het moet beter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

het moet beter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 20:09

afgelopen zondag heb ik mee gedaan aan 1 van een reeks wedstrijden die het haflingerstamboek organiseert in brabant.er zijn 5 wedstrijden,waarvan je er 3 moet meerijden minimaal.
de 3 beste totaalpunten worden bij elkaar opgeteld en dan kan je je miscchien plaatsen voor de FINALE!!

ik was 5de van de 12 deelnemers in de L-DRESSUUR met 165pt.
ik was tevreden hoe alles ging qua rijden ,het is toch 3 uur heen en 3 uur terug voor 5 min. rijden.

vorig jaar zat ik in de finale bij de B dressuur van in totaal meer als 70 deelnemers toen.
maar.......toen hebben ze de finaleuitnodiging naar een oud adres van mij gestuurd! dus ik was de finale misgelopen door hun stomme fout.

3 dagen na de finale kwam mijn moeder met de brief bij mij thuis(ons oud adres is namelijk mijn tante's huis nu),wat heb ik lopen huilen als volwassen vrouw Huilen !!
want hier doe ik het nou voor,met een haflinger in de dressuur starten en ze een poepie laten ruiken,ze kunnen meer dan de meeste mensen denken!!

WIE RIJDT ER OOK MEE IN DE STAMBOEKWEDSTRIJDEN VAN BRABANT HIER ALS LID VAN DEZE SITE??
EN/OF WIE RIJDT ER OOK TUSSEN DE PAARDENWEDSTRIJDEN MET HUN HAF ?

afz,casanova

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:12

Best netjes! 5de van de 12!
Maessie hier op bokt rijd ook met haar haf tussen de paarden.

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:44

hee, wat leuk zeg, ik heb vorig weekend ook meegedaan aan de wedstrijd in Someren. Ik reed ook L1. Werd 8e met 160 pt. Ik was er zlef niet echt tevreden over. De hele impuls tijdens de proef zakte weg en daardoor gingen er veel dingen in de proef niet zoals ik wilde. Bovendien, kwam ik net aanlopen, moest ik me al gereed houden voor mijn proef, dus nog 7 min. om los te rijden...maarja volgende keer beter. Die hengst Allacher die had gewonnen, dat was echt een beest om te Kwijl Kwijl
Ik rij misschien nog in Januari in Someren mee, maar de rest is mij te ver weg.. Scheve mond
Wel stom van hun die fout, en dat je daardoor de finale misliep Scheve mond
Wellicht gaat het dit jaar beter! Lachen

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 21:32

aha heeft allacher gewonnen...
maar...rijd jij maar twee wedstrijden mee?wat een zonde ,zo maak je geen kans op de finale,je moet er minstens 3 gereden hebben.
16 nov is ook in someren en 21 december in berlicum nb.

dat zijn de drie ik mee rijdt.
groetjes,casanova

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 12:59

volgens mij is 16 nov, een menwedstrijd i.p.v dressuur, maar ik weet het niet zeker. Voor mij is die finale niet zo belangrijk, ik maak toch geen schijn van kans, en bovendien is het erg ver weg voor ons. Ik rijd wel een paar extra wedstrijden van KNHS hier in de buurt Lachen

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:03

ahh egt zonde heel erg jammer! maar denk maar zo: volgende keer beter!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers