappig dat Amerigo bij de bereden politie zit!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:46

Ik krijg ideeën! En die bal, cool! Amanda kent dat al, is er ook aan gewend, om m over haar heen gegooid te krijgen *LOL* Wel hele leuke foto's geworden, zou t wel eens willen zien in t echt

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 01:13

Was volgends mij heeeel tof!!! Niks voor Jessie lijkt het me in ieder geval. Die zou al aan de andere kant van de bak staan te bibberen als hij over die diepvrieszakken heen zou moeten lopen Scheve mond

Obelix is gewoon stoer!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 10:14

Staat amerigo dan niet in spanje???
Wheeee die is toch van sinterklaas.
Nu valt mijn hele droom in duigen

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 23:21

Hey wat leuk! Heb ik dus wat gemist.... stond dit in de Meetingplace? Zoiets wil ik ook wel eens zien in het echt! Kan iemand me op de hoogte brengen als er weer eens zoiets georganiseerd word?

Heb trouwens wel eens geinformeerd hoe je bij de bereden politie kan komen, dat was vroeger mijn droomberoep! Nou, dan moet je dus eerst een aantal jaren "gewoon" bij de politie werken, en dan via een selectie in aanmerking komen voor de opleiding Bereden Politie. Is er iemand hier op Bokt die dat doet?? Lijkt me echt nog steeds supergaaf om bij de Bereden Politie te werken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:36

Ik zit niet bij de paarden maar bij de honden en kom geregeld in Nunspeet bij de Levende Have.
Ik had deze open dag op Bokt neergezet en als er weer een is zal ik het weer melden.
Ik rijd wel elk jaar met de politie kampioenschappen.
Afbeelding
Met Ilindra

Afbeelding
Met Händell
Net echt he Haha!

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:11

ik wilde eerst ook altijd bij de bereden politie... maar de kan sdat je erin komt is heeeeeeel klein Verdrietig

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:46

Gave foto´s dan moet je volgens mij wel erg hard traien om zonder problemen erlangs te gaan maar dat zijn politie paarden he

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 10:40

Linnie schreef:
ik wilde eerst ook altijd bij de bereden politie... maar de kan sdat je erin komt is heeeeeeel klein Verdrietig

De droom van alle paardemeisjes, ik wilde dat ook

Maar had geen zin in verder polititewerk, al schijnt het wel erg leuk te zijn.

Je kunt ook bij de beveiliging te paard: rondrijden op evenemenen e.d.

Ik vind het echt supermooie foto's, Ellles


IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 11:38

Whaha wat komen de paarden tog bekend voor en de bak. Ik woon er 5 minuten vandaan whaha.. maar kwist nie dat er opendag was.. maarja andere x maar weer he.. vorig jaar was het ook heel mooi. en jahhh amigo staat in nunspeet! Hier een foto van de buitenbak.. whaha op de foto staat balou want daar naast zit een meertje waar ik met hem in de zomer ga zwemmen je ziet een heel klein stukje paardje kheb ook nog ergens een foto van die tinker die al aardig oud is maar kweet ff nie waar die staat.. Afbeelding

BEETJE GROTE FOTO MAAR IK KAN NU GEEN FOTOS VERKLEINEN SORRY

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:47

Erg leuk daar! Ik ben er ook wel veel geweest daar in Nunspeet. Mooie accomodatie trouwens!! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers