*** Hypo!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

*** Hypo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 18:34

Pff ik word echt gestoord van Hypoplaza! We hadden 2 weken geleden een deken gekocht van Global, waarvan 3 mensen in de winkel mij verzekerde dat ie waterdicht was. Ten eerste had ie al totaal geen pasvorm en ging de kliitenband sluiting al kapot, bleek na 1 dag in de wei, en ten tweede was ie dus helemaal niet waterdicht..
Wij dus terug naar de winkel, maar het was de 1e klacht dus moesten ze m testen op waterdichtheid. Volgende dag zouden ze ons terug bellen, niks gehoord dus zelf gebeld. Ze hadden er nog niks aan gedaan, dus 2 dagen later daar langs gegaan, toen hadden ze m op de grond liggen met een plas water erop. Hij had volgens hun de hele dag zo gelegen en was nog droog..
Hij was idd droog, maar bij ons was ie toch echt zeiknat, en had totaal geen pasvorm, dus meneer de grote baas wilde m wel even op zn eigen paard passen dit weekend omdat ie ons niet geloofde. En dan zouden we vandaag horen of hij m waterdicht vond en of ie goed paste, naja onzin natuurlijk want elk paard heeft een andere bouw dus elke deken ligt op elk paard anders. Ik was t zat dus heb mn vader en zusje vandaag naar de winkel laten gaan, volgens de grote baas lag de deken gewoon goed en hij had zn paard er maar niet mee in de regen gezet omdat het te hard regende..
De deken was 85 euro, en na lang zeuren en moeilijk doen wilde hij wel een bon van 77,50 terug geven of de deken terug, maar ja we hebben niks aan een deken die niet waterdicht is dus zitten we nu met een TEGOEDBON van 77,50!! Achterlijke mensen, hoe bedoel je de klant is koning... Stoom uit je oren

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:42

what the f*ck, je hebt er 85 euro voor betaald, lekker vaag

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:44

Dat gaat in Nieuwegein (HorsePlaza) precies hetzelfde.
Had je zo'n Global deken met loopsplit? Ik heb ook zo'n deken, de pasvorm is wel oké, maar of hij waterdicht is? Ik geloof er eerlijk gezged niets van. Ik gebruik hem alleen als deken naar de wedstrijden. Het blijft toch Global...

shir007

Berichten: 47
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:51

ja dat ken ik dat had ik met een jas klote hypo!!!! :@

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:54

Nou lekker dan, denk je een goede deken te kopen, heb je er een die niet waterdicht is. En dan geloven ze je in de winkel ook niet!!!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 18:55

Ja ik was gewaarschuwd voor de slechte kwaliteit van global, maar goed, eigenwijs he! En dan doen ze net of ik zou verzinnen dat ie nat was van binnen.. Ik weet nu dat ik daar niks meer koop! Alleen moet ik nu dus die 77 euro opmaken.. een deken koop ik wel ergens anders!
Ze kunnen ook nog een brief verwachten want ik vind dit echt geen klantvriendelijkheid!

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:59

Ik heb gehoord dat alleen de deken van 99 euro 100% waterdicht is, van die van 89 wisten ze het niet zeker. Dus het klopt wel dat jouw deken niet helemaal waterdicht was. Jammer van de $#^%% service. Ze hadden je gewoon die van 99 euro mee moeten geven voor de overlast.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:00

Goedkoop is duurkoop, geldt voor Global.
Echt een oliebol-merk.
En bij Hypo hebben ze een zeer slechte service.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:02

Jeetje, ze hebben je er dus gewoon in lopen luizen. En wat een ... service zeg

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 19:05

Jel schreef:
Ik heb gehoord dat alleen de deken van 99 euro 100% waterdicht is, van die van 89 wisten ze het niet zeker. Dus het klopt wel dat jouw deken niet helemaal waterdicht was. Jammer van de $#^%% service. Ze hadden je gewoon die van 99 euro mee moeten geven voor de overlast.


Ik heb het aan 3 mensen in die winkel gevraagd, want in die folder stond dat ie waterafstodend is en niet waterdicht, maar volgens die 3 medewerkers was dat een typfout en was ie echt waterdicht.. Goede communicatie daar..

