mn kat heeft een oorabces

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

mn kat heeft een oorabces

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:20

Jakkes waar mn kat nu weer mee thuis kwam hele vacht onder de drap en stinken! Een abces bij het oor, een grote klerenbende vies!!!! Boos!

Nu heb ik pillen gehad(antibiotica) maar het abces lijkt wel weer aan te groeien, arme beest heeft hartikke pijn wat moet ik nu doen, ik denkd at ik morgen de veearts maar weer bel of ie het open snijden wil, want dit gaat volgens mij niet goed!!!! Boos!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:33

Dat is niet zo fijn!! Heb het nog nooit bij een kat gezien, hoop dat het snel beter gaat! sterkte en succes

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:01

Zou ik zeker wat aan laten doen, anders loopt je kat het risico op een bloemkool-oor (geen grapje).

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 11:47

klopt mijn hond had er bijna 2 maar da's gelukkig niet gebeurd. ziet er niet uit die dingen.
maar het kan best zijn dat 'ie straks vanzelf weer openbarst door de spanning die er op komt.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 12:07

Vaak is het na het openbarsten wel weer goed, maar als je zegt dat het nu weer dik begint te worden kan het wel eens zijn dat er iets inzit.

Ga idd even langs je DA.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:54

hee dankjullie wel vandaag zag het er overigens al wat beter uit, als het vanavond niet goed uit zie en ik vertrouw het niet laat ik hem we opensnijden...jakkes!