Op stal supernetjes, maar thuis...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Op stal supernetjes, maar thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 11:53

Hebben jullie dat nou ook? Op stal ben ik echt supernetjes, ik veeg altijd keurig netjes de stalgang aan en ook de kastenruimte omdat ik bij het halen van Nike's voer altijd een spoor van hooi nalaat (voor het geval ik de weg terug niet meer weet Haha!). Ik hang Nike's deken netjes weg, leg alles weer op zijn plaats en veeg de boel daar ook nog eens aan indien nodig. Was mijn kopje keurig netjes af als ik thee heb genomen en zet hem weer terug in de kast (ben ik ook de enige in geloof ik). En dan ga ik naar huis, waar het zo over het algemeen lijkt alsof er een bomontploffing heeft plaatsgevonden... Volgens mij doe ik iets toch niet helemaal goed. Schijnheilig


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:08

Kan je niet helpen, heb exact hetzelfde probleem Haha! Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:12

Jij maakt mijn dag echt goed. Ik heb dat dus ook. Ook op mijn werk ben ik super netjes, maar thuis. Ik kan me er gewoon niet toe zetten om op te ruimen. Misschien komt het juist omdat je al de hele dag bezig bent geweest met opruimen, op je werk, op de stal, en dan is thuis net even teveel.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:22

Ik ben nergens netjes of opgeruimt.. Bij mij is alles een chaos.. Me kastje op stal me kamer en me werk plek.. Wel zorg ik altijd dat ik niet op stal weg ga en dan een spoor van rommel achter me laat dus dat ruim ik wel op (maar das meer voor de andere stal mensen).. Op me werk hebben ze me laats ook op laten ruimen en opzich hou ik het nu wel wat better bij maar mijn bureau blijft het rommeligst..

BloemBloem

Berichten: 16576
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:41

Hahaha dit probleem ken ik dus ook

Mijn moeder is daar niet echt blij mee Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:42

Clown Party!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:44

Ik ben vooral netjes op mijn tuig,
dat hangt er allemaal netjes schoon bij...
Maar je zou mijn aanrecht eens moeten zien Bloos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:46

Apart volkje, die paardemensen Haha!
Hier net zo, alhoewel ik in mijn nieuwe huis beter mijn best probeer te doen.
Mijn vader zei altijd dat ie stro in mijn kamer wilde gaan gooien, dan zou het misschien nog eens netjes worden Knipoog *LOL*

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 13:48

Op mijn werk wil ik het ook nog wel eens hebben, ik kan me er bv. echt aan ergeren als het een zooitje is in de koffiecorner. Erg hè, ik ben echt een beetje Dr. Jeckyl and Mr. (Ms.) Hyde op dit gebied. Zonder naar uitziende en pijnlijke transformaties overigens Haha!.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 14:56

Euhm ik ben de slaapkamer aan het opruimen al een paar uur lang, zegt genoeg denk ik Bloos

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 15:04

jantina schreef:
Mijn vader zei altijd dat ie stro in mijn kamer wilde gaan gooien, dan zou het misschien nog eens netjes worden Knipoog *LOL*


herkenbaar.
Ik kon zelfs mijn hooi boven geserveerd krijgen als ik niet heel snel verandering ging inbrengen.

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 15:16

Denk dat ik dit maar even aan mijn ouders moet laten lezen. Kunnen ze zien dat het gewoon bij het paardenvirus hoort .

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 15:47

Mijn moeder zegt niet voor niks:"volgens mij als ik dat paard van jouw op je kamer zet, dat het er dan ineens heel netjes is" Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:04

Ik had precies hetzelfde probleem, maar nu heb ik samen met mijn vriend afgesproken dat we één dag in de week met zijn tweeën gaan poetsen (het huis dan). Maar nu moeten we nog een dag vinden waarop we allebei kunnen...
En die is er in de meeste weken niet. Ik denk dat ik maar beter een huishoudster kan nemen, maar ik besteed dat geld liever aan mijn paard.
Nu ik aan het afstuderen ben, zit ik wat vaker thuis. Ik kan niet werken in een vieze omgeving, dus mijn werkplek ruim ik meestal wel op (maar ondertussen staat er van drie dagen af was op het aanrecht).
Oh, ja mijn vriend is gister door zijn rug gegaan, dus nu komt al het opruimen op mij aan. Dat wordt echt een ramp!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:26

hihi ben dus niet de eenigste.... maar ik heb me zelf een ultimatum gesteld voor het weekend moet het netjes zijn...

