verliefd?? Wat is dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

verliefd?? Wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 00:18

Even een vraagje (ook voor de mannen onder ons Haha! ). Ik zit me nu al tijden iets af te vragen, maar kom er zelf niet helemaal uit.

Wanneer ben je nou echt verliefd of kun je zeggen dat je verliefd bent? En kom nu niet aanzetten met de standaard dingen van dat je graag altijd bij die persoon wilt zijn want dat klopt in mijn ogen ook niet. Soms moet je namelijk een stuk ruimte hebben om je heen of heeft die andere persoon een stukje ruimte nodig. Je hebt tenslotte ook je eigen leven. Zijn het kriebels in je buik? Wat is het nou? Haha!

Ik heb bovendien het idee dat vrouwen een ander gevoel bij verliefdheid hebben dan mannen, maar ik kan het fout hebben. Mijn idee is dat de meeste vrouwen zich toch meer met dat soort dingen bezighouden dan mannen. Mannen houden zich over het algemeen meer bezig met bier, schuine moppen en .... Tong uitsteken kan het misschien zo zijn dat mannen niet verliefd kunnen worden? Verward

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:21

Even eerst een punt, verliefdheid en liefde zijn twee zaken die totaal verschillend zijn van elkaar. Die standaardzaken, zijn dus wel de zaken waar het om gaat. De hele dag over die persoon lopen denken, bij haar/hem willen zijn etc. Liefde is echter een hele andere zaak. Verliefdheid is ook van korte duur, dat gaat in een relatie over (al zeggen sommige mensen van niet, maar wat die mensen voelen is geen verliefdheid meer, maar wat anders wat ik niet echt een naam kan geven). De liefde blijft over, en daar gaat het toch om in een relatie?
En nee hoor, mannen kunnen net zo verliefd worden! Persoonlijke ervaring, en ik heb het nog steeds Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:24

Wat ik voel als ik hevig verliefd ben.. Uhhm
Aan niets/niemand anders kunnen denken. Tegen iedereen over hem praten (of ze het nou horen willen of niet Tong uitsteken). Alleen maar uitkijken naar de volgende keer dta je hem ziet. De overige dagelijkse bezigheden verwaarlozen/niets meer aanvinden omdat je gedachten ergens anders zitten. Condstand/zoveel mogelijk bij diegene willen zijn. Smelten als er iets liefs gezegd wordt of als hij je lief aankijkt. Niets zo graag doen als tegen hem aan liggen en zwijgen (en zo in slaap vallen). Zomaar ineens een kriebel en een rilling krijgen terwijl je hem in gedachten hebt. Om de minuut op je telefoon kijken of je al een smsje hebt. Als je een smsje hebt hopen dat dat van hem is (en lief uiteraard). Bij ieder (liefdes)liedje wat je hoord zwijmel je hoe dat op 'ons' slaat.
Uhh moet ik doorgaan??

Overigens bedenk ik me nu ineens dat liefdesverdriets PRECIES hetzelfde is maar dan in negatieve zin Scheve mond

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:31

Ik vraag me idd af of mannen wel verliefd kunnen worden.

Pinky Girl heeft redelijk omschreven wat verliefd zijn inhoudt (voor mij althans). Slecht slapen hoort er wat mij betreft nog bij. Ook krijg ik een energiestoot als ik verliefd ben, dus huis uitmesten e.d. zijn dan favoriete bezigheden.
Wat dat betreft zou het voor mij goed zijn om 1 keer in de maand goed verliefd te worden Haha!

Maarten schreef:
En kom nu niet aanzetten met de standaard dingen van dat je graag altijd bij die persoon wilt zijn want dat klopt in mijn ogen ook niet. Soms moet je namelijk een stuk ruimte hebben om je heen of heeft die andere persoon een stukje ruimte nodig. Je hebt tenslotte ook je eigen leven.

Je eigen leven is ontzettend ONinteressant als je verliefd bent *LOL*

זכור

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:40

Pinky_girl"]
Overigens bedenk ik me nu ineens dat liefdesverdriets PRECIES hetzelfde is maar dan in negatieve zin Scheve mond
[/quote]
Iemand was je voor Lachen
[quote="K's choice schreef:
We were surprised when we found out that love feels just like pain

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:48

Verliefd zijn wat is dat?

