Pasha en Schriktraining FOTOS DOEN HET!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Pasha en Schriktraining FOTOS DOEN HET!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 22:09

Haai haaai allemaal,

Nou bij ons op de club hebben ze wat nieuws bedacht namenlijk schriktraining en Vrijdag was het dan zover,
we kregen schriktraining van een echte politieman (bereden politie ) Haha!

Het was heel erg leuk en leerzaam,
hier wat foto's. ze zijn wel een beetje donker maar het was laat en het regende.....

Eerst moesten we gewoon voor ons zelf losrijden en er stonden al wet gele emmers, en er lagen oranje zeilen op de grond.
Toen moesten we door de emmers zig zaggen met 1 hand, dat moesten we oefenen in stap, draf en galop, hahaha en dat was best moeilijk zo sturen, zig zaggen met 1 hand Clown

Toen kwamen er parasols in de emmers en moesten we daar ook weer met 1 hand tussen door zig zaggen in stap draf en galop Lachen

Toen moesten we bij hem komen, en gingen we kijken of de ponys bang waren voor een doek en Pasha was de eerste Cool
Oeehhh en pasha vond het me toch eng!!!! Schijnheilig Cool

De Doek Pling... Je ziet het Pasha was erg onder de indruk Tong uitsteken
Afbeelding

Pasha denkt:... Mmmm... Kan je dat eten... Cool
Afbeelding

Neee Pasha, dat kan je niet eten Laat LOS
Afbeelding

Goedzo das braaf Knipoog Achja ze zal wel denken, ik heb altijd wel wat voor me ogen hangen Schijnheilig
Afbeelding

En toen nog ff een stukje rondstappen en draven
PASHA NIET SPIEKEN Boos! Knipoog
Afbeelding

Toen werden er 2 parasollen ( of hoe je het ook schrijf Tong uitsteken )
naar elkaar toegelegd en moesten we daar tussendoor stappen draven, en op het laatst galoperen Haha!
Pasha was allang niet meer onder de indruk want ze had er net nog een met haar tanden op de grond gegooit, terwijl de andere pony's angstig achreruit kropen Knipoog

De opstelling, hier was het nog een beetje breed :
Afbeelding

Maar pasha had nou echt zoiets van... Verward wat is dit allemaal, achjaaa dat kan er ook nog wel bij Knipoog
Afbeelding

Er tussendoor stappen ging goed Knipoog Hier al weer smaller
Afbeelding


En op het laatst, op het allersmalst, met een emmertje ertussen en...
Tadaaaa.... OK dan! Lovers Lieve Pasha
Afbeelding

Nou ik had al wel verwacht van, of ze vind alles eng, of ze heeft zoiets van okee, hier staat zoveel dus laat maar, en ja het was dus toch het laatste Lachen

We moesten ook nog met grote vlaggen zwaaien en dat vond ze wat minder, ze had echt zoiets van: WAAG HET MIJ EENS AAN TE RAKEN !!! Boos! hahahah
als die vlag maar iets bij haar kont kwam oeehh... haha vond ze nie fijn Tong uitsteken

Maar ik was toch wel heel trots op mijn paardjuh, ze is geen een x ergens van geschrokken, ze begon alles maar af te breken Tong uitsteken Haha!
hahaha
Nou volgende x hebben we het weer en dan moeten we over het zeil heen lopen, en als we nog meer trainingen willen gaan we ook oefenen met:
Tractors, zeil met schuim, rook, en lawaai!!
dus ik kijk er erg naar uit Haha!:D:D

Liefs Laura en een super brave Politie Knol Knipoog
Laatst bijgewerkt door Pasha op 04-11-03 22:51, in het totaal 4 keer bewerkt

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:50

gave foto's Laura!
Wil ik ook wel een doen! Allen ben bang dat Forrest dat niet wil.. Clown

Die oefening met die doek is gaaf!
Zoek Pasha! Knipoog

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:50

wow wat een koele kikker is die Pasha zeg! Stoer man *LOL*

Maar echt heel erg gaaf! Je boft maar!! Ik wil ook Verdrietig (alhoewel.. zou denk ik niet zo'n succes zijn met Mirei want die heeft t niet zo op flapperende vlaggen enzo Schijnheilig ) Nouja, dan neem ik Lent mee Schijnheilig

Pasha schreef:
Nou volgende x hebben we het weer en dan moeten we over het zeil heen lopen, en als we nog meer trainingen willen gaan we ook oefenen met:
Tractors, zeil met schuim, rook, en lawaai!!
dus ik kijk er erg naar uit Haha!:D:D

Ik ben zó jaloers Verdrietig Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:51

Ik heb ze lekker gezien Tong uitsteken

Gewoon bij eigenschappen het adres in je adresbalk plakken.

