tentamen stress

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

tentamen stress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 10:49

Ja hoor, het is weer zo ver. Het blok loopt ten einde, de tentamens komen eraan. Leren leren leren de de hele stresshoop die erbij hoort.... Wat doe je eraan?

Als ik een korte afleiding nodig heb dan ga ik meestal even wat te snaaien halen (of even bokken Haha! ) maar duizelt mijn hele hoofd Ziek en kan ik even geen informatie meer in me opnemen, dan helpt uitwaaien op de rug van mijn trouwe viervoeter over het algemeen wel (als ze niet besluit om een dwarse dag te hebben that is, want dan ben ik alleen nog maar meer frusti Lips are sealed

Zijn er nog meer mensen die last hebben van tentamens en heeft iemand nog tips om het hoofd koel te houden?



Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:23

Ik heb ook bijna weer tentamens en kan me er altijd heeeeel slecht toe zetten om weer te gaan leren.. Ik ga dan de hele dag internetten/bokken/msnen/mailen/bellen/boodschapje doen/wat drinken pakken/wat eten pakken/opruimen enz. enz.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 15:44

Heb net mn tentamenweek achter de rug. Goeie tips?

* Begin op tijd, zodat je niet ineens superveel moet leren.
* Maak samenvattingen, lees het door, zeg het hardop, want door die verschillende manieren van leren onthoud je het beter
* Verdeel de stof in blokjes, en stel jezelf wat leuks in het vooruitzicht als je dat blokje gedaan hebt.
* Als je denkt dat je iets niet voldoende kent, maar de toets heb je morgen, sta dan wat vroeger op om alles nog een keer door te kijken. Dan ben je nog fris, grote kans dat het beter blijft hangen

Heel veel succes, enne, je kan het! OK dan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, chinnie, Cowboy55, Danielleeee_, Emoreoa, Esther_r20, IASCrawler, ikkedus, Lynn_Nikita, moonsparkle, Roosch, shaddy82, zimbri, Zwerte en 36 bezoekers