Doe je 'ns gek en gooi je je haar los...........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Doe je 'ns gek en gooi je je haar los...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 18:01

Doe je 'ns gek en gooi je je haar los......... is het weer niet goed. De hele tijd loopt iedereen op mijn werk tegen mij te zeuren dat ik mijn haar los moet dragen, dat ik toch van dat mooie lange krullende haar heb en waarom ik het dan altijd vast doe? Dus vandaag loop ik rond met mijn haar los....... is het weer niet goed, en roepen al die vrouwen dat mijn haar heel wild zit en de mannen daarentegen....... Die zijn helemaal enthousiast dat ik mijn haar los heb, dus ik heb een zere keel van het grrrrr-en (à la postbankleeuw). Maar wat het al niet kan doen als je je haar los hebt bij het mannelijke geslacht. Ze zijn ineens heel behulpzaam en attent Verward en overladen je met complimentjes.

(en ik heb me er een klitten nu...... AU!)

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:06

Hahaha, das dus DE manier om in het vervolg mannen te manipuleren... Als je wat van ze gedaan wilt krijgen gooi je gewoon je haar los! *LOL* Merk zelf ook wel het verschil als ik mn haar los gooi, werkt toch best goed! En die vrouwen zijn gewoon jaloers moet je maar denken!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:08

komt me heeeeeeeeeeel bekend voor Haha!
toen ik nog halflang haar had en ik deed het 'ns los kreeg ik 1000 complimentjes van vooral ja.............de mannelijke collega's......

geniet ervan joh!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:23

Conclusie:
-->haar zit mooier los Haha!
- vrouwen zijn jaloers door aandacht die mannen geven, en vinden het
wild (ah ja, want dat haar moet terug vast, anders krijgen zij minder
aandacht)
- duidelijk aan de mannen te merken dat het leuk zit, anders kreeg je
die aandacht ook niet, en waren ze niet zo behulpzaam

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:27

Ik heb ook van dat vreselijke haar!!
Gek word i kervan, ik heb het ook altijd vast, Haha!
En als ik het dan een keer los heb, doe ik het na een uurtje weer vast Tong uitsteken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:46

Tsja. Dat is de reden dat ik het altijd los heb bij het stappen/daten/etc. En blondes have more fun Knipoog

Heb je het dan een keer opgestoken, komt er zo'n slimme kerel die aan je spelden gaat zitten frunniken: "Los is het toch veel mooier!" (Neeeee niet als ik et opgestoken heb gehad met heel veel lak erin!!!)

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:55

Tegen mij zeggen ze ook altijd dat ik mijn haren een keer los moet dragen. Ik vind dat niet echt fijn en mooi bij mij.
Wat leuk dat je dan al die reacties krijgt, tja vrouwen zijn namelijk snel bij met de concurentie Knipoog Mijn zus heeft ook krullen en draagt ze ook vaak los zij heeft daar speciaal spul voor dat het niet te erg kroes en klitterig gaat worden, heeft ze gewoon bij de kapper gehaald, ze kan niet meer zonder zegt ze. Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:29

*Kent het probleem* Als ik mijn haar los heb gedragen zit het ook helemaal in de klitten, niet erg leuk dus

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:55

Hehe, het is idd ook nooit goed Haha!

Ik ken het zelf ook, 'doe je haar nou eens los, je hebt zulk mooi haar..'
Maar los haar hangt steeds in de weg en bovendien heb ik dan steeds het gevoel dat het heel raar zit Bloos! .

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:27

Jep, same here!
Mn vriend vraagt ook altijd of ik het weer eens los wil doen, want dat staat toch zooooo mooi Bloos
Iedereen vindt het trouwens wel mooi als ik het los doe, krijg dan veel complimentjes enzo, maar het is zo onhandig he Knipoog Daarom gaat het meestal toch weer in een staart...