Het lijkt m echt leuk zo'n training! Jammer dat ze een beetje donker zijn maar Pasha doet het wel braaf he!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:55

stoer is ze hoor Cool
lijkt me echt gaaf om een keer zoiets te doen!!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:55

Zo dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit. Altijd makkelijk zo'n training zo weet je wat je met je paard kan en waar ze tegen kan. Ook fijn dat er dan iemand bij is die er ook verder verstand van heeft. Ik hoop dat ik ook eens een kans krijg om zoiets met Solide te gaan doen. Verder heeft het vertrouwen tussen jou en je paard er ook veel mee te maken. Tenminste vind ik. Als je paard jou vertrouwd en andersom zal die veel eerder tussen rare dingen lopen of zo...

Wel een heel braaf paardje heb je zeg.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 22:58

Solide schreef:
Zo dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit. Altijd makkelijk zo'n training zo weet je wat je met je paard kan en waar ze tegen kan. Ook fijn dat er dan iemand bij is die er ook verder verstand van heeft. Ik hoop dat ik ook eens een kans krijg om zoiets met Solide te gaan doen. Verder heeft het vertrouwen tussen jou en je paard er ook veel mee te maken. Tenminste vind ik. Als je paard jou vertrouwd en andersom zal die veel eerder tussen rare dingen lopen of zo...

Wel een heel braaf paardje heb je zeg.


Waahaa jaa zo komt het wel over jaa...
Maar meestal ben ik toch degene wie het vaakst door de bak vliegt Schijnheilig

Want tijdens deze training vond ze dat allemaal niet eng, maar DE HEG die er ALTIJD staat, noohhhh die was toch ENG Tong uitsteken
en dan ziet ze allemaal konijntjes enzo.. haha Trutje Lovers

Lakini

Berichten: 150
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:05

Koel man, zeker dat er zo'n training ervoor is!
Mensen, kei koel!

Zal wel kei spannend zijn om te kijken wat je paardje doet Knipoog
Haha, wel kei schattig toen ze sprong.... Lovers
~~}> Vlaggetjes zelfs tegen haar kontje....
Oei.. volgens mij mogen die mensjes maar oppassen met haar in de beurt Tong uitsteken ~~}> haha
Nee hoor, was maar een geintje Knipoog

Ziet er echt leuk uit meisie..

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:06

Tof zeg!! Lijkt mij ook stoer om te doen!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:13

Lijkt net Jamy, die gaat ook altijd alles afbreken op opeten *LOL*
Leuke foto's hoor! Pasha ziet er goed uit Lachen

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:14

Wat een mazzelaar ben je toch!

En superstoer dat ze het zo braaf deed Cool

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:16

Zoiets zou Heros ook wel kunnen gebruiken zeg!
leuk idee!

en wat staat je pony er charmant op met een hoofddoek Tong uitsteken

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:17

Tof zeg Laura!! Pasha is echt zo'n lekkerding he!!!! Kwijl Ik wil ook zo'n pony!!!! *LOL* Véél suc6 nog met haar.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:20

Gaaf zeg!
echt leuk zo'n oefening

Pasja is braaf!!! OK dan!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:25

Pasha"]
[quote="Solide schreef:
Zo dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit. Altijd makkelijk zo'n training zo weet je wat je met je paard kan en waar ze tegen kan. Ook fijn dat er dan iemand bij is die er ook verder verstand van heeft. Ik hoop dat ik ook eens een kans krijg om zoiets met Solide te gaan doen. Verder heeft het vertrouwen tussen jou en je paard er ook veel mee te maken. Tenminste vind ik. Als je paard jou vertrouwd en andersom zal die veel eerder tussen rare dingen lopen of zo...

Wel een heel braaf paardje heb je zeg.


Waahaa jaa zo komt het wel over jaa...
Maar meestal ben ik toch degene wie het vaakst door de bak vliegt Schijnheilig

Want tijdens deze training vond ze dat allemaal niet eng, maar DE HEG die er ALTIJD staat, noohhhh die was toch ENG Tong uitsteken
en dan ziet ze allemaal konijntjes enzo.. haha Trutje Lovers
[/quote]

Och ja ieder paard moet iets hebben waar ze schrik van hebben... Anders is het ook niet meer leuk. Maar dan zal je zelf ook wel verrast zijn dat ze zo rustig reageerde of niet?