Dat vraag ik mij al 27 jaar af!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:49

Pipo schreef:
Verliefd zijn wat is dat?

Dat vraag ik mij al 27 jaar af!

Ik ben bijna 25, tot nog toe alleen kriebels gehad van apart goede paarden Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:50

lis schreef:
, dus huis uitmesten e.d. zijn dan favoriete bezigheden.



Iemand die zich vrijwillig aanbied om mij verliefd te krijgen Schijnheilig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:53

Sjuimpje"]
[quote="Pipo schreef:
Verliefd zijn wat is dat?

Dat vraag ik mij al 27 jaar af!

Ik ben bijna 25, tot nog toe alleen kriebels gehad van apart goede paarden Bloos
[/quote]


Er is een man op deze aardbol waarvan ik dacht op dat moment verliefd te zijn. Maar als ik nu terug kijk, en kijk naar het verdriet ( niet dus) blijkt dat ik helemaal niet verliefd was, maar gewoon pislink omdat ik niet kreegt wat ik wilde..............(getrouwd, je kent het wel Haha! )

Inderdaad Sjuim, een apart goed paard geeft mij meer dat verliefde gevoel.

Overigens...........bij sommige mannen heb ik wel een extreem LUSTgevoel, Telt dat ook Schijnheilig

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 01:04

Nope... het topic is 'verliefdheid' Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:04

Als je verliefd bent dan weet je dat.
Soms denk je verliefd bent, maar verwar je genegenheid en vriendschap met verliefdheid.
Dat komt omdat genegenheid en vriendschap ook een vorm van liefde zijn. Als je er over na moet denken of je verliefd bent op een bepaald persoon........ dan ben je het niet Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:05

Pipo schreef:
Er is een man op deze aardbol waarvan ik dacht op dat moment verliefd te zijn. Maar als ik nu terug kijk, en kijk naar het verdriet ( niet dus) blijkt dat ik helemaal niet verliefd was, maar gewoon pislink omdat ik niet kreegt wat ik wilde..............(getrouwd, je kent het wel Haha! )


Oh, hoe herkenbaar. Hoe moeilijker te krijgen, hoe aantrekkelijker hij wordt Scheve mond
Wat betreft dat lust verhaal zou ik je bij de mannen indelen Haha!

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:07

Maar Lis, vrouwen hebben toch ook een bepaalde lust? ( tip, lees Godin van de nacht van heleen van Rooijen, ik en vele vriendinnen van mij zijn jaloers op haar bestaan!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:09

Maarten schreef:
Nope... het topic is 'verliefdheid' Haha!



Heb jij dan nooit gewoon pure LUST gevoelens Maarten? ( je maakt mij niet wijs van niet, je bent tenslotte man Haha! Knipoog )

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:12

Jawel, vrouwen hebben ook lust gevoelens, maar mannen hebben ALLEEN maar lustgevoelens (volgens mij Haha! ). Jij zegt nooit verliefd te zijn geweest, alleen lustgevoelens te hebben. Daarom deel ik jou bij de mannen in Tong uitsteken

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:13

lis schreef:
Jawel, vrouwen hebben ook lust gevoelens, maar mannen hebben ALLEEN maar lustgevoelens (volgens mij Haha! ). Jij zegt nooit verliefd te zijn geweest, alleen lustgevoelens te hebben. Daarom deel ik jou bij de mannen in Tong uitsteken



Haha! Haha! Haha! '
Ik denk nooit echt verliefd te zijn geweest, maar weet het niet zeker.

Mag ik dan nog een klein beetje een vrouwelijk aspect hebben Verward Haha! Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 01:20

Pipo"]
[quote="Maarten schreef:
Nope... het topic is 'verliefdheid' Haha!



Heb jij dan nooit gewoon pure LUST gevoelens Maarten? ( je maakt mij niet wijs van niet, je bent tenslotte man Haha! Knipoog )
[/quote]

Geloof het of niet, maar het antwoord is nee Haha! Misschien ongelovelijk maar waar. Kan ook zijn dat ik gewoon veel te veel nadenk over de eventuele gevolgen Haha!

