kerst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

kerst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 20:43

ik vraag me af wat iedereen allemaal voor kerst koopt. want ik kan voor mijn vriend en nog een paar mensen niks leuks verzonnen krijgen, dus ben erg benieuwd naar wat jullie allemaal kopen?
groetjes

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:52

van die lieve me to you beertjes heb ik gekregen van mijn vriend voor me verjaardag, errug lief!!
lekker geurtje zal hij misschien ook wel lekker vinden...

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:06

Tja, van alles voor het paard natuurlijk. Kan niet zeggen wat, want degene voor wie ik het heb gekocht zit ook op bokt.

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:11

Voor kerst? Nu al Schijnheilig
Ik heb er eigenlijk nog niet eens over na gedacht... Ook wat is zelf zal vragen....
Voor m'n zus zal het wel iets voor haar paardje zijn en verder weet ik het echt nog niet.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:10

Ik vind het ook nogal vroeg om over na te denken. Eerst de Sint maar eens verwelkomen. Daar moet ik misschien maar eens mee beginnen...

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:18

Meestal boeken, video's/dvd's en speelgoed Lachen

summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 22:17

nou wij doen niet aan sinterklaas dus vandaar...

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:07

klien schreef:
Tja, van alles voor het paard natuurlijk. Kan niet zeggen wat, want degene voor wie ik het heb gekocht zit ook op bokt.


Ben bang dat het paard de meeste kadootjes krijgt dit jaar . Kerst is een goed moment om alle dingen die heel leuk maar eigenlijk niet nodig zijn toch te kopen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:15

Helemaal niets. Kerst Sucks!
Ik heb die dagen niet nodig om aardig te doen tegen mensen die ik lief vind, dat doe ik tussendoor ook wel. En al die absurde versieringen etc doe ik ook niet aan mee, bij mij is het altijd gezellig in huis, heb ik ook al geen kerst voor nodig Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:07

Arsen"]
[quote="klien schreef:
Tja, van alles voor het paard natuurlijk. Kan niet zeggen wat, want degene voor wie ik het heb gekocht zit ook op bokt.


Ben bang dat het paard de meeste kadootjes krijgt dit jaar . Kerst is een goed moment om alle dingen die heel leuk maar eigenlijk niet nodig zijn toch te kopen!!
[/quote]

De paarden van echter liefhebbers krijgen kado's op hun verjaardag en kado's op de verjaardagen en feestdagen van hun baasje...