...Dreaming with my eye's wide open...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:28

Mijnkast is altijd redelijk operuimd en de poetskist moet echt netjes zijn anders spring ik uit m'n vel Tong uitsteken
Maar m'n kamer...
Dan meot je lef hebben als je daar in het donker doorheen wil lopen... Bloos!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:35

jantina schreef:
Hier net zo, alhoewel ik in mijn nieuwe huis beter mijn best probeer te doen.


Uit ervaring kan ik zeggen dat dat ongeveer een maand goed gaat...... Bloos! Scheve mond

Wij hebben nu afgesproken dat we voor zondag beneden en de slaapkamer iig schoon hebben. De plee's en de douche zijn de volgende prioriteit.
Dat lukt aardig. En de kattebak hou ik ook aardig bij anders verga je van de stank Schijnheilig

Ik heb net de voortuin eens onderhanden genomen, want dat liep ook de spuigaten uit *het onkruid dan he* Haha!
De voortuin is nu wel een beetje 'winterklaar'. Er moeten eigenlijk nog bolletjes de grond in. Maar we hebben ook nog een achtertuin Verdrietig

Je wil ook niet weten hoe vaak ik strijk * meestal als er niets meer in de kast hangt Schijnheilig *

Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:41

Heel herkenbaar, woon al zo'n dertien jaar samen, en mijn vriend verzucht wel eens, dat ik al mijn netheid opbruik bij de paarden, en ik moet toegeven ik ben op stal wel heel erg hoor, alles heeft een vast plek en paard ziet er altijd top uit.

Ik heb mijn vriend wel eens hoofdschuddend voor mijn kast zien staan (op stal) terwijl hem alles tegemoed glom, en thuis hebben we al sinds het begin ieder een eigen kleding kast.. (en dan lijkt zijn kast op mijn paardenkast...) Knipoog

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:43

ik heb dit dus ook en mijn vriend zeg wel eens als ik sta te mesten en hij kijkt, ik wilde dat je thuis eens ging opruimen ipv dat je hier zo netjes bent hahahahahah

nu hebben wij een schoonmaakster Bloos erg he ja voor 1 x in de 2 weken
om het huis te boenen ik schaam ook wel maar ik HAAT huishoudelijk werk dan mest ik nog liever 6 paardenboxen hoor bah wat een rot werk is dat!!

liefs dunja

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:45

ik moet van mezelf altijd het huis binnen een bepaalde tijd aan kant hebben. ik geef mezelf anderhalf uur en dan ga ik als een razende door het hele huis. als ik dat niet doe ga ik tussendoor elke keer wat anders doen en dan kost het veel meer tijd. ik heb gelukkig een afwasmachine en de was laat ik 's nachts draaien (is eigenlijk ook alleen maar een knopje aanzetten).ik was altijd een echt varken toen ik nog bij mijn ouders woonde maar ik verbaas iedereen dat het er altijd redelijk netjes uitziet. en ach als je er zelf maar in kan leven toch?

Z1+1


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:48

om de vergelijking te maken,mijn kamer lijkt meer op een stal dan de stal zelf...zegt dat genoeg?:D

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:50

Same here Haha!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 18:00

Een huishoudster *zucht* dat zou toch wel helemaal fantastisch zijn. Maarja, dat kan ik dus echt wel shaken. Wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:03

heel herkenbaar Haha!

Op stal heb ik een kleine kast waar het allemaal maar net in past, dus daar heb ik nette mandjes waar alle losse troepjes in kunnen en alles heeft z'n vaste plek, anders past het niet. Thuis heb ik de ruimte om alles van me af te smijten, dus dat doe ik dan ook... *LOL*

Nulla tenaci invia est via

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:04

Gut zeg, vind ik toch net een topic nadat ik de kast opnieuw geordend heb Tong uitsteken Overal papier en rommeltjes en nu eindelijk alleen maar kaarsjes, planten(gister gekocht) en beeldjes. De rest van het huis, kijk ik maar niet naar want dan moet ik echt drie keer zuchten hoor...
Mijn paardjes en die van een ander laat ik altijd verzorgt achter, maar niet zo dat het spiegel schoon is, maar wel opgeruimd, maar thuis
Ik woon er al drie jaar en het huis is nog niet eens af, dat zegt genoeg dacht ik zo.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anja_96, Annash, carina, DexterM, Earth, Gigixponys, Kla4tje, lina1998, miepmier26, Miran, nick_en_ik, NinaCharlie, Patriesje, Poekkie, Rex_Rolfo, Sure_lee, tienus63 en 156 bezoekers