ben jij ook belazerd met een paard???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Maitai

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Hilversum

ben jij ook belazerd met een paard???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 21:26

Heb een poosje geleden mijn vriendin gesproken die een paard heeft gekocht die achteraf qua karakter vreselijk verpest is !!!Ervaringen???Misschien jij Karnat??

eindelijk startkaart binnen om te springen joepie!!!!



KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:51

Als een paard qua karakter niet goed is dan zie je dat gelijk en niet achteraf/

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:55

Ik stel voor om niet meer te reageren op dit topic totdat er een moddie online komt, zodat het topic zo snel mogelijk wegzakt.
Het lijkt me een duidelijke sneer in de richting van Karnat, zie ook het onderschrift dat gebruikt wordt Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:57

belachelijk............ thanks oscar voor de waarschuwing........ ik stink altijd in dat soort dingen

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:02

o, ik wou al gewoon reageren! bedankt voor de waarschuwing!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:15

Rode uitroeptekentje gebruikt Lachen.
Maar misschien kunnen we er wel normaal op ingaan? Gewoon, paarden die verdoofd zijn etc? Of weet ik veel wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:16

Bah, ik weet niet wat ik flauwer vind, je berichtje of je onderschrift Scheve mond

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:18

Als 'bemiddelaarster in paarden' moet je toch wel weten dat je een paard wat niet goed is bij z'n koppie, er zo uit kan pikken. Een paar keer kijken bij zo'n dier, en je ziet al dat ie niet lekker is.
Vooral met jou beroep heb je daar ervaring in lijkt me, en trap je daar toch niet op in?
Jammer dat veel mensen vergeten dat ze zelf ook een paard kunnen verpesten, en vaak is daar echt niet lang voor nodig hoor, een paar dagen is genoeg.

Het lijkt mij ook beter dat dit topic maar naar de mesthoop gaat.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:35

Jeetje matai....tof van je dat je me even duidelijk maakt wat mijn sexuele geaardheid is......wist het inderdaad nog niet maar nu heb ik het hemelse licht gezien Schijnheilig Haha! .

Maar goed...die vriendin van jou dan.

Ik heb haar duidelijk alles verteld hoe hij was . Ze vind hem zelf ook lief. Maar moet je er ook even bijvertellen dat ze weigerde om te komen kijken omdat ze zo graag van der eigen paard af wou Boos! . Kijk mensen een verhaal heeft altijd twee kanten, ik heb echt alles verteld wat er te vertellen viel en zo vond het allemaal wel best. Heb er meerdere malen op aangedrongen dat ze kwam kijken omdat karnat....zo heet het paard toevallig ook een eigenzinnig beesie was en mensen uitkiest die hij mag. heb ook duidelijk vermeld dat hij in het verleden mishandeld was en dat die dominant op stal was. Het gaf allemaal niet .........ze wou dresuur doen...........en ze had zat ervaring. Mij was ook nooit verteld dat ze in paarden handelde..dus als we het over belazeren hebben Boos! ...en zeg me niet dat het niet zo is want kan me een rits berichten over handel te voorschijn toveren waar je ziek van word. En wil ik je er ook nog wel aan herinderen dat het handelen niet toegestaan is op dit forum

Karnat is een REXMAGNA....voor mensen met ervaring die zullen ongetwijfeld weten dat dat zeer eigenzinnige beesten zijn.

Maitai is een beetje boos op me omdat ik der al diverse malen op bokt te kijk heb gezet met der leugens. Wel onderbouwd met feiten. Er zijn ook al topics van der verwijderd. Maitai......vind je dit zelf nu ook niet een klein beetje heel erg zielig.

Kan er niets aan doen dat je je schaamd dat je een handelaar bent .....en is ook niet mijn probleem dat je die gevoelens heb.....maar als je zelf twijfeld over je sexueele geaardheid dan hoef je die gevoelens toch niet op mij te reflecteren Haha! . Cheese!

Ik stel voor dat we het hier bij laten en dat je een beetje volwassen leert te gedragen.....hier is het forum duidelijk niet voor bedoeld. Jij heb je sneer gegeven en hierbij de mijne terug .....genoeg is genoeg Schijnheilig

tevens mijn dank aan de gene die me op dit lachwekkende topic wezen OK dan! .

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:37

nog een tip voor de mensen.....lees de berichten van personen eens terug in het verleden......een handelaar pik je er zo razend snel uit

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:43

wij zijn ook wel eens bedonderd, paartd zou goed zijn ingerdene. Was makkelijk te rijden, kon zo een preofje lopen. De maat bleek ook niet te kloppen, ze zeiden 1.56, maart was 1.62. Paard moest weg vanwege tijdgebrek. Ht ging op les voor gen meter. Toen kwamen hun kijjken, Toen belde haar man, je nieuwe paard uit Duitsland is er. Echt rotw*f. Paard bokte ook niet normaal meer.

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:20

Dit vind ik een beetje flauw, als iemand verteld wat er met het paard is.... En dan een bericht als dit plaatsen.
En daarbij, je gaat toch kijken bij een paard als je die gaat kopen?
Een mishandeld paard verdient een eerlijke ruiter die meer dan genoeg tijd nodig heeft en het vertrouwen kan winnen van een paard als dit, zo'n paard verdient het niet om in de handel terecht te komen.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:34

Ik ben het met lunatje eens Wie weet waar dat paard dalijk beland, ik wil het niet weten
Wel een beetje een kinderachtige manier om zo een ruzie uit te vechten door een topic te starten

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:55

persoonlijek vetes worden niet op bokt uitgevochten!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 bezoekers