Ik heb tijden gekend dat ik me beter heb gevoeld..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Ik heb tijden gekend dat ik me beter heb gevoeld..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 11:25

nou, ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen, maar ik wil het toch even kwijt.
t gaat de laatste tijd niet zo goed met me.. Een paar maanden geleden heb ik zelf een einde gemaakt aan de relatie met mijn vriend (2 jaar).2 weken me verrot gevoelt en toen DACHT ik dat het beter met me ging.Heb een nieuwe hele leuke jongen leren kennen en het gaat goed tussen ons..Tenminste, dat denkt hij.. Volgens mij zit het allemaal n stukje dieper dan ik dacht.Ik dacht, nou ben nog nie helemaal over mijn ex heen maar dat is het niet, ik vertrouw helemaal niemand meer (nou was ik al slecht in vertrouwen maar nu is het helemaal erg)
Mn nieuwe vriend is heel erg lief voor me, bijna te lief maar ik weet niet wat ik ermee aan moet. In mijn vorige relatie draaide het alleen maar om mijn ex en zijn sjago buien en (drugs)problemen en door hem ben ik nog meer het vertrouwen in mensen kwijt geraakt.
Ik merk aan mezelf dat het niet goed gaat met me.. ben erg wantrouwend, sjago, teruggetrokken, heel snel geirriteerd en vraag me de laatste tijd vooral veel af wat de zin van mijn leven is, wie me zouden missen als ik er opeens niet meer was, waarom dit allemaal nodig is..
Vooral als ik s'avonds in mijn bed lig denk ik er veel over na en de gedachte die eruit komen zijn niet erg positief..
Ik weet het allemaal ff niet meer.. Ik geef veel om mijn nieuwe vriend maar voel me er absoluut niet goed bij, dat ligt helemaal niet aan hem maar voor 100% aan mij, ik vertrouw hem niet, al mijn energie gaat op aan het wantrouwen van iedereen.. Ik heb het hier nog met niemand over gehad, gewoon omdat ik niet weet wat ik ervan moet zeggen.. Ik wil het gewoon allemaal niet meer..Wil me ook weer eens goed voelen maar als ik er zo over nadenk heb ik me dat al heel erg lang nie meer gevoeld, alleen toen ik met wat vrienden een week in noordwijk zat, geen zorgen aan me hoofd, lkkr gek doen met zn allen, toen moest ik weer naar huis, terug naar de ruzies met mijn (toenmalige) vriend.
Het spijt me als het een beetje een warrig verhaal is, ik kan gewoon nie uitleggen hoe ik me op dit moment voel, maar ik weet wel dat t niet goed is!!
Het is nie uit te leggen, weet zelf eigenlijk ook niet echt wat ik voel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:37

Volgens mij is het veel belangrijker dat jij weer eens dikke vriendjes met jezelf wordt, dan dat je je druk maakt om relaties met andere mensen.
Neem lekker de tijd voor jezelf joh, relaties (zeker serieuze) komen later wel weer.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:42

Precies hetzelfde advies als Sonja. Neem lekker de tijd voor jezelf.
Leer weer van jezelf te houden en ALLEEN gelukkig te zijn. Want pas als je zelf gelukkig bent, kun je dat geluk ook met anderen delen. Een ander kan jou namelijk niet gelukkig maken.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:43

Juist daar heeft Sonja een heel goed punt. Ik heb mezelf eens eenw eek nadat het uit was, in een nieuwe relatie gestort. Leek allemaal prima te gaan. Tot het moment dat het uit ging. Wat bleek, toen moest ik die eerste relatie nog helemaal verwerken dus kwam alles dubbel zo hard aan.

Waar je nu mee bezig bent is niet eerlijk voor je nieuwe vriend en voor jezelf Vertel in elk geval aan het dat je er zo mee zit en wees eerlijk. Het beste zou imo zijn om eens lekker op jezelf te staan, onafhankelijk van al die kerels. ZOdra je je dan weer goed voelt kan je pas rekening gaan houden met gevoelens van anderen, anders ga je er nu aan onderdoor! Succes!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 11:49

daar hebben jullie opzich wel gelijk in, maar ben heel erg bang hem te kwetsen, en ben bang hem kwijt te raken als ik nu tegen hem zeg dat ik tijd nodig heb voor mezelf, omdat ik weet dat t heel erg moeilijk zal zijn weer zo'n ongelooflijk lieve jongen te vinden.. daarbij als ik alleen ben (bv op mijn kamer ofzow) dan word ik gek, dan ga ik veelste veel nadenken, dat is ook het probleem, denk veelsteveel na!! over alles, een onboeiend dingetje ga ik dan over nadenken en zo word het vanzelf een probleem imo!ik weet dat ik het mezelf moeilijker maak dan het is maar ik kom er nie vanaf lijkt wel..