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:32

Knap dat ze zo cool blijft met al die enge dingen Ik geloof dat ik Marko daar dus écht niet langs zou krijgen, dat is me toch een watje Schijnheilig

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 23:38

Solide"]
[quote="Pasha"][quote="Solide schreef:
Zo dat ziet er inderdaad heel erg leuk uit. Altijd makkelijk zo'n training zo weet je wat je met je paard kan en waar ze tegen kan. Ook fijn dat er dan iemand bij is die er ook verder verstand van heeft. Ik hoop dat ik ook eens een kans krijg om zoiets met Solide te gaan doen. Verder heeft het vertrouwen tussen jou en je paard er ook veel mee te maken. Tenminste vind ik. Als je paard jou vertrouwd en andersom zal die veel eerder tussen rare dingen lopen of zo...

Wel een heel braaf paardje heb je zeg.


Waahaa jaa zo komt het wel over jaa...
Maar meestal ben ik toch degene wie het vaakst door de bak vliegt Schijnheilig

Want tijdens deze training vond ze dat allemaal niet eng, maar DE HEG die er ALTIJD staat, noohhhh die was toch ENG Tong uitsteken
en dan ziet ze allemaal konijntjes enzo.. haha Trutje Lovers
[/quote]

Och ja ieder paard moet iets hebben waar ze schrik van hebben... Anders is het ook niet meer leuk. Maar dan zal je zelf ook wel verrast zijn dat ze zo rustig reageerde of niet?
[/quote]

Ene kant wel en de andere kant had ik dit wel gedacht want kijk,

Als er 1 iemand met 1 paraplu staat, dat vind ze dat helemaal eng, maar staat de hele zijlijn vol, dan is het niet opvallend en dus negeert ze het,
Zo dacht ik ook over deze schriktraining ik dacht van dan krijg je allemaal spullen bij elkaar en dan vind ze het niet eng hahaha
Ze is wel slim, maar als ze dan 1 konijntje in de heg ziet oohhh Jeeee Das eng Tong uitsteken Scheve mond Cool hahah
Dus ik een beetje al zon gevoel Knipoog

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:41

Pasha schreef:
Ene kant wel en de andere kant had ik dit wel gedacht want kijk,

Als er 1 iemand met 1 paraplu staat, dat vind ze dat helemaal eng, maar staat de hele zijlijn vol, dan is het niet opvallend en dus negeert ze het,
Zo dacht ik ook over deze schriktraining ik dacht van dan krijg je allemaal spullen bij elkaar en dan vind ze het niet eng hahaha
Ze is wel slim, maar als ze dan 1 konijntje in de heg ziet oohhh Jeeee Das eng Tong uitsteken Scheve mond Cool hahah
Dus ik een beetje al zon gevoel Knipoog


Hahaha, ja zo is die van mij ook wel een beetje. Meerdere dingen vind ze niet eng, maar als het er maar ééntje is dan vliegt ze...

Maar toch het zijn felle kleuren en er gebeurd vanalles om haar heen. Ik vind het toch knap. Heb bewondering voor je paardje.

Trouwens ff offtopic. Ik had nog in je profiel gekeken. Maar Pasha is ook SUPER STOER zeg!!! Kan je zeker wel trots op zijn, ik vind het een super leuk beestje. Daar zou ik zo verliefd op kunnen worden.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 23:44

Citaat:
Hahaha, ja zo is die van mij ook wel een beetje. Meerdere dingen vind ze niet eng, maar als het er maar ééntje is dan vliegt ze...

Maar toch het zijn felle kleuren en er gebeurd vanalles om haar heen. Ik vind het toch knap. Heb bewondering voor je paardje.

Trouwens ff offtopic. Ik had nog in je profiel gekeken. Maar Pasha is ook SUPER STOER zeg!!! Kan je zeker wel trots op zijn, ik vind het een super leuk beestje. Daar zou ik zo verliefd op kunnen worden.


Bloos! Aahh hahaha Bloos Dankjuhhh.... ben ik het wel beetje me eens Haha! Lovers

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:07

Tjee, schriktraining. Dat is nog eens een idee om paarden bomb-proef te maken. Dit zal ik onthouden, is eens een goed idee om de training mee af te wisselen. OK dan! OK dan! Goede pony heb je hoor

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:15

. Pjelk zou vast at minder blij zijn met zo`n doek op z`n hoofd Schijnheilig .Oooh dat lijkt me echt wel leuk zo`n poolitiepaarden training!En Pasha is wel een heer stoer paardje zeg Cool

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:25

oh wat een leuk idee zeg, pasha doet het ook netjes zeg

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:45

Kewl kan ik ook wel eens gaan doen met Ro Verward hahaha dies zo gek soms hihih

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:51

wow zou ik ook wel willen met mijn C-tje!!
maar als er zon auto langkomt met zon dngen op t dak dat er zown liedjes uitkome vliegt ze al weg haha!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:16

Wow, ik wou dat ik dat ook met mijn pony kon doen, maar die raakt het al kwijt bij één oranje zeil ofzo op 100 meter afstand.