Dit had ik totaal niet van mijn pony verwacht.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Dit had ik totaal niet van mijn pony verwacht.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 20:45

Hai,

Vandaag kwam ik op stal en ik snel barney uit zijn stal gehaald want het was zoo lekker weer!! Even lekker buiten gezet en uit gaan mesten en daarna opgezadeld en gaan rijden!!!

Ik pak em altijd al gelijk op want als ik eerst aan de lange teugel ga stappen, draven en galloperen krijg ik hem daarna echt niet meer naar beneden gewoon!! dus eerst een tijd gestapt en daarna gewoon wat voltes in draf en galop enzo je kent het wel!!!! Barney was echt in vorm want meestal (lees: bij mij altijd bij andere niet) gaat ie altijd keihard in galop er vandoor en zo en als bijvoorbeeld Ingrid (INkie hier van bokt) erop gaat doet ie altijd alles (geen wonder want ik ben B en zij Z1)!! Maar goed ik gallopeerde aan en hij was gewoon helemaal verzameld en hij was dit keer ook helemaal niet sterk in zijn mond enzo!!

Ik was echt helemaal blij dat ie het zo goed deed!! Lovers Toen dacht ik dat ik wel wat moeilijkere oefeningen kon doen!! ik had ingrid wel eens met haar pony van die eenvoudige galopwisselingen zien doen enzo (van stap naar galop en van galop naar stap) mijn pony is Z geweest dus hij kan het wel!! Ik dacht echt zo van: "laat ik het eens proberen"!!! Nou van stap naar galop doet ie altijd wel dus nu ook en ineens ging ik diep zitten en gaf volgens mij de goeie hulpen en ineens een hele mooie overgang (vond ik dan) van galop naar stap!!! Ow wat was ik blij zeg!!!!! Pling OK dan! Mijn lievvie Lovers daarna was het nog 1 keer gelukt en toen dacht ik ook bij mezelf: "nu stop ik ermee anders dan doet ie het straks niet meer" en toen later ook nog wijken in galop normaal gaat het wijken in draf niet goed en nu ging ie helemaal goed wijken in GALOP nog wel!! Ow mijn dag kan nu echt helemaal niet meer stuk!!!! Ik wou dat er foto's waren genomen maar ja jammer genoeg heb ik geen foto's!!!!

TOPPIE BARNEY Lovers Lovers

Groetjes van een zeer trotse Margon

Live,LOve,'ndLaugh



Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:47

Klinkt als een topdag Lachen

Gefeliciteerd!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:49

Goed zo Margonnie! zie je.... zolang je de hulpen juist toepast doet een paard alles! zo zie je maar weer.. ook al is het een Z pony en je geeft de goede hulpen niet... dan doen ze ook nix Haha!:D:D
Ik vind het egt super knap van je! ik denk dat je ooit nog wel een dressuur amazone wordt!
Maarre als je je pony zo lekker aan de hulpen hebt kan je daar ook zeker van profiteren met een spring wedstrijd! wedden dat je dan alle parcoursen uit rijdt Knipoog
!!!!!!! ga zo door Knipoog !!!!!!!!!!!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 20:53

Ellende: Dank je wel!! Knipoog
Inkie: nou een dressuuramazone zal ik nooit worden ik ben zelf ook echt helemaal trots om mijn lieve pony!! en idd het is een Z pony maar als je de goede hulpen niet geeft doet ie echt niks *daar weet ik alles van* Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:55

Goed zeg, gefeliciteerd! Is toch wel ff lekker om ff zo'n dag te hebben waarop je pony ineens doet wat jij wil, zorgt weer voor goeie moed om verder te werken! Succes verder nog!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110631
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:57

Gefeliciteerd! OK dan!

Ik heb ook zo'n paard. Hij kan alles,maar als je de hulp niet goed geeft dan doet hij het ook niet..Een ideaal leerpaard dus.
Toen ik hem pas had,had ik een keer les,en mijn instructeur gaf toen een paar hulpen op die ik moest door laten komen en opeens gebeurde er van alles onder me! Toen zei mijn instructeur: Ja,dat was een appuyement in Gallop!

Ik: Verward Bloos! Haha!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 14:43

Jah dank je ik was echt zoo blij!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:49

Ooo wat fijn!! dat voelt dat echt goed he! ga zo door!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 15:19

Jah voelt echt zoo lekker!!!
Mijn pony is Z geweest maar tsja ik B dus ik was echt gewoon verbaasd dat ik als B ruiter een Z oefening deed met mijn ponY!!

Live,LOve,'ndLaugh

deedee19

Berichten: 7929
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:50

Lekker gevoel toch. Jij deed het blijkbaar ook erg goed want je pony snapte wat je wilde.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Contemplate, Dries1990, FCSA, GoogleAdsense, Grainey, herr_balou, Lenora_C, Marcato, meggiemeg, nienmoon, VinandoW, Vitas, WendyKtH, xoranlover, Yontheke en 113 bezoekers