Behoefte aan gezamenlijke training in het Oosten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Behoefte aan gezamenlijke training in het Oosten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 08:54

Even peilen:
Is er interesse genoeg om op zaterdagavond, eens in de twee maanden ongeveer, een manege af te huren om gezamenlijk te trainen in het oosten van het land?
Het zou gaan om een locatie in Holten of directe omgeving, vlak langs de A1 tussen Deventer en Hengelo. Binnenbak van 40x20 meter, GEEN slidingbodem (dressuurstal), wel gebruik van de kantine maar ik wil niet de bar open hebben, dus alleen gebruik van koffie-, frisdrank en snoepautomaten. Eigen broodjes meenemen geen probleem, maar geen alcohol.
Geen les, maar echt puur gezamenlijk trainen, ideeen uitwisselen, evt. paard uitwisselen etc. Voor opzet zie berichten van Blaze over trainingen in Beverwijk.

Ik wil eerst weten of er meer mensen aan deze kant van het land zijn die hier behoefte aan hebben. Ik zou er nl. graag aan deelnemen maar ik vind Beverwijk gewoon echt te ver, dan staan de paarden 6 uur in de veewagen voor een training...

Als je reageert, vermeld dan ook even of je met je paard zou komen of niet. Ik heb GEEN leenpaarden tot de beschikking. Ben niet te beroerd om m'n eigen merrie eens af te staan maar ben zeer selectief in wie ik in het zadel plaats laat nemen Haha!


Sonja


Simpley
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:02

Hallo, lijkt me hartstikke leuk, ik doe mee! Met of zonder paard. Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:04

Super, da's onze eerste Westerntinker! Lovers Who's next?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:46

Het lijkt mij best gezellig maar zoals in mijn onderschrift te lezen staat ben ik al vrijwel elk weekend op sjouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:27

Begin december heb je nog niks staan dus da's geen excuus Cornelie Haha! Tong uitsteken *LOL*

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:38

Inderdaad, NOG niks Lachen maar de aanvragen zijn de deur al uit Knipoog

Ropers

Berichten: 527
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:48

Dit is een goed idee,ik doe mee met een mijn paardje.
Eindelijk meer mensen in twente die westernrijden.

groetjes christel

De beste leerlingen hebben de moeilijkste opdrachten!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:53

behoefte wel, vervoer niet...Dus zal moeten wachten tot ik een trailer of zo heb. Tegen die tijd wil Jip ook wel meedoen...

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 08:57

Ja hoor lijkt me leuk om eens in de 2 maanden elkaar te ontmoeten en gezamelijk te rijden en ervaringen uit te wisselen. Alleen Anya en ik moeten ons vervoer nog regelen. We zijn er wel mee bezig, maar perssonlijk wil ik graag wachten met het kopen van een trailer tot ik me weer wat beter voel.

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:05

jeanette schreef:
Ja hoor lijkt me leuk om eens in de 2 maanden elkaar te ontmoeten en gezamelijk te rijden en ervaringen uit te wisselen. Alleen Anya en ik moeten ons vervoer nog regelen. We zijn er wel mee bezig, maar perssonlijk wil ik graag wachten met het kopen van een trailer tot ik me weer wat beter voel.


Eh voor de duidelijkheid. Jeanette is de Jip waar ik het over heb. Das haar bijnaam. En het maakt dat ik vaak Janneke genoemd word... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:02

Al met al dus alleen Tari die zeker met paard zou komen en Simpley misschien. Dat is te weinig om e.e.a. voor op te zetten, dus daar ga ik dan de energie niet insteken.
Mocht iemand individueel behoefte hebben aan eens samen trainen, dan ben ik daar vaak wel voor te porren, mits het niet te ver rijden met de veewagen is.

Thanks voor de reacties!


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:24

We kunnen het plan natuurlijk een half jaartje uitstellen. Dan hebben wij vervoer...
Bovendien zijn er een paar Western bokkers uit Twente waarvan ik weet dat ze niet zo heel vaak op bokt zijn...Die kunnen we natuurlijk PB-en.

Niks voor jou hoor Sonja om het zo snel op te geven Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:29

*LOL* 't Was ook maar even polsen, voor ik uberhaupt met de manegeeigenaar ging overleggen Haha!
Misschien van 't voorjaar.....
(en als het bij ons kan, betekent dat dat Leo en Mileen niet op de wagen hoeven en dat die dus ongebruikt staat....... )

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:36

Ik hoop dat er van dit uitstel geen afstel komt. Leek me nu net zo leuk om eens in de 2 maanden elkaar te ontmoeten.

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:39

Kijk dat is in ieder geval al vijf paarden. Twee van ons, twee van jou, en Tari. Simply misschien... Semmy en Dinopino zijn misschien ook geinteresseerd. Die ga ik ff mailen (wonen in Hengelo en Enschede)...
Dus dan begint het al ergens op te lijken.

En mochten we de goede trailer nog niet gevonden hebben... dan komen we gewoon eenmalig bij jou bedelen om een lift Knipoog Clown

En in de tussentijd kun je natuurlijk altijd nog een keer in Hengelo komen trainen (nou ja De Lutte dan). Altijd leuk. En je krijgt nog steeds een etentje van me OK dan!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:48

Ja goed idee Anya. Sonja kom gezellig een keer bij ons in de Lutte

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:55

Wordt dan zonder paardje, Mileen staat met een peesblessure, en ben pas anderhalve week aan het stappen. Kan dus nog effe duren....
(Maar ik laat me ook graag zonder paard uitnodigen Tong uitsteken )

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:00

Bij deze. Uitgenodigd! Je kan kiezen op welk paard/pony je wil en daarna hap!

Sowieso altijd interessant om een andere goede ruiter eens op je paard te laten rijden. Levert altijd zinvol commentaar op. Foutjes sluipen erin Schijnheilig Behalve bij mijn perfecte B'elanna en haar baasje dan Clown Clown Clown

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:32

hahahaha. Perfecte draak. Ja dat wel. Ze mag ook op Seven als ze dat wil. Een super westernpony.(hihihi)

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:36

Hahaha zal ik het dan maar toegeven.... ik heb nog nooit op een paard gezeten, weet niet eens wat de voor- en achterkant is.... Je dacht toch ook niet dat ik echt een Fjord heb waar ik western mee rijd, dat kan helemaal niet! Haha! Tong uitsteken
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Hihi, zal graag gebruik maken van de uitnodiging!!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:56

Nee kan ook niet. Fjorden horen voor de kar. Western kan alleen met quarters, niet op draken, niet op fjorden en niet op pony's.

Ik stel voor in december ergens... dan is Jip door haar chemo-kuren. We PB-en wel ff met mogelijke datums van de week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:14

Ja leuk, in december loopt Mileen ook wel weer, kunnen jullie mijn gele draakje ook eens uitproberen. En dan kan Leonardo ook mee, maken we er een dagje ponykamp van! Haha! Komen we lekker bij jullie trainen en beppen, daarna lekker happen met z'n allen, gezellie!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:05

OK dan! OK dan! OK dan!
superplan!
Mag ik madeliefjes in de manen vlechten dan?
Clown ah toe???? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:40

Nee dat wil ik niet hebben. Jij hebt een KWPN'er en die horen knotjes in de manen te hebben. Ben je nou helemaal gek geworden! Tong uitsteken

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 08:37

Ach een beetje gestoord zijn Anya en ik wel, maar dan wel prettig gestoord.

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers