handige tip voor je dekjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-01 21:32

is je shabrak/dekje verkleurd door de zomer? (zoals bij mij Clown )
dan kun je bij de apotheek ofzo kledingverf kopen en oververven in wat voor kleur

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:24

he ja! das misschien wel een idee! heb je het zelf al geprobeerd en zo ja, geeft het dan niet af?

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:03

Nee het geeft niet af maar de stiksels kleuren vaak niet mee omdat ze van nylon zijn....let daar wel op Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:37

Slim Yent.. Maar ik heb er best veel met een andere kleur randje, dus dat wordt dan ook die kleur... Das nie mooi. Maarja, mijnes ga ik niet verven! Pling

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:59

Hoe doe je dat met een geruite>? Schijnheilig En de rest van mijn shabrakken hebben bijna allemaal andere kleuren erbij maar die zijn allemaal niet verkleurd.

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:07

Als je er bijvoorbeeld rondjes in wilt hebben, moet je een stukje stof pakken en daar heel strak een stuk touw omheen binden. Als het goed is wordt dat dan niet geverfd.
Maarja, ik weet niet of jullie dat mooi vinden...

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:36

Daarom is mijn stal kleur dus altijd wit Haha! Kan lekker niet verkleuren in de machine en ik douw alles bij elkaar in de was zonder dat ik bang hoef te zijn dat er kleuren over lopen. Ik heb ook nooit geen gezeur dat de kleur van de bandages niet bij het shabrak passen. En als alles echt vuil is kan het zo op 90 graden in de kookwas want katoenen shabrakjes overleven dat prima hoor. Ik kan het iedereen aanraden!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:41

Citaat:
Op 2001-10-17 14:36, schreef Jippie:
Daarom is mijn stal kleur dus altijd wit Haha! Kan lekker niet verkleuren in de machine en ik douw alles bij elkaar in de was zonder dat ik bang hoef te zijn dat er kleuren over lopen. Ik heb ook nooit geen gezeur dat de kleur van de bandages niet bij het shabrak passen. En als alles echt vuil is kan het zo op 90 graden in de kookwas want katoenen shabrakjes overleven dat prima hoor. Ik kan het iedereen aanraden!



Idd dat is veel en veel handiger *LOL* Knipoog
Greetz Tamaar

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 17:49

nou met ruiten weet ik het ook niet maar je kan het wel een andere kleur maken en dan heb je toch een nieuw dekje mijn moeder zegt dat het wel gaat..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:13

haha een goeie tip maar behalve dat ik een mega knoei wonder ben ben ik er te lui voor én vind ik het veels te leuk nieuwe dingetjes te kopen voor mijn pony.ze heeft niets voor niets 3 zweetdekens Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 18:17

idd sanderijn ik vind dat ook leuk alleen soms heb je er geen geld voor *huil* gellukkig heeft mijn moeder nog van dat verf liggen
vraag aan iemand of ze het voor je doet sanderijn (iemand die zich snel verveeld) hiihi

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:20

haha verveel jij je weleens??stuur ik ze naar jou Knipoog
nee hoor grapje........

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Balou_k, Freddydeshet, Lugea, Oehlala, onpaard en 100 bezoekers