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:07

Nou, ik durf het haast niet te zeggen, maar tegen mij hebben ze gezegd dat het fout in de folder stond en dat ze het niet zeker wisten of hij waterdicht was. Dit was vorige week zaterdag! Ze moesten het nog vragen aan 'Maarten' want die wist er meer over. Annemarie die daar werkt heeft daarom gezegd dat hij nog niet als waterdicht verkocht mag worden. Alleen die van 99 euro is echt waterdicht! Waarvan er overigens voor het eerst een terug kwam en die kreeg gelijk een nieuwe mee. Hmm, misschien alleen op zaterdag eerlijke verkopers?

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:17

Wat raar bij Hypoweert doen ze altijd heel aardig. Ik heb daar ook een deken gekocht een van Harry´s horse zon een van 200 gram en die is 100% waterdicht en ik heb daar ook mijn leren laarzen gekocht dus ze hebben daar echt een hele goeie service

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:19

passie schreef:
Wat raar bij Hypoweert doen ze altijd heel aardig. Ik heb daar ook een deken gekocht een van Harry´s horse zon een van 200 gram en die is 100% waterdicht en ik heb daar ook mijn leren laarzen gekocht dus ze hebben daar echt een hele goeie service


DUS zij hebben daar een goede service?
Volgens mij heb jij gewoon heel veel geluk gehad dat je deken en laarzen niet kapot zijn gegaan.....
klantenservice van het hele concern is ronduit slecht...

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:22

Ja, ik heb het sowieso niet van die winkels. Ze hebben er te veel, en het meeste is naar mijn idee van een slechte kwalitieit.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:28

dat is balen zeg en die service, zou me doodschamen als ik daar werkte!!!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:37

Jel schreef:
Nou, ik durf het haast niet te zeggen, maar tegen mij hebben ze gezegd dat het fout in de folder stond en dat ze het niet zeker wisten of hij waterdicht was. Dit was vorige week zaterdag! Ze moesten het nog vragen aan 'Maarten' want die wist er meer over. Annemarie die daar werkt heeft daarom gezegd dat hij nog niet als waterdicht verkocht mag worden. Alleen die van 99 euro is echt waterdicht! Waarvan er overigens voor het eerst een terug kwam en die kreeg gelijk een nieuwe mee. Hmm, misschien alleen op zaterdag eerlijke verkopers?

(ik ben het zusje van aramat, ben dus net bij hypo geweest) een vrouw die daar werkt zei net tegen mij dat ze maar EEN deken hebben die echt waterdicht is(de duurdere versie van die wij hebben), die van ons was dus volgens haar waterafstotend zoals ook in de folder staat. Ze durfde haar handen ervoor in het vuur te steken dat alle medewerkers van hypo zouden zeggen dat onze deken niet waterdicht is terwijl dus 3 medewerkers uit de winkel tegen mijn zus hebben gezegd dat onze deken echt waterdicht is. Het gekke is dat hij bij ons paard dus nat was geworden, bij hypo hebben ze er een plasje op gelegd en daar was de deken niet nat geworden, als die deken dan waterafstotend is zoals ze dus zeggen zou de deken toch door dat plasje ook al nat moeten zijn?!
de baas zei ook nog dat deze deken ruimer viel, zijn paard heeft altijd 195 en deze deken viel ruim vandaar dat hij wat naar achter zou vallen volgens hem Scheve mond (wij vonden de pasvorm slecht dus dat ging hij testen op zijn paard). wij hebben eerst een 185 gepast en die pastte niet dus hij valt niet ruim, het klittenband gaat toch niet voor niks kapot als die daar aan de voorkant te strak zit Stoom uit je oren
de baas gaat de deken nog verder testen door zijn paard in de regen buiten te zetten. als wij nog eens bij hypo komen mogen we nog vragen hoe het nu zit en als het blijkt dat de deken niet waterdicht is krijgen we alsnog die 7,50 terug.

nu snap ik eindelijk waarom iedereen het altijd HYPODRAMA noemt Stoom uit je oren
(toch moet ik af en toe nog wel daar zijn als ik een nieuw shabrak wil omdat ze daar de meeste keus hebben)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:35

_Michelle_ schreef:
nu snap ik eindelijk waarom iedereen het altijd HYPODRAMA noemt Stoom uit je oren
)


FIJN dat jullie erachter zijn hahahahaa Ik heb een VRESELIJKE hekel aan het concern en heb al 2 keer vreselijke ruzie gehad, 1 keer om stootteugels en de 2e keer om een witte rijbroek.......... Boos!
Ik kom er NOOIT meer, vind het echt een vreselijke zaak met meiden die NIETS weten............

