bang voor veearts en paardentandarts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

bang voor veearts en paardentandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 14:43

mijn paard heb ik nu 3 jaar en hij is voor de rest heel rustig van karakter, alleen als de veearts of de paardentandarts komt gaat hij helemaal flippen. Het is gelukkig al een stuk minder als eerst, maar hij blijft het doen. Wie heeft dit nog meer??

I love Goofy en Wesley forever and always koessies claudia


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 14:47

Ken het probleem Verdrietig Mijn arabier heeft dat ook helaas. Hij heeft een traumatische ervaring opgelopen tijdens zijn castratie, ze hadden hem plaatselijk verdoofd. Sindsdien kan er geen veearts meer in de buurt komen en hij is weg... hij laat zich niet vangen en ruikt het al als ze voor zijn box staan. Hij reageert erg heftig en wordt bang en door de angst gaat hij bluffen en stijgeren en bokken (niet op de man gericht hoor). Gelukkig is mijn veearts niet bang voor hem en zegt dat Omar een goudeerlijk paard is.. maar ik zie er soms zo tegenop als hij alleen maar geent moet worden dan wordt hij al gek Verdrietig Uiteindelijk maakt hij het alleen maar erger voor zichzelf want het enten duurt 3 keer zo lang door zijn achterlijke gedrag... 1e keer prikken.. naald krom, 2e keer prikken naald weg in box en 3e keer was eindelijk raak Scheve mond Bah Boos!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 12:08

jaa, dat ken ik, wat in 1 seconde gedaan kan worden duurt nu veel langer!!! das echt balluh

I love Goofy en Wesley forever and always koessies claudia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Yaffie en 89 bezoekers