ingebroken in ons huis!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

ingebroken in ons huis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 00:15

Scheve mond
We kwamen rond kwart voor 10 thuis, maken nog een geintje dat we het licht weeer aan hebben laten staan...lopen verder schrokken ons wild!
Het slot was eraf! Scheve mond

meteen achterom gerend, ik stond echt in mijn broek te schijten van angst
wat als ze nog in huis waren? wie moet ik bellen? 112?

Walter is over de schutting geklommen en al bevend heb ik mijn moeder gebeld..gelukkig was er niemand meer in huis.
Meteen 112 gebeld, doorverbonden naar de politie, doorverbonden naar politie nieuwegein..voordat we iemand aan de lijn hadden, waren we 10 minuten verder Schijnheilig

Alles stond open, je kan het zo gek niet bedenken of ze hadden eraan gezeten! Boos!
Walter zijn nieuwe home cinema set weg, onze digitale camera,mijn hele kluisje met al mijn dierbare goude sieraden, walter zijn mobiel en onze mooie huistelefoon,2 dure horloges van walter, 50 euro aan losgeld
Dit is wat we tot nu toe missen.

Het ergste vind ik nog wel dat ze in mijn huis zijn geweest, ik ben van mezelf al heel angstig, wil liever niet alleen thuis zijn e.d.

Al mijn sieraden, aan ieder zo'n mooi verhaal!
de eerste ring van walter, die hij heel romantisch om joy haar nek had gehangen...ze kwam naar me toe galopperen..met los papiertje, zonder ring. Bloos!
dagen lang (heel romantisch Schijnheilig ) met een metaaldetector in de blubber een groot weiland afgezocht..
na lange dagen met veel hulp, uiteindelijk gevonden! nog in het doosje
Mijn moeder zei toen " die bewaar ik, dit een heel mooi verhaal voor op jullie bruiloft!"

*snik*
en dat is nog maar het verhaal van 1 ring (wel mijn allerdierbaarste!)
Als ik naar de paarden ga doe ik ze niet om, net als mijn armbanden.
Nu kan ik me dus wel voor mijn kop slaan.

er valt morgen nog een hoop te regelen, nieuwe sloten, extra sloten, verzekering enz..

*snik* Verdrietig
Laatst bijgewerkt door marloes-joy op 05-11-03 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:18

Hé wat vervelend zeg. Jullie moeten vast heel erg geschrokken zijn..

En tja, dat je gewoon 10 minuten moet wachten voordat je eindelijk de politie aan de telefoon hebt, daar kan ik me ook super boos om maken.. Boos!

Sterkte ermee Ach gut

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:19

bah, echt een naar idee dat ze in je huis hebben gezeten lijkt me..
En van je sieraden natuurlijk ook... Voor jou zitten er emotionele waarde aan, voor hun slechts een prijskaartje Boos!

Veel sterkte..!!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:22

Gatverdamme, die rotlui!! Wat ontzettend balen zeg.
Hoewel het hoogst onwaarschijnlijk is, hoop ik toch voor je dat je dierbare spulletjes nog terug komen. Kan me voorstellen dat je staat te beven.

Ik betrapte zaterdag een jongen die in onze auto probeerde in te breken. Ben er nog achteraan gerend (wat dacht ik eigenlijk? ) Maar hij had een fiets en was dus zo weg.

Pff, ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Bahbah!! Stoom uit je oren

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:22

ow wat vreselijk!!!!!!!! Ik was vroeger ook altijd erg bang alleen thuis en het idee inderdaad dat er iemand door je spulletjes heeft gerausd........vreselijk.
Heel veel sterkte meid!!!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:22

Verschrikkelijk meid! Ach gut Bij mij hebben ze vorige maand ook ingebroken, en idd wat jij zegt, het gevoel dat er een vreemde in je huis is geweest ... zo vreemd en eng! Dat gevoel blijf je nog wel even houden, het eerste wat ik nog steeds doe als ik thuis kom, is kijken of mijn spulletjes er nog staan.
Gelukkig hadden ze bij mij geen "persoonlijke" sieraden meegenomen, dat lijkt me het verschrikkelijkst, dat zijn toch de dingen waar je de meeste waarde aanhecht.

Heel veel sterkte!! Ach gut

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:22

ik heb het helaas zelf ook twee keer meegamaakt! 1x zelfs terwijl ik sliep! Ze hebben dus naast mn bed gestaan! Ik heb weken niet kunnen slapen en schrik ja anderhalf jaar nog weleens wakker! Ben inmiddels wel verhuisd trouwens, dat heeft veel geholpen! Veel sterkte!!

