[AR] Weer voor het eerst met de kar weg geweest...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Weer voor het eerst met de kar weg geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 19:31

Hai!
Ik was vandaag 12 uur uit ipv van kwart over 4 Tong uitsteken dus ging ik lekker mennen. Toen we gingen draven ging zijn hoofd hoog in de lucht, hij was echt vet opgefokt, want de laatste keer dat we gement hadden was meeting-Danielle. Hij had niet zo super veel zin dus ik ging naar eht parkie dat aangesloten is op een schooltje... Die hele kleuterklas voor de ramen Tong uitsteken Schaamde me dood toen timon ook nog eens zijn grote behoefte moest doen Bloos maar goed, hij wilde neit zo graag galoperen en meneer had al snel zijn compas op naar huis gezet... Nou niet zo leuk natuurlijk maar goed, op een gegeven moment weer terug gegaan ligt er een krant op de weg die dus langs waait. Timon helemaal in paniek, dus ik er even naast om kennis te maken met de krant.. Dus ik ga naast hem lopen gaat die kop van hem omlaag en hij kijkt er vet suf naar... vet raar Verward nou ja voor de rest wel lekker gement hoor Knipoog

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:15

hahaha je maakt wat mee he met die kleine donders..
ik heb al 1 geluk..mijn shet is net een politie shet..
die is werkelijk bijna nergens bang van...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 18:15

Saskia9 schreef:
hahaha je maakt wat mee he met die kleine donders..
ik heb al 1 geluk..mijn shet is net een politie shet..
die is werkelijk bijna nergens bang van...


Timon is ook een politieshet alleen als ik er naast loop Tong uitsteken
dan vind hij namelijk helemaal niks eng, maar owee al staat hij voor de kar Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:33

Wahahahaha, leukleuk! Vooral dat stukje van: "Schaamde me dood toen timon ook nog eens zijn grote behoefte moest" *LOL* Heel herkenbaar! Koos hangt ook altijd 'de stoere politieman' uit als ik ernaast loop, maar zodra hij er in zijn eentje op uit gaat (lees: 2 meter voor mij loopt aan een longeertouw), is alles eng Clown

Marieke, Geef Timon maar weer eens een dikke knuf van mij Lovers

Groetjes Jessie