vandaag weer "lekker" buiten gereden zoals gewoonlijk! (we hebben geen bak) en Marco is de laatste tijd echt super vervelend! dinsdag was hij zo vervelend ging super hard en stopt dan weer es nie!
maja hij zou en moet luistere dus k heb em maar ff vlink aan het werk gezet! vraag me niet hoe die thuis kwam! haha maja dan moet hij niet een vlinke bok partij weg geven hoor! doet ie anders ook nooit!
en vandaag ging ik weer buiten rijden want k had de hele middag VRIJ!
dus we gingen weer verder maar niet met succes! want hij schrok overal van en sprong dan zo vanaf de berm de weg op! gelukkig was het rustig maja k vond het niets! toen kwamen we in eenlange berm maja die is zoals alle andere natuurlijk weer es helemaal kapot gereden
dus aan het eind was er nog een stukkie goed en toen hem ik em maar ff laten gaan
jah het was echt nie normaal meer zo irri! en toen gingen we lekker stapen en jawel hij zag een weet-k-et-wat dus hij durfte weer es nie verder! naja k afstappuh! nou toen ging et een tijd goed dus k weer draven en jahwel we waren eindelijk weer goed op gang dus een vlinke draf hadden we dr in! en daar zag marco een man in de tuin aan het werk! nou hij stond in een keer dood stil!!! dus ik zat echt zo wow jah doe maar weer ff normaal! noujah de rest ging gelukkig goed want dat was nog 10 minuten uitstappen naar huis!
hahah nou ik vind het super irri!hebben jullie paarden/pony's dat ook???
Ik vind het alleen niet vervelend. Ik vind het wel leuk om er soms eens een beetje actie in te hebben. Die knol kan ook van de domste dingen schrikken. En wegsprinten op momenten dat je het totaal niet verwacht. Ik ben er nu wel redelijk op voorbedacht, maar moet echt altijd lachen om die knol
heel herkenbaar!!