Ik kom inderdaad ook nog weleens met hartkloppingen binnen en ben altijd ontzettend opgelucht dat alels er nog is! Een van de ergste dingen vond ik nog dat ze mn kat een rotschop hebben verkocht! Die heeft dagen onder mn bed gezeten en was helemaal van streek! Boos!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:28

Ik had net Walter aan de lijn... Schrok met kapot... Ben blij dat jullie nog heel zijn. Ik hoop dat ze de dieven overhoop rijden en dan liefst nog een keer terug rijden Boos! Wat een 1e klas *&^%%leiers. Ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven...

Dat verhaal van die ring... Oh wat heb ik toen gelachen! Kan me heel goed voorstellen dat je daar nu echt keihard om kan huilen.
Ik hoop dat de woningbouw vereniging jullie hierbij goed kan helpen samen met de politie!

Veel sterkte en als er wat is mijn mobiel ligt bij mijn bedje Lachen

Liefs Masja

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 00:29

Wind schreef:
ik heb het helaas zelf ook twee keer meegamaakt! 1x zelfs terwijl ik sliep! Ze hebben dus naast mn bed gestaan! Ik heb weken niet kunnen slapen en schrik ja anderhalf jaar nog weleens wakker! Ben inmiddels wel verhuisd trouwens, dat heeft veel geholpen! Veel sterkte!!

Ik kom inderdaad ook nog weleens met hartkloppingen binnen en ben altijd ontzettend opgelucht dat alels er nog is! Een van de ergste dingen vond ik nog dat ze mn kat een rotschop hebben verkocht! Die heeft dagen onder mn bed gezeten en was helemaal van streek! Boos!


gatver dat lijkt me helemaal doodeng Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:34

Grrrr wat een eikels! Ze kunnen ook nooit eens van andermans spullen afblijven he!
Maar staat er nog wat in de ring of andere sieraden gegraveerd? Dan wordt het sieraad voor de 'rovers' namelijk een heel stuk minder aantrekkelijk aangezien dat iets voor iemand persoonlijk is en ze dat niet snel kunnen verkopen... ik hoop voor jullie dat ze de dader(s) nog te pakken krijgen!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 00:56

helaas niet roy...er staat niets in gegraveerd...

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:39

Wat erg!
Ook wij hebben het meegemaakt, bij ons was de voordeur helemaal ingetrapt. De inbrekers moesten flink tekeer zijn gegaan, en de buren hadden niets gehoord Verward
We hebben ook een Duitse herder en die hebben ze waarschijnlijk met een grote stok (Lag nog voor de keukendeur) onze keuken ingeslagen. We waren ook veel! kwijt. Het gebeurde notabene rond 2 uur 's middags! En de polite? Die mensen zijn waardeloos...Ze waren onze dossier kwijt of hebben het zelfs niet gerapporteerd.... . Het het ergste was dat ze het as meegenomen hebben van onze lieve knijn... Huilen . Wie weet wat ze ermee gedaan hebben, waarschijnlijk weggeooid. Hufters Boos!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 08:57

Dat is erg vervelend. Als dat bij ons zou gebeuren zou ik ook niet kunnen slapen, ik ben al zo een schijterd

BIj mijn ouders was een keer ingebroken. Toen ik nog nie leefde Haha!, toen had mijn moeder alle dure sieraden gewoon door het huis verspreid liggen op schaaltjes, en de goedkopere in een doosje. Toen hadden ze alleen die uit het doosje meegenomen, waar ze eigenlijk niks aan hadde Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:18

Jeetje zeg, ik kan me voorstellen dat je er goed van geschrokken bent.. Bij ons is het gelukkig nog nooit gebeurd, behalve dat ze dan al een paar keer de autoradio hebben meegenomen, terwijl de auto onder mijn raam staat..
Vreselijk dat mensen niet met hun pootjes van andermans spullen af kunnen blijven.. bah..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:24

ik weet het, dat geeft een kl*&te gevoel dat ze zomaar bij je binnen komen. misschien zou je alles eens kunnen nalopen of je het niet veiliger kan maken, maar helemaal in de hand heb je dat natuurlijk ook nooit.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:36

Wat ongelooflijk rot voor je!

