Soepele spieren? D-ty Paardendrogist

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Soepele spieren? D-ty Paardendrogist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 23:11

Mander zit aan de rechterkant op zijn schouder en linkerkant van zijn nek behoorlijk vast.
Nu ben ik al bezig met kleine cirkels links en rechtsom en andere 'soepel-maa'-oefeningen', maar ik vroeg me af of er een voedingssupplement (oid) bestaat wat meehelpt aan het krijgen van soepele spieren?

*edit* Na ff snuffelen op de site van de paardendrogist kwam ik D-ty tegen:
NAFDty bevat een breed scala natuurlijke ingrediƫnten voor een goede afvoer van melkzuur en draagt bij aan gezond, sterk spierweefsel. De ingrediƫnten verhogen de natuurlijke weerstand tegen de beschadiging die melkzuur kan veroorzaken. U kunt NAF D-ty gerust langdurig aan het voer toevoegen.

Iemand hier ervaring mee?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:26

Nee geen ervaring. Maar ben wel een voorstander van paardendrogist artikelen. Je kan het proberen baat het niet dan schaad het niet Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:20

Het is inderdaad een goed product, maar zal het probleem niet verhelpen.
Wat je kunt proberen is een osteopaat laten komen om te kijken of er iets dwars zit. Er zitten hele goede in Belgie (www.icreo.com), maar dat is ook weer met kosten verbonden. Maar persoonlijk zou ik het geld van de paardendrogist aan de osteopaat geven....heb je in mijn ogen meer aan.

Wat betreft de eenzijdige stijfheid: ieder paard heeft zo zijn voorkeuren. Dat krijg je, als er echt niets scheef zit, er alleen maar uit door goed te trainen. En dan bedoel ik niet uren lang op de slechte kant te blijven hameren, maar eerder de ontspanning te zoeken en van daaruit de moeilijke kant op te pakken.

Hoe rij jij warm? Wanneer begin je aan je oefeningen? Hoe deel jij je les in? Zijn allemaal factoren die meehelpen bij het soepel maken van je paard.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:22

het spul werkt echt hoor! Is zeker aan te raden maar het is idd niet de enige remedie. Je zal ook je training wat moeten aanpassen.
Daarbij is het erg duur spul maar het werkt zeker!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:20

ik zou ook eerder aan de osteopaat gaan dan aan de poeders. Met mijn eigen paard had ik ook al vanalles geprobeerd voordat ik aan de osteopaat ging. Hij heeft eea weer rechtgezet en mijn paard is soepeler dan ooit. Ik heb idd de belgische man van icreo gehad. Kostte me 80 euro maar ik heb er geen spijt van gehad. Hetprobleem bleek in de rug te zitten terwijl ik dacht dat het de nek was omdat hij ook altijd stijf was op links. Het is de investering echt waard geweest Knipoog

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:29

D-Ty werkt vooral voor spierbevangenheid, maar kan ook gewoon gebruikt worden. Eerst de oorzaak opzoeken, dan pas suplementen toevoegen.
MaxH werkt ook super btw, heb met beide zeer goede ervaringen.