hans teeuwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

hans teeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 10:46

gisteravond ben ik naar de nieuwe voorstelling van Hans Teeuwen geweest in het luxor in rotterdam. Ik had er helemaal zin in want ik ben een grote fan van hem en had wel zin om een potje te lachen.

nou.......ik vond het een beetje tegenvallen, er zaten wel leuke stukken in, maar het was niet zo dat ik niet meer bij kwam van het lachen.

Zijn er meerdere bokkers heen geweest? en hoe vonden jullie het?

Z1+1


Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:48

Ben er niet heen geweest maar vind Hans Teeuwen wel erg goed Lachen Wat zonde dat het tegenviel joh..

Alright then, I confess.. It's my intention to commandeer one of these ships, pick up a crew in Tortuga, raid, pillage, and plunder, and otherwise pilfer my weasley black guts out.

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:20

Ik ga zondag heen. Wat jammer dat het tegenviel, ben zelf ook helemaal HT fan, dus ben erg benieuwd.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:22

Ik ben niet geweest, maar ik vind hem ook niet zo leuk. Ik kan er niet echt om lachen. Geef mij Lebbis en Jansen maar bijvoorbeeld.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:27

Eerder dit jaar zijn een aantal bokkers naar een Try-out geweest. Daar werd al duidelijk dat z'n nieuwe voorstelling niet zo sterk was als eerdere voorstellingen van hem. Misschien even een dipje, hij heeft wel eerder een mindere show gehad.

Dat mensen Lebbis en Jansen zo geweldig vinden kan ik trouwens niet snappen. Die gasten brengen alles op zo'n alsof ze zichzelf helemaal het einde vinden, gewoon de manier hoe ze praten enz. Kan ze niet uitstaan en grappig vind ik ze nauwelijks.

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:32

Ik wil er ook nog een x heen!! in vind die gozer zooooow grappig!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:43

Mijn man gaat er in maart heen, samen met een vriend, ik hou helemaal niet van Hans Teeuwen.... Bloos!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, anne7, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, criollo_yess, Danseresje, Donderwolk55, Eliana, ferropaard, GoogleAdsense, Googlebot, Lalladidoo, mala26, MDWStables, ryukapple, Sewri, XxMariellexX, YandexBot, ynskek en 222 bezoekers