[vd] Iemand in omgeving tilburg die kan helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

[vd] Iemand in omgeving tilburg die kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 12:51

Hey

Ik vroeg me af of er iemand is in omgeving tilburg die me zou kunnen helpen met vd. Heb het boek van Nathalie Penquitt, en ROver kan nu op het blok staan, en de spaanse pas begint ook aardig te lukken. Alleen...Het buigen, daar snapt ie helemaal niks van. En omdat ik er natuurlijk ook niet geweldig veel verstand van heb is het misschien wel verstandig als er eens iemand bij is die er wél verstand van heeft...

Misschien dat iemand mensen in de buurt weet die hier ook werkelijk 'les'in geven?

Alvast bedankt!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:12

Ik geef geen les, maar je bent ten alle tijden welkom om eens te komen kijken hoe ik mijn paardjes "train"
Ik zit in Werkendam, bij Gorinchem (heb zelf geen vervoer, dus kan niet naar jou komen)

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 22:25

hey bedankt voor je aanbod, ben je met het openbaar vervoer te bereiken? Dan vind ik hetnl zeker wel leuk om eens langs te komen en aangezien ik ov hebt kan ik gratis reizen OK dan!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:21

Vanaf breda pak je de interliner richting utrecht, dan ben je met een half uurtje hier (en gaan we op de scooter naar stal)
Anders zou je misschien nog over waalwijk kunnen, maar dat weet ik niet precies

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 18:37

Hey misschien kunnen we in de kerstvakantie een keer wat afspreken? Ben tot die tijd echt drukdrukdruk met school helaas....en heb met mn niuwe rooster helemaal geen dag vrij en aangezien mn ov allen geldig is door de week....wordt het niet eerder dan de vakantie