Ik heb het zelf ook meegemaakt en heb daar echt wel wat aan over gehouden, ik ben vooral bang als ik alleen thuis ben 's nachts.
En dan die politieman die ijskoud zegt: goed dat je hem niet tegen bent gekomen want hij heeft schoenmaat 47 \

Sterkte ermee.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:45

Wat verschrikkelijk Marloes! Dat lijkt me zo naar, ze hebben gewoon overal met hun tengels aangezeten en ze maken je dat je je niet veilig in je eigen huis voelt!

En je sierraden, ik denk dat dat nog erger is als alle andere dingen. JE hebt er vaak zoveel herinneringen aan, ieder uniek en dan heb ik het nog niet eens over de waarde van de spulletjes.

Jeetje, sterkte er maar mee!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 09:56

Jemig, wat een ontzettend akelige manier om thuis te komen. Alleen al het feit dat een vreemde zomaar in jouw huis heeft rondgelopen, aan jouw spulletjes heeft gezeten, in jouw domein is doorgedrongen. Bah Frusty .

En dan de sieraden die voor jou een soort van dagboek vormen en voor de dief alleen maar geld...

Heel veel sterkte! Ach gut

(Moest trouwens wel heel erg lachen om dat verhaal van die ring Haha! )

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:05

Jeetje zeg wat een ellende.
Ik vraag me wel eens af of die inbrekers wel weten wat ze allemaal terweeg brengen (buiten het feit dat je allerlei dierbare spullen kwijt bent).

Ik hoop voor jullie dat je in ieder geval de dierbare dingen terug krijgt....
Homecinema en dat soort dingen zijn te vervangen maar sierraden is echt iets persoonlijks.

Ik wens je veel sterkte...

Helaas weet ik precies wat je voelt (Bij ons is op klaarlichte dag ingebroken, terwijl de hond gewoon thuis was)........volgens mij worden inbrekers steeds brutaler!!!

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:47

Tja, bij ons in de straat werd er vorige maand in alle bestelauto's ingebroken. Navigatiesysteem (twv 1500 euro) van mn vriendje weg!! Is gelukkig wel wat anders als sieraden, die zijn persoonlijk.. Wat een leuk verhaal trouwens joh, dat die ring aan je paard hing lol Haha!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:18

O Men... Boos!
Wat rot! Heel sneu, je moet al je dierbare spullen missen, en die rotzakken...nou ja.... Boos!
Heel veel sterkte, dit is niet zomaar wat....

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:21

Bah dat zijn geen leuke dingen om mee te maken. Lijkt me inderdaad een heel naar idee dat een vreemde gewoon tussen je persoonlijke dingen zit te snuffelen. Ik kan me heel goed voor stellen dat je het eng vind om dan alleen thuis te zitten en na dit helemaal, toen ze bij ons hadden geprobeerd in te breken (gelukkig niet gelukt) en ik daarna alleen thuis moest blijven zat ik letterlijk met een mes in mijn ene had de telefoon in mijn andere hand en de kat op schoot (die horen namelijk toch elk geluid) en ik ging echt niet eerder naar bed voordat er iemand thuis was. Sterkte de komende tijd!!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:26

Wat een vreselijk verhaal Boos!

Probeer wel als je nieuwe sloten enzo erop gaat zetten alles 'veilig' te maken. Er zijn een hoop folders over extra grendels, dievenklauwen etcetera... Ik denk dat het voor je gemoedstoestand misschien beter is om te weten dat door extra maatregelen dieven liever het huis naast je binnenkomen dan je eigen...

Ik kan me heel erg voorstellen dat je superverdrietig ben om die ring. Wat waanzinnig lief...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:47

Wat ontzettend rot voor jullie!
Bij ons is ook een keer ingebroken, toen mijn opa op sterven lag en wij dus weinig thuis waren steeds. Ze zijn via de zonnescherm het raam van mijn slaapkamer binnengegaan. Er stond een hele grote voetafdruk op mijn dekbedovertrek Boos! Echt een naar idee inderdaad dat ze in je huis zijn geweest en aan al je spulletjes hebben gezeten.
Veel sterkte ermee!!!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:49

Dat lijkt me zoiets vervelends om dat te moeten meemaken.
Het idee dat ze aan jouw spullen hebben gezeten en zomaar binnen zijn geweest.
En nog vreselijker dat ze spullen met persoonlijke waarde hebben meegenomen.
Heel veel sterkte!