Happy happy joy joy, weer een hengstenstory!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Happy happy joy joy, weer een hengstenstory!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 01:18

Een hengstenstory? Nadat ik voor 2 weken terug Triumph heb laten castreren?
Ja
Jullie vergeten dat ik nog een hengst heb staan, eentje van 5 maanden oud om precies te zijn Haha! Genaamd: Who's the boss Cool

Who's the boss is nu 2 weken afgespeend en staat overdag de hele dag met Ozep buiten.
Vandaag was het weer een spannende dag voor hem, want de hoefsmid zou komen! Omdat ik vanmiddag les met Ozep had zou hij die eerst doen, de rest in willekeurige volgorde.
Nou is Boss er helemaal niet over te spreken als je zomaar Ozep bij hem weghaalt, hij was dan ook erg beteuterd toen die vreemde vent Ozep pakte en hem uit het zicht van Boss neerplantte. Boss liet dit niet zonder slag of stoot gebeuren, hij probeerde te volgen maar aangezien ik een smid heb met veulenervaring, was het hek dicht voor hij er erg in had... Daar stond hij dan met naast hem alleen nog een minifries (nog steeds te koop trouwens )
Zijn arme gehinnik vond geen weerklank en het arme dier was te einde raad... Dachten we...

Want wie kwam daar opeens het hoekje omgestruind?
Ja hoor, ik kon weer roepen: "De hengst is los!!!"
Boss kwam op zijn dooie akkertje even checken hoe de zaken met Ozep ervoor stonden Clown
Gelukkig was hij niet tussen de omheining doorgewurmd, maar bleek 'gewoon' de sluiting opengemaakt te hebben. Slim

Ik wilde jullie hiervan even deelgenoot maken, want dan weten jullie vast wat jullie over drie jaar te wachten staat. >;)
Het scheelt dat ik na dit jaar met Triumph aardig geroutineerd ben in het beperken van hengsten initiatieven *LOL*

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:25

Heb je geen medelijden met die arme opfokker waar je dit dondersteentje dit weekend heen brengt?
Kan je hem eigenlijk wel missen Verdrietig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 01:32

Ik hoop van harte dat dhr. Opfokker niet meeleest *LOL*
En missen? Ach, het is wel erg gezellig hoor, dat jonge grut, maar uit ervaring weet ik dat deze gezellige peuters binnen no time veranderen in brutale, het bloed onder de nagels vandaan halende etterbakkies.
Ik laat hem daar dus met een bijzonder goed gevoel achter, wetende dat ik alleen de leukste tijden hoef mee te maken Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:59

hehehe wat een actie.Hij keek vast heel onschuldig? alleen maar even kijken of meneer de smid het wel goed deed

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:16

Hahaha, dat is al wel een slimmerd, zeg!
En ach, die opfokker is toch wel gewend met zulk gespuis om te gaan, neem ik aan?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:21

Zou je hem niet omdopen tot "Houdini"? Als die op deze leeftijd de hekken al loskrijgt belooft dat wat voor de toekomst!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:26

weer een geweldige hengsten story!
ik lig altijd helemaal dubbel bij het lezen van jou verhalen Lachen
gekke Boss Lachen

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:29

haha dit houd mij wakker op mijn stage Haha! lig hier echt plat van het lachen. Komt er niet rap een vervolg verhaal?? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:34

Hahahah, die Boss. Inderdaad zijn die gezellige kleuters binnen no time vervelende kleuters. Ook ik ben blij dat men. de Opfokker die zorg opneemt. En ik gewoon af en toe in het weekend eens kom kijken hoe het spookje erbij staat.

Gelukkig staat er ook veel gras bij hem in de wei, dus veel tijd om zich druk te maken hoe hij men. de opfokker over de zeik kan helpen heeft hij niet. Dat groene spul moet toch op.............Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:47

haha wat een leuke actie!

Had graag zijn hoofdje willen zien toen Ozep weggehaald werd.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:52

Groot gelijk, arm kereltje, wordt zijn vriendje zomaar weggehaald. Ik zou ook gaan controleren of ze hem niks aandoen hoor.. Stel je voor..
Hij is best stoer dat ie dat zomaar in zijn 1tje durfde..Haha!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:34

Ik kan me nog wel een verhaaltje herrineneren van Triumph, veel plezier alvast! Ach zoiets houdt je bezig.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:50

Haha, heb jij weer Lachen Wat geef je die beestjes te eten? Ze zijn allemaal zo snugger...

Wat een donderdsteentje!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:39

Tsja.... Who is the Boss he?!!!! egt zo'n fet veulen vind ik het! en nog streken ook! geweldig !

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:13

wat een slimmerd zeg....

slim dat je hem wegbrengt word hij tenminste lekker opgevoed door andere paarden Haha!
maar het kan je natuurlijk wel bezig houden