Dames.... ik ga pitten, zorgen jullie ervoor dat dit niet verzand in een slow-chat, want zo te zien kunnen pipo en lis het goed met elkaar vinden in dit topic Knipoog Tong uitsteken

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:24

Maarten toch!!

Zomaar valse beschuldigingen aan het adres van ondergetekende en lis. Kan je niet maken hoor!!

Zelfs niet zonder pure lustgevoelens!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:28

Pipo"]
[quote="lis schreef:
Jawel, vrouwen hebben ook lust gevoelens, maar mannen hebben ALLEEN maar lustgevoelens (volgens mij Haha! ). Jij zegt nooit verliefd te zijn geweest, alleen lustgevoelens te hebben. Daarom deel ik jou bij de mannen in Tong uitsteken



Haha! Haha! Haha! '
Ik denk nooit echt verliefd te zijn geweest, maar weet het niet zeker.

Mag ik dan nog een klein beetje een vrouwelijk aspect hebben Verward Haha! Knipoog
[/quote]

Beetje teveel mannelijke hormonen? Tong uitsteken

Eerlijk gezegd vind ik het ook moeilijk te bepalen of ik wel eens echt verliefd ben geweest. Liefdesverdriet heb ik nooit gehad. Wel ontzettend pissig als ik niet degene ben die een eind aan de relatie maakt.
Ik denk weleens dat ik verliefd ben, maar of het wel zo is... Het gevoel is zo leuk, ik kan het mezelf goed aan- (en gelukkig ook weer af-) praten.

Enneh Maarten.. Ik geloof er HELEMAAL niets van
Laatst bijgewerkt door lies op 05-11-03 01:30, in het totaal 1 keer bewerkt

זכור

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 01:29

Pipo schreef:
Zomaar valse beschuldigingen aan het adres van ondergetekende en lis. Kan je niet maken hoor!!


Ontken het maar niet Knipoog Tong uitsteken

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:31

lis schreef:

. Wel ontzettend pissig als ik niet degene ben die een eind aan de relatie maakt.



Ow, das een heel herkenbaar gevoel!! Helaas is het ook een keer gebeurd dat ik DACHT dat hij de relatie wilde beeindingen en ik hem ff slim voor wilde zijn Bloos

Bleek het niet zo te zijn Scheve mond Haha!

HEt was de ware niet, maar toch Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:32

Maarten"]
[quote="Pipo schreef:
Zomaar valse beschuldigingen aan het adres van ondergetekende en lis. Kan je niet maken hoor!!


Ontken het maar niet Knipoog Tong uitsteken
[/quote]

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Tralalallal.............heb je even voor mij, tralalalalaalaaaaahhh Schijnheilig Schijnheilig

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 01:35

Maarten"]
[quote="Pipo schreef:
Zomaar valse beschuldigingen aan het adres van ondergetekende en lis. Kan je niet maken hoor!!


Ontken het maar niet Knipoog Tong uitsteken
[/quote]


Tssk.. Wie doet nou slowchatten??
Ik dacht dat jij ging slapen?

Oja, ik ook.. Gaaaap

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 02:44

Toevallig had ik het er vanavond nog over met een niet nader te noemen persoon, dat verliefd zijn in ieder geval goed voor de lijn is. Je ziet het vooral bij mannen dat zodra ze onder de pannen zijn, dan groeien ze steeds ronder, vooral als je ze goed te eten geeft. Maar zodra ze weer aan de bak moeten, dan hebben ze ineens een abonnement op de sportschool. Dus ja, mannen worden ook verliefd (zegt ie, denk ie gelooft ie, geloof ik).

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:08

Romkabouter"]
[quote="Pinky_girl"]Overigens bedenk ik me nu ineens dat liefdesverdriets PRECIES hetzelfde is maar dan in negatieve zin Scheve mond
[/quote]
Iemand was je voor Lachen
[quote="K's choice schreef:
We were surprised when we found out that love feels just like pain
[/quote]

Dan is het toch nog niet zo gek stom bedacht van mij Haha! (nooit verwacht dat ik zo slim was Knipoog )

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Cerosa, ComscoreBot, Drico, estell__, goesju, IASCrawler, laura22, LuCa88, Paardjes83, spookyskippy, TheNovelist en 196 bezoekers