Scholen, ze blijven je achtervolgen (xtr diploma)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Scholen, ze blijven je achtervolgen (xtr diploma)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 13:59

Haha!

Ik wordt net gebeld door Hogeschool Delft (nu Hogeschool InHolland). Ze zijn aan het opruimen en kwamen een diploma en nog wat dingetjes van me tegen, of ik het ff op kwam halen.

Op zich best raar als je zo slordig met je diploma omgaat he. Schijnheilig
Maar laat het nu zo zijn dat ik ruim 2,5 jaar geleden al afgestudeerd ben en mijn diploma allaaaaaaaaaaang heb.

Nu is het wel zo dat als daar iets fout ging het goed fout ging, maar ik heb alles zonder herkansingen gedaan, wel tot en met de 4e alle 4 de afstudeerrichtingen gedaan maar uiteindelijk toch alleen op milieutechnologie afgestudeerd. Dat laatste was ff moelijk te begrijpen voor ze. Toen ik mijn diploma had was ik blij.

Ik ben dus wel benieuwd, misschien krijg ik nu wel een diploma van een andere opleiding Schijnheilig Bloos

Rare jongens, die hogescholen.......


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:47

Snap het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen. Als ik het goed begrijp krijg jij dus zometeen een diploma waar jou naam op staat van een opleiding die je nooit afgerond hebt ofzo? Apart iig, ook wel slordig idd als je zo met diploma's omgaat! *LOL*

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 17:26

Ik heb dus al een diploma en ze belden me dat er een diploma van mij nog steeds daar lag.
Ik snap er dus zelf ook niks van.
Maar goed die school is nooit helemaal helder geweest voor mij

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie