Avondje ziekenhuis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Avondje ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 10:31

Eergister ben ik in mijn buik getrapt door Hrannar... Ik heb gewoon echt de klassieke fout gemaakt: "nooit achter een paard gaan staan!"
Ik stond schuin achter Hrannar en hij schrok van mij en sprong bokkend weg... met als gevolg: Jessie krijgt een trap in d'r buik...Scheve mond Net onder mijn ribben.
Dat was een hele nare ervaring, ik kreeg namelijk geen lucht meer en werd misselijk enzo... en ik was alleen in de wei, zonder mobiel (stom!). Na een paar minuten was de ergste pijn alweer voorbij en ik dacht dat het wel weer over zou gaan. Voor de zekerheid ben ik de volgende dag toch thuis gebleven van school, maar ik bleef last houden van mijn bovenbuik... verder geen last meer gehad van andere klachten.

Toch maar even langs de huisarts en die constateerde dat het toch best wel serieus was en misschien ook wel gevaarlijk. Die avond zijn we meteen naar het ziekenhuis doorgereden en daar heb ik van 20.00u tot 23.00u gezeten.... pppfff wat duurde dat lang! In totaal zijn er 4 dokters langs geweest om te kijken of ik geen bloedingen, kneuzingen of scheurtjes had opgelopen in mijn bovenbuik. Ik moest ook nog bloed laten prikken en dat was helemaal in orde...
Ik heb nou dus vanalles gekneusd in mijn buik en waarschijnlijk moet ik nog een paar dagen 'plat' liggen (of zitten Knipoog ). Dus paardrijden zit er voor mij ook even niet meer in Boos! Ik zit hier dus vreselijk te balen en ik hoop dat ik hier op bokt nog een beetje op kan vrolijken Lachen

Groetjes Jessie


maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:35

oei dat kwam zeker hard aan!? Stom he dat je daar eigenlijk helemaal niet bij nadenkt dat je paardje van je kan schrikken. Sterkte ermee!!

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:42

AU dat lijkt me erg pijnlijk
Heel veel beterschap en ik vermoed dat je in het vervolg wel 2 keer zult nadenken voordat je weer achter je paardje zult lopen *LOL* *LOL* *LOL*
Nee das een beetje gemeen van me, maar ben wel blij dat je er nog zo goed vanaf gekomen ben.Heb wel eens andere verhalen gehoord

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:45

Heel veel beterschap.
Dat zijn echt van die dingen die gaan 1000 keer goed en dan de 1000-en-eerste keer gebeurt zoiets. Ik denk dat ik niet wil weten hoe vaak ik dat risico heb gelopen.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:49

Denk dat er een heleboel mensen die veel met paarden omgaan dat risico heel vaak lopen..
Nou hopen dat je er snel geen last meer van heb..
Heel veel beterschap..

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 10:51

Dankje Lachen Het is mij nog nooit eerder overkomen bij mijn eigen paarden, dus dan denk ik er gewoon niet meer bij na... maarja, nu weet ik wel beter Knipoog Ik ben ook erg blij dat ik er nog zo goed vanaf ben gekomen, want de huisarts begon al over een gescheurde milt enzo... Scheve mond


SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:00

ik heb precies hetzelfde gehad. Ook paard loslaten, paard blij en bokte ook toevallig in mijn buik. Had mijn maag gekneusd. Daar blijf je nog wel ffe last van houden hoor. (sorry)
Sterkte ermee! OK dan!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:15

AU AU AU gelukkig is er niks aan de hand en heb je alleen maar kneuzingen! Veel beterschap en sterkte met je spierpijn OK dan!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 12:29

Dankje voor de lieve berichtjes! Lovers

Sunnyboy: Poeh, dat is idd hetzelfde... Had jij toen ook nog andere klachten? Ik denk ook dat het nog wel even zal duren... ik heb echt zo'n zin om lekker naar buiten te gaan met Fraeva... nu is het mooi weer, zonnetje schijnt.... *zucht*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:32

aaii AAUUWW!
damm dat moet erg pijnlijk zijn!
lekker veel bokken nu dan maar?
Beterschap!

Dag lieve mama...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:36

Auw jah dat zal errug pijnlijk zijn geweest hee! heel veel beerschap en lekker veel bokken he Haha!

.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:39

hoi meissie !
beterschap zeg..lijkt me nu niet echt bepaald lekker een hoef in je maag...

Karaat_the_newforest op Instagram

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:50

phooo..dat is niet zo best gegaan!

heel veel beterschap hoor meid!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 13:27

Lachen

Ik ga inderdaad lekker veel bokken de komende tijd! Knipoog Helaas moet ik ook leren voor de schoolexamens die ik volgende week heb... Boos!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:32

Beterschap!! En de volgende keer dichter achter een paard gaan staan he Schijnheilig

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 23:25

hihi, de volgende keer niet meer achter het paard gaan staan Schijnheilig

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:44

Ik denk dat ons dat allemaal had kunnen gebeuren. We zeggen altijd wel tegen kleine kinderen: Nooit achter een paard gaan staan. Maar ja de keren dat ik dat toch stiekum even snel deed, omdat is anders om moest lopen...Verward
Veel beterschap in ieder geval! en hopen dat je snel weer kan rijden...nu is het nog lekker weer idd..

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:18

Oehhhhhhhhhhhhh wat zal jij je beroerd gevoeld hebben zeg!
Nou heel veel beterschap en sterkte toegewenst door Lundi

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 01:26

Heej Jessie,

Pijnlijk joh!!! Als je je verveelt stuur je mij maar weer eens een PB okeee?? Haha! Je kan in ieder geval lekker bokken, alleen poedersuiker dat je niet kan rijden joh!!! Succes en Beterschap

XxX Joyce

Obelix is gewoon stoer!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:13

Dat klinkt inderdaad pijnlijk. Gelukkig maar dat je inwendig geen schade hebt opgelopen. Wat dat betreft heb je geluk gehad! Beterschap.

* To Belg, or not to Belg *

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 16:38

Hoi!

Het is fijn om jullie berichtjes te lezen! Ik heb zo ongeveer de hele dag zitten bokken Lachen
Mijn buik doet nog steeds heel veel pijn als ik beweeg... ik denk dat het nog wel een weekje duurt voordat ik weer rustig kan stappen op mijn paardje... Het liefst zou ik nu gewoon lekker gaan rijden Schijnheilig Knipoog Morgen komt het nieuwe paardje van mijn moeder en die wil ik het liefst zo snel mogelijk even uitproberen

Groetjes Jessie

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 17:55

Hopelijk kun je weer zo snel mogelijk rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, GoogleAdsense, janneke584, Lanoca, LesleyAnne, PeerAppel, Pien63, Thami, TinkerTreas en 87 bezoekers