Twee keer les vandaag en twee keer helemaal super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Twee keer les vandaag en twee keer helemaal super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:32

Heey Lachen ! Ik had vandaag voor een dag twee keer les. Eerst om 10 over half 6 (mijn vaste les). Ik les gewoon op manege-paarden, al rijd ik wel erg veel op Jessica, hoor Haha! ! Maar goed, 10 over half 6. Op Linards, de soms een beetje doorgedraaide bijna-buurman van Jess. We reden vandaag gewoon vrij (dus met muziek en we kregen niet echt les) en hij liep zo onwijs goed OK dan! *LOL* ! Helemaal super, ik was zo blij! Normaal hangt de les aan elkaar van bokken en stilstaan als je op Lin zit (en daar zit ik vaaaaak op Knipoog ), maar hij heeft me niks geflikt, het ging gewoon echt goed! Lekker doorgegaloppeerd en hem overal doorheengereden (hij is teugelkreupel en heeft soms last van zijn rug). Het ging weer ff wat minder, maar Lin is helemaal terug OK dan! ! Hij doet het weer top!

Okeey, 10 over half 8 dan (ik had dus tussen 10 over half 7 en 10 over half 8 een uurtje over om ff gauw een boterham te eten en Jess een beetje te doen). Maar goed, 10 over half 8, les op Jessica, mijn toppertje Haha! . Nu kregen we wel gewoon les, zitles wel te verstaan. Dat wil zeggen de hele les zonder beugels/teugels. Na een tijdje een beetje in een rijtje te hebben geklooid (saaaaai Knipoog ), gingen we verdeelde rijbaan zonder beugels galopperen. Niks bijzonders zou je zeggen, maar Jessica loopt altijd met bijzet en er wordt heel veel in haar mond getrokken daardoor, dus nu de bijzet aan de neusriem en zonder teugels galopperen. Echt zo schattig, ze liep helemaal onafhankelijk en gedroeg zich echt vrij enzo, zooooo lief Lovers ! En hard dat we gingen (mijn kleine race-paardje Knipoog Haha! )! Dit gaan we zeker vaker doen, dit deed haar echt goed OK dan! !

Okeey, niet superbijzonder misschien, maar ik heb super gereden en ben er helemaal vrolijk van Lachen ! En een beetje vrolijkheid kan nooit kwaad, toch? En zo zie je trouwens maar, je hoeft lang niet altijd een eigen paard te hebben om optimaal van het paardenwereldje te kunnen genieten Knipoog Haha! *LOL* !!!

Groetjes, Linda

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:37

hej wat gaaf dat t zo goed ging met je lessen! Haha!
Citaat:
En zo zie je trouwens maar, je hoeft lang niet altijd een eigen paard te hebben om optimaal van het paardenwereldje te kunnen genieten !!!


ben ik helemaal met je eens Lachen

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:46

Mag ik ff opmerken dat Linards niet doorgedraait is!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:50

Blij dak rij ofnie Knipoog Pling