zo en nu genieten zonder paarden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

zo en nu genieten zonder paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 21:30

Zo en nu genieten...

Het klinkt waarschijnlijk raar maar ik had dus een ultimatum voor mij zelf gesteld dat voor het weekend mijn huisje aan kant moest zijn en dat heb ik dus net gedaan.. Kwam uit mijn werk, gauw een maaltijd in de magnetron (haleluja dat die dingen zijn uit gevonden) Toen als een speer de boel schonen, bed verschonen, stofzuigen dweilen...

Nu zit ik hier achter mijn pctje heerlijk clanned op de achtergrond aan en een wijntje erbij...

Straks lekker douchen mijn badjas en handdoek hangen al aan de verwarming... lekker schoon mijn schone bedje in....

Vandaag geen paardjes maar dit is toch ook wel genieten..

Hebben jullie ook van de geniet momenten?

...Dreaming with my eye's wide open...



Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:33

Het is altijd wel fijn als je huis weer aan kant is, maar bij mij komt dat toch echt altijd op de weekenden neer. Mijn paard zal er in ieder geval nooit een dag door overgeslagen worden Knipoog . Want als ik mag kiezen ben ik toch liever op stal dan thuis aan het sloven Haha!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 21:37

Ik ook maar ik heb een lieve vriendin die zo lief was om mijn paardje een aai over de bol te geven en hem z'n wortels te geven... morgen doe ik het voor haar... maar de weekende zijn mij zo heilig want dan is mijn vriend thuis en dan wil ik liever met hem naar de paarden en leuke dingen doen en dan ben je wel aangewezen op de door de weekseavonden Maar ik ben er weer ff van af

...Dreaming with my eye's wide open...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 07:48

hihi ik heb HP lekkere wortels gegeven.
En tja vanavond ben ik aan de beurt om mijn huis te cleanen Boos!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:05

Ik zal wel moeten genieten zonder paarden.. Ik heb geen paard, geen les, of iets anders met paarden. Het dichtsbij dat ik bij een paard kom zijn simgames lol Lachen

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:02

ik vind het ook wel eens lekker dat je niej naar je paard moet maar je mist toch iets

I love Goofy en Wesley forever and always koessies claudia

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:07

Ik zou willen dat ik naar mijn paardje kon... Heb er namelijk geen. Wil er wel een gaan kopen, maar eerst nog even extra sparen...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:40

1 dag in de week hoef ik er niet heen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat heerlijk vind! De rest van de week ga ik er met plezier heen, hoor, ik zou d'r voor geen goud willen missen, maar toch, 1 dagje rust... en ze wordt lekker losgelaten, door iemand die heel lief voor d'r is, dus ook dolly is gelukkig dan Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, cthyy, DotBot, Ghazella, TessaxQuincy, YandexBot en 27 bezoekers