Maar wat een achterlijk gedoe zeg, op zijn paard passen, hoe komt ie erbij, lekker veel verstand van paarden heeft ie..................
Zat er een naad op de deken op de bovenkant \? Dan is die inderdaad niet waterdicht, en als zij dan een plasje op de zijkant gooien, goh, dan blijft het wel liggen ja....................vreselijke zaak. Maar ja, je hebt nog geen eens het totale bedrag terug gehad, maar je bent wel 10 keer heen en weer gereden, daar heb je ook al kosten aan gehad............
dit typeert de hypo concern wel weer hoor he.........

harry's horse is een super alternatief hoor!!!! niet duur en WEL waterdicht!!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:36

wel ietsjes verder weg, maar een aanrader is de harry'horse winkel in maasland, ruime keuze, mooie spullen, ook dure merken, ook geodkopere merken zoals harry's horse. Aanrader!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:52

Balen dat de deken niet waterdicht was. Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met de spullen van de Hypo. Ik koop er vrij veel. Er liggen hier dus ook een stuk of 6 dekens van de Hypo. Liggen allemaal netjes. Ik heb alleen geen waterdichte of waterafstotende. Alleen de uitrijdeken die zogenaamd waterafstotend is. Ik heb al in een flinke bui gereden, en mijn pony was nog droog. Wel ga ik meestal naar Hypoplaza, alleen met Tentenkamp naar Hyporama.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:00

Nou volgens mij word iedereen helemaal hysterisch van de hypo!!Die winkel gaat echt achteruit,wat een poedersuiker word het zeg.
Nee ik ga liever naar divoza.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 21:17

Jel schreef:
Nou, ik durf het haast niet te zeggen, maar tegen mij hebben ze gezegd dat het fout in de folder stond en dat ze het niet zeker wisten of hij waterdicht was. Dit was vorige week zaterdag! Ze moesten het nog vragen aan 'Maarten' want die wist er meer over. Annemarie die daar werkt heeft daarom gezegd dat hij nog niet als waterdicht verkocht mag worden. Alleen die van 99 euro is echt waterdicht! Waarvan er overigens voor het eerst een terug kwam en die kreeg gelijk een nieuwe mee. Hmm, misschien alleen op zaterdag eerlijke verkopers?


Er is gewoon totaal geen communicatie daar, ik heb voordat ik die deken kocht aan 3 mensen in de winkel gevraagd of ie waterdicht was, dat was ie voor 100%, toen we ermee terug gingen vroeg ik nog of ie echt waterdicht was omdat in de folder stond van niet, maar dat was een typfout. Ook 'maarten' zei afgelopen woensdag en donderdag nog dat ie waterdicht was. Tegen mn zusje is vandaag weer door iemand anders gezegd dat ie waterafstotend is en tegen jou dus ook..
Maar ze zouden nooit de waterdichtheid testen als ie niet waterdicht hoort te zijn lijkt mij..
Maar goed, het doet er niet meer toe, het is gewoon een en al slechte service daar! HypoDrama snap ik nu ook!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:00

Ik vind hypo geen goede klantenservice hebben. dan ga ik liever naar een wat duurdere winkel met betere service en kwaliteit.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:04

Idd

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 10:36

Ja ik nu dus ook..

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:43

gabyfedde"]
[quote="passie schreef:
Wat raar bij Hypoweert doen ze altijd heel aardig. Ik heb daar ook een deken gekocht een van Harry´s horse zon een van 200 gram en die is 100% waterdicht en ik heb daar ook mijn leren laarzen gekocht dus ze hebben daar echt een hele goeie service


DUS zij hebben daar een goede service?
Volgens mij heb jij gewoon heel veel geluk gehad dat je deken en laarzen niet kapot zijn gegaan.....
klantenservice van het hele concern is ronduit slecht...
[/quote]
soory maar in Weert echt niet echt een super sirvice! En met de deken en de laarzen dat ligt toch niet aan de service maar aan het kwaliteit van het product toch? Maar ja laten we maar stoppen voordat we ruzie krijgen