mijn vader heeft nu ook gedraafd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 16:01

Eerst ik er maar weer op. We reden in het bietenland van de buren (bieten zijn gerooid, de grond mooi droog en aangereden door de trekkers). Gestapt, gedraafd en gegaloppeerd. Oh, wat is ze dan fijn als je een poosje bezig bent! Affijn, mijn vader had nog een biet opgesnord in stukkies gesneden en begon die aan Des te voeren. Toen wisseling van de wacht. Hij er weer op, en rondstappen. even weer wat dingen herhaald (hoe de voeten, handen, armen enzo). toen hij weer bochtjes draaien. Ging allemaal prima, arme ik er zwetend naast Scheve mond\ , na ca 20 minuten wou hij de draf wel proberen. Dus ik er naast, uitleggen hoe het lichtrijden gaat, en toen in draf. Mijn pa was na een paar passen de beugels al kwijt Frusty , dus stilstaan, beugels aan en opnieuw proberen. Ging vrij aardig, als je het ritme maar door hebt... Zo dus 3x een minuutje gedraafd, is ook eerst wel lang genoeg (voor mij, hijg puf), en hij zal het morgen ook wel voelen!
Volgende week weer! Mijn pa reed trouwens in een oude rijbroek van mij! Wel een groene (ik had ook nog een paarse liggen, vond ik een beetje te! Party!! )


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:13

hihhii
wat leuk dat je vader durft!
die van mijn zou nooiit durfen!!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:28

Niets zo erg als mannen in een rijbroek, helemaal een paarse Haha!

Het zal wel wennen zijn hoor, maar als mijn vriend er 1 aantrekt dan kom ik niet meer bij, net een homosexuele balletdanser (no offense natuurlijk Knipoog daar heb ik niets tegen). Gevolg: spijkerbroek en chaps voor Vinz, want als je eigen vriendin je al zo lachwekkend vindt...

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:18

hahaha ja, mijn pa heeft ook wel es gereden maar die ment liever.
Bij ons op ponykamp was toen Ad ok met rijbroek (he compagnon??) haha was ook nie om aan te zien


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:26

bij een manege in de buurt loopt de instricteur altijd met rijbroekaan vind het niet erger als bij een meisje maar wel een beetje flikker effect
hiih gelukig geen paarse zeg riette

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:35

He wat leuk, je vader heeft wel lef dus!
Je zal wel behoorlijk moe geweest zijn, ik heb een tijd geleden mijn nichtje (18 jr) eens een buitenritje beloofd op IJsco maar ze durfde niet meer los omdat ze al 3 jaar niet meer gereden had. Dus longeerlijn eraan en ernaast lopen.
En dan die stukken draf Bloos dacht dat ik ter plekke neer zou vallen, IJsco vond het wel grappig, die ging al harder draven en mijn nichtje werd enthousiast dat ze weer wat meer durfde dus die wilde steeds draven Frusty
Maar ik had het wel voor haar over hoor, ik vind het altijd leuk om te zien als anderen (weer) enthousiast worden over het paardrijden.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-01 20:24

Yep, mijn idee. Mijn pa wil volgende week weer... Als het nou een tijdje droog blijft, dan kan ie mischien in de bak, dan kan ik in het midden blijven staan kijken!

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:18

Knap van jouw dat je dat voor elkaar hebt gekregen. Laatst heb ik mijn man ook zo ver gekregen. Hij past mijn rijbroek maar zo'n mieteding trok ie toch niet aan zei ie. Zijn joggingbroek vond ie een beter idee. Daar had ie toch wel wat spijt van. Hij had trouwens nog nooit op een paard gezeten. En draven alsof ie al 10 lessen had gekregen stiekem. Keurig in het ritme ik vond dus dat ie meteen weer moest. Maar nee hoor hier bleef het bij. Dat rijden vond ie wel maar dat getuttel erom heen dat niet. Het paard moest voor hem maar klaar staan. Toch was het leuk die dag.

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 16:04

Mijn vader heeft ook een paar keer op mijn paard en pony gezeten.
Ik had een 4 jarige die net zadelmak was (en niet al te braaf) en hij wilde 'm wel uitstappen. Ik had me nog niet omgedraaid of mijn vader hing om zijn nek, er liep een hondje langs de bak Frusty

Een paar jaar geleden is hij nog een keer op opa Sepp gestapt. Sepp was zo braaf, m'n vader wilde wel een stukje draven... Laat ik nou net springles hebben gehad en er stond nog een hindernis vlak naast de hoefslag, je raad het al...

Sindsdien klimt hij er niet meer op Haha! Hij blijft wel "veilig" mennen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, fokfanaat, ikkedus, Olga89, sberg, sterregoud, SusanH, Winged en 77 bezoekers