Gatsie, morgen naar de dokter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Gatsie, morgen naar de dokter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 09:38

Ik heb regelmatig last van mn knieën. Is natuurlijk niet fijn, maar vaak is het met een dag (soms twee) wel weer over. Maar de laatste tijd heb ik steeds vaker last en gaat het minder snel over. Kan bijna zeggen dat ik altijd last van mn knieën heb... Een aantal jaar terug had ik dat ook, maar toen danste ik nog en bleek dat ik mn knieën overbelast had. Nu dans ik niet meer, rij alleen nog paard en 1 keer in de week zwem ik. Vooral na het zwemmen doen mn knieën pijn.
brr ik heb helemaal geen zin om morgen naar de dokter te gaan om ernaar te laten kijken. Wie weet mag ik weer een tijd niet rijden of is er wat ergs aan de hand...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:43

He bah, niet leuk. Hopelijk is het niet ernstig en kunnen ze er gemakkelijk wat aan doen. Beterschap
*knuf*

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:58

He gatsie, nu maar hopen dat het allemaal meevalt.
Sterkte.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:01

Ik heb ook regelmatig last van mijn knieën, een heel raar gevoel is dat dan, vooral traplopen ed is dan niet prettig. Sterkte bij de dok!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:51

Nou succes ermee! Ga je van tevoren niet teveel zorgen maken, dat verpest alleen je dag maar. Ik moet ook naar de dokter maar dan vandaag, dus ik doe gezellig mee met dokteren Knipoog


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:01

Pijn in je knieën is erg rot, het begon bij mijn rechterknie na een skivakantie. Dokter constateerde het 'patella-pijn-syndroom', maar sinds een paar weken heb ik ook last van mijn linkerknie. Heb reumatische klachten, dus moet ook binnenkort weer naar de dokter en zie er ook tegenop, ben bang voor slecht nieuws.
Succes ermee en laat je ons weten wat je had?

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:05

Toevallig zeg, ik heb ook erge last van mij knieen en het komt niet doordat ik in de groei ben.. Verward Veel succes!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 12:47

thnx allemaal Lachen Ik maak me aan de ene kant geen zorgen aangezien ik het vaker heb en het dan wel overgaat. Maar aan de andere kant, de pijn in mn linkerknie is niet de "normale" pijn. Dus we zullen het morgen wel horen.
ikke_89 -> bij mij was het de eerste keer dus ook niet doordat ik in de groei was. Gelukkig was het toen "alleen maar" overbelast. Hoop dat ik er dit keer weer zo makkelijk afkom?

Gelukkig mag ik als beloning nadat ik bij de dokter ben geweest weer naar Creil, naar mn oude stageplekje Lovers Lekker een lang weekend paarden, hopen dat ik van de dokter mag rijden (en anders ga ik pas dinsdag zn advies opvolgen *foei*)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anouck, BingBot en 130 bezoekers