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:05

heeeeeeeeeej dat ken ik hahahaha!! nou ik heb er zooo'n hekel aan!! zit dan zo lkkr in je nek en echt OVERAL!! nou heb ik nogal lang haar dus het is echt heeeeel erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:59

heel herkenbaar probleem, ik had eens mn haar los was err zo'n grapjurk die zei, je mag wel eens naar de kapper, ik heb sinds die dag mn haar nooit meer los gehad!
Maarre ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's heb je die?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 01:03

Ik had ook altijd mijn haar los, maar mooi niet dat de vrouwen keken Scheve mond

Of ja, de andere kant op Haha!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 01:14

ik heb dus ook altijd het probleem van haar los, haar vast, haar los enz enz enz en als ik het los heb, is het binnen de kortste keren weer in klitten! Boos!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 03:44

Ik heb met rijden mn haar vaak vast.. En dan zijn er mensen die zien me dan alleen maar met mn haar vast.. Doe je het los, gelijk 1000 complimentjes Lachen Naar school heb ik het meestal los, tenzij ik weinig tijd heb (ben van tevoren mn haar kwartier aant kammen als ik het los wil) Foto s zie me profiel Tong uitstekengaan mn profielvieuws ook weer omhoog..

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:20

ik draag ook altijd mn haar los, alleen als ik ga rijden doe ik er wel een staart in, dat vind ik wel fijner. als ik mn har de dag ervoor gewassen dan zit het egt lekker in model en als ik het niet heb gewassen ook wel, maar dan valt het niet uit zichzelf goed, maar dan moet je het zelf doen Knipoog
ik heb ook wel veel last van klitten, maar je moet gewoon een paar x per dag ff je haar doorkammen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:23

Hoe breng je een man van z'n stuk? Nou, gewoon, je haar losgooien. Echt waar, stond die arme stakker daar te stotteren... hehehe!
En als je sjans wil, is los haar met leuke krullen erin ook wel erg handig, gelijk raak! Het is wel vermoeiend als vrouwen dan gelijk jaloers reageren en pruilend in een hoekje gaan zitten, alsof ik al die mannen gelijk helemaal voor mezelf ga houden Tong uitsteken

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:27

Los haar met krullen gelijk raak!? Gelukkig niet bij iedereen! Haha!

Romkabouter schreef:
Ik had ook altijd mijn haar los, maar mooi niet dat de vrouwen keken Scheve mond

Of ja, de andere kant op Haha!


Maar je werd wel nagefloten door de bouwvakkers? Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:41

Sssst! Tong uitsteken

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:57

Sting schreef:
Ik heb ook van dat vreselijke haar!!
Gek word i kervan, ik heb het ook altijd vast, Haha!
En als ik het dan een keer los heb, doe ik het na een uurtje weer vast Tong uitsteken



Yep same here!!!
Totdat ik het zo beu was dat ik het radicaal kort heb laten knippen... en nu.... SPIJT (als haren op mijn hoofd! Haha! )
Ik besef nu dat ik eigenlijk best wel heel mooi rood krullend haar had... Huilen Huilen Huilen

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:59

Ik heb mijn haar buiten de paarden om, eigenlijk altijd los...
Mijn lange haar hoort bij mij, en het hoort los

Tuurlijk heb ik wel last van klitten, maar daar is de douche en shampoo voor Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:10

Dat komt me bekend voor! Ik heb zo'n lang haar en dan iedereen zeuren dat ik ze los moet doen omdat het veel leuker is. En dan lijk je oppeens een stuk interessanter.. Ik ken het.. Wel handig soms, als je wat gedaan wilt hebben, toch? ~~}>

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:36


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:24

Ik moet er wel bij zeggen dat ik los haar met paardrijden dus écht niet vind kunnen. Naast het feit dat het gewoon irritant en overzorgd is is het ook nog eens gevaarlijk. Dus voor mij in de stal altijd een elastiekje Haha!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 17:25

Ik heb mijn haar ook meestal vast op mijn werk.
We hadden altijd een vaste groep waar we mee werkte, maar die zijn bijna allemaal tegelijk ontslagen. Er zijn daarvoor uitzendkrachten in de plaats gekomen. Die hadden mij dus nog nooit gezien met los haar..
afgelopen week had ik een dagje m'n haar los.. Hun gelijk, Wow waarom doe je je haar niet vaker los? Zit echt leuk zo.. blablablabla Slapen
Ik heb ook krullen en vind het verschrikkelijk!! Altijd die klitten enzo.. Grrrr..!! Maar andere mensen vinden het mooi Verward